וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי זומן להתרשמות במארסיי

יצחק סולומון

6.10.2008 / 16:50

נציגים מהקבוצה הצרפתית התלהבו מהיכולת של קשר עירוני קרית שמונה, ששיחק בעונה שעברה בארצית. עדיין לא הגיעה פניה

קשר עירוני קרית שמונה, יובל שבתאי, שרק לפני מספר חודשים שיחק בליגה הארצית וסייע לקריית אתא לעלות ליגה, זומן לעשרה ימי התרשמות במארסיי הצרפתית. הצוות המקצועי של מארסיי התרשם מהביצועים של השחקן בקלטות שנשלחו אליהם. יצוין כי סקאוט מטעם מארסיי צפה בשבת האחרונה במשחק הניצחון של הקריה על בית"ר ירושלים.

שבתאי, בן 21, ישתחרר רק בעוד חודשיים משרות צבאי סדיר. הוא מוגדר כאחד מכדורגלני העתיד של קרית שמונה, אליה הגיע רק בקיץ האחרון. יש הטוענים כי עליו להשתפשף יותר בליגת העל ולתקוע יתד בהרכב הקבוצה, לפני שיחלום על אירופה. בקרית שמונה אמרו כי עדיין לא התקבלה פניה רשמית מהמועדון הצרפתי.

באימון היום (שני) ביקרו נציגי חברת "פרפקט רנסנס", שהעניקו לכל אחד מהשחקנים והצוות המקצועי בקבוק ברנדי משובח וכשר, בעקבות הניצחון בשבת על האלופה. בחברה הבטיחו את השי לקבוצה שתנחיל הפסד ראשון לבית"ר ירושלים. אלכס בלוטנסקי, סמנכ"ל השיווק של החברה, מסר כי מדבור במסורת בת מספר שנים, וציין כי לפני שנתיים הוענקו בקבוקי וודקה לשחקני הפועל פתח תקוה, שניצחו את מכבי חיפה, ובעונה שעברה התכוונו להעניק לשחקני סכנין, שגברו על בית"ר ירושלים, אולם אלה סירבו לקבל את השי ממניעים דתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully