וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר לשחקני בית"ר ירושלים: "אני אשמור עליכם כשחקנים"

ראובן עטר ביקש משחקני בית"ר ירושלים: "תזכרו איך ההרגשה לרדת מנוצחים מהמגרש, כדי שזה לא יחזור". תמוז ויצחקי הפצועים לא התאמנו

בית"ר ירושלים חזרה הבוקר (שני) להתאמן בבית וגן בסגל מצומצם ללא שחקני הנבחרת. לפני האימון קיים המאמן ראובן עטר אסיפה קבוצתית, ובה אמר לשחקניו: "בשביל העתיד שלנו וכדי שנתכונן למשחק הבא ונהיה טובים, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, ורק דרך עבודה קשה נחזור להיות קבוצה טובה. אני אשמור עליכם כשחקנים. את הרגעים שהיו בקריית שמונה במחצית ובסיום, וההרגשה הגרועה שליוותה אותנו בתום המשחק, נצטרך להשאיר מאחורינו ולהיזכר תמיד איך זה לרדת מנוצחים מהמגרש, כדי שזה לא יחזור. אני מבקש מכם לעבוד קשה, להשקיע כמה שיותר כדי שנגיע למשחק הבא מוכנים בצורה הטובה ביותר וגם למשחקים שלאחר מכן".

ברק יצחקי וטוטו תמוז נעדרו מהאימון ועברו סדרת טיפולים. יצחקי, שנעדר גם מהמשחק בשבת מול קריית שמונה בגלל השעיה, לא התאמן הבוקר עם יתר השחקנים וקיבל טיפול מהפיוזתרפיסט של הקבוצה לירן ליפשיץ. אצל טוטו תמוז המצב מעט שונה. החלוץ, שנפצע בשבוע שעבר בברך במהלך אחד האימונים, הספיק לשחק בשבת מול קריית שמונה, אלא שהמשחק רק החמיר את הכאבים באזור הברך והיום הגיע החלוץ לסדרת טיפולים על מנת לא להחמיר את הפציעה.

בניגוד ליצחקי שצפוי לחזור כבר מחר לאימונים, תמוז צפוי לקבל מעט מנוחה לפני שיחזור להדרגה לפעילות מלאה. בכל מקרה, צמד שחקני ההתקפה צפויים לשוב לפעילות מלאה כבר בתחילת השבוע ולהיות כשירים למשחק הליגה הקרוב מול הפועל פ"ת.

בקבוצה אסרו על השחקנים להתראיין ללא אישורו של ראובן עטר, כשהמטרה אינה להגביר את הלחץ על השחקנים, אלא דווקא לנסות לשחרר אותם מעט ולשפר את מצב הרוח בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully