וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מעוניינת לרכוש את אבוחצירא

6.10.2008 / 0:44

ההסכם עם טוברוק לשלוש שנים יסתיים בתום העונה הבאה. החלוץ: "המטרה שלנו – להישאר בליגה". ויסה: "לא יכול בלי הקוסקוס של יום שישי"

הפועל פתח תקוה מעוניינת לרכוש את החלוץ שמעון אבוחצירא בתום העונה הבאה. על פי הסכם ג'נטלמני בין הבעלים של הכרטיס, אריק איזיקוביץ', לבעלים של המועדון רונן אלעד, תוכל פתח תקוה לרכוש את כרטיסו. מקורבים לעסקה טוענים שאין עדיין הסכם כתוב אלא הסכם בעל פה. ההערכה היא שלאור הקושי והעיכובים ברכישת כרטיסו מטוברוק, השחקן יפנה בתום העונה או לכל המאוחר בתום ההסכם לוועדה למעמד השחקן.

"הפועל פתח תקוה הולכת לעונה טובה של עבודה קשה, הצלחה והנאה. המטרה היא לחייך ולהציג העונה כדורגל שמח", אומר החלוץ אבל מפתיע, "ויחד עם זאת המטרות הן עדיין להישאר בליגה". על ההצעה שהגישה מוליכת הטבלה, מכבי נתניה, לרכוש את כרטיסו תמורת 300 אלף דולר – ואילו הסירוב של איזיקוביץ', אמר: "תשאל את כל האנשים מסביבי מה קרה שם ולמה אני לא שם".

בפתח תקוה מקווים שהקשר ג'וניור ויסה יוזמן בקרוב לנבחרת פרו. ויסה, שגורמים הקשורים לנבחרת המקומית שוחחו עליו עם המאמן אלי מחפוד, אמר על כך: "אני מקווה להיות שם בקרוב, אבל רק המאמן יחליט אם אהיה שם או לא". על ההתאקלמות שלו בקבוצה אמר: "אני שמח להיות בהפועל פתח תקוה. התאקלמתי היטב בישראל, אני לא מסוגל לוותר על הקוסקוס אצל שמעון ביום שישי". אבוחצירא השיב: "כבוד גדול הוא לי לשחק תחת שחקן כזה, הלוואי ורק ימשיך ככה. הוא שחקן חשוב בפתח תקוה, למרות שכל ה-11 חיוניים להצלחת הקבוצה".

בקבוצה מעודדים מהיכולת שמפגינים המגן השמאלי אבי ריקן והבלם סטיבן אופיי. הבוקר (שני) תצא הקבוצה לגיבוש במתחם ה"גולטיים" בכפר סבא, ללא אבוחצירא שיוצא עם הנבחרת האולימפית לאנקונה שבאיטליה, לקראת המשחק החשוב מול איטליה במוצאי על הכרטיס לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully