וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הכי טוב בעולם?

6.10.2008 / 14:08

אנדרס אינייסטה, שהוביל את בארסה לקונצרט על אתלטיקו, הקדים את צ'אבי במאבק על מקום בנבחרת המחזור באירופה. האם מוקדם להכתירו?

הסיפור הגדול של סוף השבוע בליגות הבכירות של אירופה ממשיך להיות הקבוצות הקטנות. הופנהיים משגעת את הבונדסליגה, האל סיטי מדהימה את כולם באנגליה, יובנטוס ורומא ממשיכות להפסיד בסרייה A, ליון חזרה מושפלת ממשחק החוץ בראן, וכמובן שלא שכחנו (ועדיין לא נרגענו) מהקונצרט של ברצלונה בקאמפ נואו. מבין כל אלה וואלה! ספורט מגישה לכם את נבחרת המחזור השבועית, שכרגיל עולה להתקפה בשיטה של 3:3:4, עם התנצלות מראש בפני פרננדו טורס וזלאטן איברהימוביץ'. השבוע נשארתם בחוץ.

הגנה

שוער: פרנצ'סקו בנוסי – לצ'ה

לאציו מתחילה ללמוד על בשרה איך זה מרגיש להיות מוליכת הטבלה. לצ'ה, הנדנדה של הליגה האיטלקית, הגיעה לאולימפיקו, הסתגרה, התגוננה, גנבה שער וחיפשה לשמור על התוצאה. בנוסי היה במיטבו בין הקורות. הוא עצר פעמיים את מלך שערי הליגה, מאורו זראטה, באחד על אחד, ורשם מספר הצלות מרשימות עד שנכנע לנגיחה מטווח קרוב של סימונה אינזאגי הוותיק בדקה ה-89. לא בטוח שהנקודה הזו תעזור ללאציו בהמשך מאבקי הצמרת, אבל ללצ'ה, לעומת זאת, היא הייתה יקרה מפז במאבקי ההישרדות.

מגן ימני: כריסטיאן טראש – שטוטגארט

האוהדים המקומיים במרצדס בנד ארנה בשטוטגרט בוודאי הרימו גבה לנוכח החלטתו של המאמן, ארמין ווה, לפתוח עם המגן הצעיר, ועוד במשחק מול ורדר ברמן, המכונה שכבשה שתי חמישיות ברציפות. בסיום המשחק לא נרשמו שאלות. טראש בן ה-21, בהופעת בכורה בבונדסליגה, שלח וולה אדיר מ-25 מטרים לרשת של טים ויזה, והוסיף בישול מצוין לרוברטו הילברט בדרך ל-1:4 מדהים ולמקום השלישי. פתיחה חלומית לילד שבשנתיים האחרונות שיחק במילואים של שטוטגארט ושל מינכן 1860. תומאס שאף גילה איך מרגישה תבוסה מהצד השני.

בלם: מייקל טרנר – האל סיטי

האל סיטי היא כבר לא אפיזודה חולפת. שבוע אחרי הניצחון המדהים על ארסנל, חזרו הנמרים ללונדון כדי לנצח שוב את הקבוצה המתפוררת של חואנדה ראמוס בטוטנהאם. האל שוב הציגה משחק הגנה מאורגן בניצוחו של הבלם, מייקל טרנר, שעצר את מעט ההזדמנויות של החלוצים האנמים בווייט הארט ליין. טרנר, שחקן העונה של האל סיטי בעונה שעברה, נבחר בפעם השלישית ברציפות לנבחרת המחזור של ה-BBC. פלא שבאנגליה מפעילים לחץ כבד על פאביו קאפלו לזמן אותו לסגל הנבחרת?

בלם: צז'ארה בובו – פאלרמו

בשבוע שעבר פורסמו בסיציליה ידיעות הקושרות את פאלרמו למאפיה הסיציליאנית, כשבראש הפרשה מכירת אמאורי ליובנטוס. ביום ראשון הגיעה פאלרמו לדלה אלפי והשתיקה את אמאורי ויובה. אולי בהשראת סיפורי המאפיה, בובו עקב מקרוב אחרי דל פיירו ואמאורי ולא נתן להם לזוז במגרש. הנסיך אמנם כבש בבעיטה חופשית, אך נותר מתוסכל בדרך להפסד ביתי מביך 2:1. פאלרמו כבר במקום החמישי באיטליה. וראניירי? בקצב הזה, בקרוב הוא יישן עם הדגים.

מגן שמאלי: רוברטו קאניה – ספורטינג חיחון

שחקן הגנה מקבוצה שרק בשבועיים האחרונים ספרה שישייה בבית מברצלונה ושביעייה בברנבאו מריאל מדריד, לא נשמע כמו בחירה פופולארית. חיחון נראתה בחמשת המחזורים הראשונים כמו הבדיחה של הלה ליגה. קאניה, המגן בן ה-20 של נבחרת ספרד הצעירה, כבש את השני ועזר לאסטורים לשמור לראשונה על שער נקי וגם, תאמינו או לא, לרשום ניצחון 0:2 בחוץ על מאיורקה. חיחון היא אולי התופעה הכי מרעננת של השנה בליגה הספרדית, וזו סיבה מספיק טובה לשלוח את קאניה לנבחרת המחזור.

קישור

קשר: אנדרס אינייסטה – ברצלונה

האמת, ההתלבטות בין אינייסטה וצ'אבי הייתה קשה, ולא בפעם הראשונה. שני הקשרים של בארסה התחרו ראש בראש גם על תואר ה-MVP של היורו, אותו לקח צ'אבי, אך כשמסתכלים על שניהם, אפשר להבין את המהפכה שביצע פפ גוארדיולה בסגל, זו ששלחה את רונאלדיניו ואחרים הרחק מהקאמפ נואו. הבחירה באינייסטה נעשתה בגלל שבשקט בשקט, בתהליך אטי ומבטיח, הוא הופך לקשר הטוב בעולם. בתצוגה המדהימה מול אתלטיקו הוא היה בכל מקום במגרש. פעם בימין, פעם בשמאל, פעם מחלץ כדור ליד הרחבה שלו, מנהל ביד רמה את כל המשחק של הבלאוגרנס, וגם מאיים על השער. איך שייע היה אומר? כדורגל טוטאל. במיטבו.

קשר: כריסטיאנו דוני – אטאלנטה

תצוגה פנטסטית של הקשר בן ה-35 הובילה את אטאלנטה לניצחון ביתי 2:4 על סמפדוריה בסטדיו אתלטי אזורי ד'איטליה, אולי איצטדיון הכדורגל הגרוע באירופה (חוץ מהקופסה כמובן). קפטן דוני בישל שני שערים והתכבד בשער הרביעי במשחק מול קבוצתו לשעבר. אטאלנטה היא אחת ההפתעות הנעימות בסרייה A ורשמה ניצחון רביעי העונה שהעלה אותה למקום הרביעי. סמפדוריה ממשיכה לחפש ניצחון ראשון והיא שקועה עמוק בתחתית. אולי כדאי לה להחזיר את דוני, שיוציא אותה מהצרות.

קשר: פרנק למפארד – צ'לסי

לואיז פליפה סקולארי מצליח להשכיח מראשם של האוהדים בסטמפורד ברדיג' את אהובם הנצחי, ז'וזה מוריניו, שלא נדבר על המאמן הקודם. צ'לסי נראית פשוט נפלא וממשיכה להוליך בבטחה את טבלת הפרמיירליג, וגם יריבה קשה בדמותה של אסטון וילה לא עשתה רושם על פרנק למפארד וחבריו. הקשר, שבקיץ רצה לברוח מלונדון ולחבור ל"מיוחד" במילאנו, ניצח על התזמורת עם בישול ענק לג'ו קול ואינספור מצבים להגדיל את התוצאה. סופר פרנק הוא השחקן המרכזי במערך של סקולארי, ובצ'לסי הנוכחית אפילו אנלקה עושה קולות של חלוץ. ב"סאן" כבר מכינים את הכותרת לאליפות: מוריניו מי?

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

התקפה

חלוץ: דמבה בה – הופנהיים

עזבו את פתיחת העונה העלובה של באיירן מינכן, הלהיט של הבונדסליגה היא הופנהיים, קבוצה מפרבר קטן בדרום מערב גרמניה, שמשחקת לראשונה בתולדותיה בליגה הבכירה. צמד שערים של החלוץ הסנגלי בן ה-23 העלו את הופנהיים למקום הראשון ל-24 שעות, עד שזה נתפס על ידי המבורג. בה, שהיה איש המשחק בניצחון הביתי 1:2 על פרנקפורט, העלה את מאזנו לארבעה שערים העונה, והוא אחד מיני כוכבים רבים בסגל הצעיר של ראלף רנגניק, כוכבים שוודאי ייחטפו בקיץ הבא על ידי קבוצות עשירות וכושלות. מישהו אמר באיירן מינכן?

חלוץ: מיקאל פאז'יס – ראן

מיקאל פאז'יס כבר לא ילד. החלוץ, ששיחק בעבר גם בסושו, שטרסבורג ומארסיי, כבר בן 35. ביום ראשון הפך פאז'יס לגיבור התורן של הליגה הצרפתית עם שלושער מהסרטים לרשת של ליון, שנחלה הפסד בכורה משפיל 3:0 בראן. הליגה הצרפתית משוועת לתחרותיות, ומשוועת לתום עידן השליטה המוחלטת של ליון, שלקחה שבע אליפויות רצופות ללא מאבק. פאז'יס וראן עצרו את האלופה, שנראתה בשליטה בשבעת המחזורים הראשונים, ושלחו מסר לשאר קבוצות הליגה. ראן לא תהיה זו שתיאבק על האליפות, אבל ממארסיי ובורדו בהחלט אפשר לצפות ליותר יציבות.

חלוץ: ליאו מסי – ברצלונה

לקראת סיום המחצית הראשונה קרא מסי תיגר על השער ההוא של מראדונה במונדיאל 86. הוא יצא לריצה של 60 מטר בראש מורם ובמטרה ברורה: לכבוש את השער היפה בעולם. ההגנה של אתלטיקו עמדה והסתכלה על הילד עובר פעם ופעמיים את תומאס אוג'פאלושי ומגלגל כדור שפספס בסנטימטרים את תואר היורש של דייגו. חוץ מזה, כל מילה על המשחק המושלם של מסי ב-1:6 המדהים של ברצלונה פשוט מיותרת. גאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully