וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה למניעת אלימות, גרסת מכבי פ"ת

6.10.2008 / 0:34

מחווה למען מניעת אלימות במגרשים בוטלה לפני המשחק בחיפה. הסיבה: בפ"ת לא מצאו ילד שיעלה עם השחקנים לכר הדשא. שביעות רצון מאסולין

במכבי חיפה מתקשים להבין איך זה קרה להם. מחווה חגיגית למען מניעת האלימות, שהייתה אמורה להיערך לפני ההתמודדות עם מכבי פתח תקוה בוטלה לאחר שאנשי הקבוצה האורחת טענו כי "לא הצליחו להשיג" ילד שיעלה עם השחקנים שלהם לכר הדשא.

חיפה נענתה לבקשה לקיים את הטקס מאחר וההתאחדות לכדורגל, שהיו"ר שלה הוא נשיא מכבי פתח תקוה לשעבר, יצאה בקמפיין למען מניעת האלימות במגרשים. בלי קשר, מדובר בשבוע לאחר שבוע ההגינות של פיפ"א שהתקיים בין היתר במגרשים בישראל ונועד לקדם את רוח הספורט בשדה הכדורגל.

גורם בחיפה אישר את הידיעה ואמר: "הייתה פניה למכבי פתח תקוה, אבל הם לא נענו לבקשה בטענה שלא מצאו ילד שיעלה עם השחקנים לכר הדשא". בפתח תקוה אמרו: "הייתה פניה של חיפה, אבל לא מצאנו ילד ביציע. לא ברור מה בחיפה רצו, זה לא טקס שחייבים להשתתף בו".

בנושא אחר: ועדת המשמעת של החלוץ פבלו בסטיאניני קבעה שהשחקן יזמין את הקבוצה לארוחה. כזכור, לאחר המשחק הוחלט להעמיד את השחקן לדין משום שירד לחדר ההלבשה ולא נשאר בספסל, זאת לאחר שהוחלף בדקה ה-40.

אם הקבוצה תמשיך להתמודד בצמרת עד חודש ינואר, המאמן גיא עזורי ינסה לצרף זר חמישי שישלים את מכסת הזרים שכוללת בלם מקדוני (גרנצ'ארוב), קשר צרפתי (דמבלה) וסלובני (סטבאנוביץ') וחלוץ ארגנטינאי (בסטיאניני). בקבוצה מרוצים מאוד מההתקדמות של ליאור אסולין, שעבר לאחרונה תקופה קשה. בפתח תקוה מקווים שכעת אסולין יחזור לעצמו ויהפוך לאחד החלוצים המובילים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully