וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת כבר עורכים מגבית לדרבי

6.10.2008 / 14:53

המשחק ייערך רק בסוף אוקטובר, אך גם השחקנים מחכים ללוזונים: "הראש כבר בדרבי". עזריאל נזקק לתמיכה בגבו, עשוי לחזור רק בדצמבר

אוהדי הפועל פתח תקוה עורכים מגבית לקראת הדרבי בעירוני במחזור השביעי. הדרבי, שיתקיים רק בעוד שבועות בשל פגרת הנבחרת, מעורר סקרנות רבה בקרב אנשי הקבוצה. כבר היום (שני), באימון הבוקר שנערך במתחם ה"גול טיים" בכפר סבא אמרו שחקנים בקבוצה: "הלב נמצא בטדי כי רוצים לנצח במשחק הקרוב את בית"ר, אבל הראש כבר במחזור שאחרי, בדרבי". בחוג האוהדים מתכננים ליצור אוירה "מחשמלת" ביציעים שתרתיע את שחקני מכבי פתח תקוה.

באימון הבוקר ערכו השחקנים חימום בחדר הכושר של הקאנטרי שממוקם סמוך למתחם ה"גולטיים" ומיד אחר כך עברו לשחק על הדשא הסינטטי. הקבוצה שניצחה כללה, איך לא, את הכוכב הפרואני ג'וניור ויסה, שליהטט בכדור וחילק לחבריו הוראות בעברית. גם יתר הזרים: פטי נימבה, קוני ג'קארידג'ה, עמנואל אוסיי בנאיני וסטיבן אופיי גילו יכולת טובה. אבי ריקן הצטיין בין הקורות.

החלוץ חן עזריאל כלל לא הגיע לאימון. הבוקר עבר החלוץ טיפול רפואי והוא ייאלץ להשתמש במכשיר תמיכה לגבו על מנת לזרז את תהליך ההחלמה. בפתח תקוה מעריכים שעזריאל יוכל לחזור לפעילות רק סמוך למחצית השנייה של העונה, בחודש דצמבר. גם החלוץ שמעון אבוחצירא, שהמריא עם הנבחרת הצעירה לאיטליה, נעדר. בהמשך לידיעה על ההתעניינות ברכישת כרטיסו של החלוץ, בפתח תקוה מתכוונים לפנות לבעלים של הכרטיס, אריק איזיקוביץ', ולנהל איתו משא ומתן לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully