וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NL כבר יש לנו גמר

6.10.2008 / 6:59

פילדלפיה ניצחה 2:6 במילווקי ותשחק מול הדודג'רס. הווייט סוקס נשארו בחיים אחרי 3:5 על טמפה ביי, גם האיינג'לס ממשיכים

מילווקי - פילדלפיה 6:2 (הפיליז ניצחו 1:3 בסדרה)

מנצח: ג'ו בלנטון
מפסיד: ג'ף סופאן

ג'ף סופאן ממילווקי היה ביג גיים פיצ'ר בפלייאוף של 2006 ואחד הגורמים הראשיים לזכיה של סט. לואיס בוורלד סירייס. כשסופאן עלה בליל ראשון לגבעה, הברוורס פינטזו על משחק חמישי בסדרה עם הפיליז. אבל פאט ברל לא חשב ככה, ירה להומר בן שלוש ריצות באינינג השלישי, הוסיף אחר כך עוד אחד והוציא את המשחק מידי הברוורס. ג'ו בלנטון ופילדלפיה דהרו לניצחון, והפיליז קבעו לעצמם דייט עם הדודג'רס בגמר ה-NL.

אחרי ההפסד בשבת, פילדלפיה לא רצתה משחק חמישי, שפירושו שחיקה נוספת של קול המלס, המגיש הפותח שלה, עוד לפני הוורלד סירייס. בלנטון הפנים את זה, הגיש שישה אינינגים יפים מאוד עם שבעה סטרייקאאוטים, והיה אחראי לשקט הנפשי של הפיליז. זהו ניצחון פלייאוף ראשון של פילדלפיה מאז 1993, אז עלתה לוורלד סירייס.

המהלך של המשחק נרשם, כאמור, באינינג השלישי. אחרי הומר של ג'ימי רולינס שהעלה את פילדלפיה ל-0:1 באינינג הראשון, עלה שיין ויקטורינו לבסיס בדאבל בשלישי. סופאן הוליך את ריאן הווארד ולקח את הצ'אנס מול פאט ברל. האחרון לא ממש הסכים למהלך, ועם פצצה לקצה השמאלי של המגרש הכניס שלוש ריצות הביתה - 0:4. מייד אחריו בא ג'ייסון וורת', ירה גם הוא החוצה וקבע 0:5.

המרחק הזה כבר היה בלתי נגיש לברוורס. פרינס פילדר עוד ירה להומר אבל ברל השיב בשני שלו - 1:6. גם סינגל מצמק של ריאן בראון לא עזר ופילדלפיה מוצאת את עצמה בסדרת גמר מאוד מעניינת, אותה תארח מול לוס אנג'לס. בהמשך הלילה ישחקו שיקגו וייט סוקס מול טמפה ביי ובוסטון תארח את לוס אנג'לס איינג'לס. הרייז והרד סוקס מובילים 0:2 בסדרות.

שיקגו ווייט סוקס - טמפה ביי 3:5 (הרייז מובילים 1:2 בסדרה)

מנצח: ג'ון דאנקס
מפסיד: מאט גארזה
שמירה: בובי ג'נקס

ג'ון דאנקס היה האיש שהווייט סוקס העמידו על התלולית במשחק ההשלמה מול דטרויט בשבוע שעבר, זה שהביא אותם למיני-פלייאוף מול מינסוטה, וכבר שם הוא הוכיח שאפשר לסמוך עליו על מנוחה של שלושה ימים. דאנקס צבר כוח בינתיים, והראה שגם בפלייאוף הוא מניה בטוחה אצל הגרביים, לאחר שהגיש 6.2 אינינגים וקטל שבעה חובטים בסטרייקאאוט. המחבטים של שיקגו, שהיו מהוססים בשני המשחקים בטמפה ביי, התעוררו, הגיעו לגארזה והשאירו לפחות קבוצה אח מעיר הרוחות בחיים.

טמפה ביי הייתה זו שעלתה ליתרון מוקדם באינינג השני מסינגל של אקינורי איוואמורה, אבל בשלישי הישווה איי ג'יי פיירזינסקי עם סינגל שהכניס את דיוויין ווייז הביתה - 1:1. הסכר נפרץ באינינג הרביעי, כשגארזה מילא את הבסיסים בלי אאוטים. אלכסיי רמירז חבט תחילה כדור הקרבה שהכניס את ג'ים ת'ומה הביתה, ואחריו חבט ווייז לדאבל שהכניס את שני הרצים האחרים ופתח את המשחק. במצב של 1:5 לשיקגו חבט בי ג'יי אפטון להומר בן שתי ריצות על דאנקס, אבל באינינג התשיעי נכנס בובי "הרן בן שמעון האמריקאי" ג'נקס וסגר את הדלת על הרייז.

המשחק הרביעי בסדרה יחל ב-23:07 בליל שני. גאווין פלויד יגיש בשיקגו, אנדי זוננשטיין יעלה לגבעה בטמפה ביי.

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 5:4 (בוסטון מובילה 1:2 בסדרה)

מנצח: ג'רד וויבר
מפסיד: חאווייר לופז

זה היה משחק של להיות או לחדול עבור האיינג'לס, שאחרי 11 הפסדים רצופים לבוסטון בפלייאוף מצאו את הזמן הנכון לנצח. מייק נאפולי, עם שני הומראנס והריצה המנצחת, היה הגיבור הגדול של הערב והאחראי הישיר לכך שהסדרה הזו תימשך גם הלילה.

ג'וש בקט לא היה במיטבו. האס של בוסטון, שהיה חשמל בפלייאוף שעבר, שובץ רק למשחק השלישי וניכר היה שהחלודה משפיעה עליו. בקט הוליך באינינג הראשון את חואן ריברה על בסיסים מלאים והאיינג'לס עלו ל-0:1. באינינג השני נרשם המהלך הביזארי של המשחק, כשטוריי האנטר, שלכל אורך הסדרה עשה שטויות, לא תפס כדור גובה פשוט של ג'ייקובי אלסבורי, גם כן על בסיסים מלאים. הסינגל הכניס שלושה רצים והפך לסינגל הראשון בהיסטוריה של הפלייאוף שמנקה בסיסים - 1:3 לבוסטון.

בקט לא הצליח לייצב את משחקו והאיינג'לס חזרו במהרה עם הומר בן שתי ריצות של נאפולי במעלה האינינג השלישי. בחמישי הוסיף נאפולי עוד אחד, הפעם בריצה בודדת, והעלה את המלאכים ל-3:4, אבל בתחתית האינינג השווה קווין יוקיליס עם דאבל. בקט סגר חמישה אינינגים לא מוצלחים, כשלעומתו לא צלח ג'ו סונדרס את החמישי ויצא אחרי 4.2 אינינגים.

שני הפותחים יצאו והמשחק הפך לקרב בולפנים, שכמו כמעט בכל משחק פלייאוף, הוא קרב שחמט משובח. האיינג'לס המשיכו להשאיר רצים וכמוהם גם הרד סוקס, שבאינינג העשירי מילאו את הבסיסים אבל לא יכלו הפעם לחבוט על פרנסיסקו רודריגז שהגיש אינינג אחד. ג'ונתן פפלבון עשה עבודה טובה בבוסטון עם שני אינינגים, והשניים פינו את מקומם למחליפים.

באינינג ה-12 עלה חאווייר לופז להגיש עבור בוסטון, והמחיר שולם במהרה. לופז הרשה סינגל לנאפולי, האווי קנדריק קידם אותו עם באנט ואריק אייבאר, שהיה איום ונורא לכל אורך הסדרה, סיפק את הסינגל שהעלה את האיינג'לס ליתרון - 4:5. ג'רד וויבר, שעלה להגיש בתחילת ה-12, סגר את הסיפור, והלילה נדע אם בוסטון חוגגת עלייה לגמר ה-AL או נוסעת לאנהיים למשחק חמישי בסדרה. ג'ון לאקי צפוי להגיש לאיינג'לס, ג'ון לסטר לרד סוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully