וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין: "הקהל של בית"ר אוהד ותומך, אבל אלה פרחחים"

יצחק סולומון

6.10.2008 / 10:08

מאמן קריית שמונה כועס על קומץ האוהדים שתקפו את רכבו של סואן, ומתריע: "כשזה יסתיים באסון כולנו נבכה על זה. צריך עונש מרתיע"

"חלוץ זה עניין של זמן וסבלנות", מסביר מאמן עירוני קריית שמונה, מישל דיין, את ההחמצות הרבות של קבוצתו, שמנעו מהקריה לנצח בשבת את בית"ר ירושלים בהפרש גבוה, "הם עוד יחמיצו המון. אם לא היינו מגיעים למצבים הייתי מודאג. אסור לשכוח שכל החלוצים שלנו צעירים, וכאשר יתפסו ניסיון הם יהפכו להתקפה קטלנית".

דיין מרוצה מפגרת הנבחרת, שמגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. "הפגרה באה לנו בזמן, כי אחרי שאתה מנצח את בית"ר ירושלים,שבוע שלם אחרי זה אתה חי על המשחק הזה. השחקנים יקבלו מנוחה בסוף השבוע, יש לנו פצועים שיחלימו, וכשיחזרו לאימונים ביום ראשון הבא כבר ישכחו את הניצחון על בית"ר".

בקריה לא נרגעו מההתפרעות של אוהדי בית"ר ירושלים בשבת "אלה עשרה פרחחים קטנים, ילדים צעירים, לא אנשים עם משפחות. הם באים למשחק כדי לסגור חשבונות, ולא מעניין אותם מה עשתה בית"ר", אומר דיין, ומגלה: "גם אותי קיללו אחרי המשחק כשיצאתי עם משפחתי, אבל לא ייחסתי להם חשיבות. הקהל של בית"ר אוהד ותומך, אבל אלה פרחחים. כשזה יסתיים באסון כולנו נבכה על זה. ברגע שיהיה עונש מרתיע, ייקחו שלושה ארבעה פרחחים ויזרקו אותם למאסר, הם יחשבו פעמיים אם לעשות זאת שוב".

"אני מברך את שלושת השחקנים שלי", אמר דיין על זימונם של יובל אבידור, עומר פרץ ועדן בן בסט לסגל הנבחרת הצעירה של ישראל, ומציין "לראשונה בתולדות הקריה יש מצב כזה". הוא לא שוכח לפרגן לשוער שלו, שהפעם לא זומן: "אני מאמין שגם דני עמוס יגיע לשם.למה הוא לא שם היום? את השאלה הזו צריך להפנות למוטי איווניר. דני שוער ראשון בליגת העל ועושה עבודה מצוינת. הוא מתאמן קשה ועובד מצוין עם מאמן השוערים ועוד ימצא את מקומו בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully