וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס ייפגש עם הנהלת מנשנגלדבאך

דור בלך

6.10.2008 / 18:05

התקשורת הגרמנית מדווחת שמאמן מכבי נתניה ינצל את חופשתו להתראיין למשרה הפנויה. המועמד המוביל לתפקיד הוא האנס מייר

התקשורת הגרמנית מפרסמת כי לותר מתיאוס מועמד לאימון בורוסיה מנשנגלדבאך, אשר פיטרה את מאמנה יוס לוהוקאי בסוף השבוע. מתיאוס, אשר עשה את עונתו הראשונה בבוגרים של מנשנגלדבאך, יצא לחופשה בגרמניה עד לסוף השבוע, ועפ"י הפירסומים צפוי להיפגש עם הנהלת המועדון.

בגלדבאך מעוניינים למנות מאמן המזוהה עם המועדון, ופרט למתיאוס מועמדים גם האנס מייר, הוותיק (65), שזכור לטובה מתקופתו שם בתחילת המילניום, וסטפן אפנברג, שגדל במועדון. אפנברג אינו מחזיק בתעודת מאמן, מה שיקשה על המהלך, ומעלה את סיכוייו של מתיאוס. עם זאת, במועדון מעדיפים מאמן ללא קבוצה, ומייר מצטייר כמוביל.

גלדבאך הוציאה הודעה לתקשורת בה נטען כי: "אין לחץ להחתים מאמן חדש. במהלך פגרת הנבחרת נפגש עם מספר מועמדים ונמנה את המתאים ביותר". מתיאוס, כזכור, הכניס לחוזהו סעיף יציאה לאירופה על סך של כחצי מיליון דולרים.

דניאל יאמר נכנס אמש (ראשון) לחדר ההלבשה של מכבי נתניה לאחר הניצחון על מכבי ת"א (0:1) והבטיח לשחקנים בונוס בעקבותיו, אך שחקני המועדון לא בטוחים שזה מגיע להם. "עם איך שנראינו אתמול היה יותר הגיוני שנקבל קנס. אבל מה שחשוב זה הניצחון", סיפר אחד מהם. "לקראת הסוף התחברנו וזה התחיל להיראות יותר טוב. אם אנחנו מצליחים, כבר פעם שנייה ברציפות, לנצח משחק שאנחנו לא טובים בו זה אומר משהו על האופי. והיכולת עוד תבוא ובקרוב".

כזכור גם בפתיחת העונה שעברה ניצחה נתניה את מכבי ת"א באיצטדיון ר"ג, וגם אז זה לווה במענקים מצד הבוס. אז זה היה 1,000 דולר לשחקן, הפעם המענק יעמוד על כ-500 יורו.

שחקני נתניה לא זכו לצאת ולחגוג את הניצחון ושבו להתאמן כבר היום ב-9:00 בבוקר. מחר הם יערכו אימון כפול, בכדי להימנע מאימון בערב יום כיפור. מי שלא יהיה באף אחד מהאימונים הללו הוא כובש שער הניצחון אמש, ביוואן פרנסמן, שלא הספיק אפילו לחגוג עם חבריו בחדר ההלבשה או על כר הדשא ויצא הישר מהאיצטדיון אל שדה התעופה בכדי להמריא למשחקה של נבחרת דרום אפריקה.

עדכון ראשון: 6/10 12:10
עדכון אחרון: 6/10 18:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully