וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "אנחנו לא באים נפוחים"

6.10.2008 / 16:56

נבחרת ישראל פתחה את אימוניה לקראת לוקסמבורג, וחלוצה נותן כבוד: "לא זלזלנו אף פעם באף קבוצה". קינן: "נצטרך ללמוד אותם ולנצח"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל פתחה היום (שני) את אימוניה לקראת משחק מוקדמות גביע העולם 2010 בלוקסמבורג. עוד לפני האימון נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות עומר גולן ודקל קינן. "נעשה הכל כדי שנעלה", פתח חלוץ לוקרן באמירה כללית לגבי הקמפיין, והוסיף, "כרגע אנחנו מסתכלים על לוקסמבורג. אנחנו באים נחושים, ראינו מה הם עשו מול שווייץ. אנחנו לא באים נפוחים ומעריכים את היריבה".

קינן: "מאמין גדול בנבחרת"

"באופן אישי אני מאמין גדול בנבחרת", אמר קינן, "וכרגע זה מה שעומד לנגד עינינו. אנחנו באים דרוכים. נעשה הכנה טובה לקראת לוקסמבורג, נצטרך ללמוד אותם ולנצח". גולן הוסיף: "לא זלזלנו אף פעם באף קבוצה, ואנחנו יודעים שכל שחקן רוצה לתת את המקסימום ולייצג את המדינה בכבוד במשחקים בינלאומיים".

עומר גולן נשאל עד כמה השחקנים מכירים את היריבה, וענה: "היום זה האימון הראשון לקראת המפגש, וככל שהשבוע יתקדם נדע יותר. מעבר לזה שאנחנו ראינו את המשחק שלהם מול שווייץ, אין כרגע מה להגיד, אני מאמין שבהמשך נדע יותר". השניים נשאלו בנוגע לעובדה שהשחקנים הליגיונרים כמעט ולא זכו לדקות משחק, וגולן ענה: "זה לא המצב הכי אידיאלי. אנחנו יודעים שהליגיונרים מקבלים פחות דקות משחק בקבוצות שלהם, אבל בנבחרת שמים הכל בצד. בקבוצות שלנו אנו מתאמנים הכי חזק ולא מזלזלים. לפעמים נוצר מצב בו אנו מתמודדים עם דברים לא קלים. אני אישית עובד קשה יותר ורוצה לחזור להרכב קבוצתי לוקרן".

השוער אוהד כהן, שנקרא על ידי הצוות המקצועי בשל פציעתו של ניר דוידוביץ', לקח חלק באימון הנבחרת. מי שלא הגיעו לאימון הם דודו אוואט וטל בן חיים שמגיעים מחו"ל וייקחו חלק באימון מחר. קשר ליברפול יוסי בניון, שלא מצא טיסה פנויה להיום, יגיע אף הוא לאימון מחר. קלמי סבן, לירן שטראובר, מאור בוזגלו, תמיר כהן ואיתי שכטר ערכו אימון בצדי המגרש משום שנטלו חלק במשחק אמש בין מכבי נתניה למכבי תל אביב. המגן דדי בן דיין, ששיחק אתמול, המשיך לקבל טיפולים ולא עלה כלל לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully