וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "אם נמשיך להגיע למצבים, הנצחונות יגיעו"

יצחק סולומון

5.10.2008 / 20:39

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, משתדל להישאר אופטימי מהמקום האחרון בטבלה. בקבוצה מודאגים כי ראשו של מאזן גנאים יהיה בבחירות לעירייה

לאחר שלא הופיע למשחק מול הכח רמת גן אמש (שבת), יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לא הגיע גם לאימון הקבוצה היום, בשל אירוע משפחתי. שחקנים בקבוצה אמרו כי הם חוששים שראשו של גנאים יהיה בתקופה הקרובה במרוץ לראשות העיר ולא בקבוצה, והדבר ייפגע בה. בהנהלה ממהרים להרגיע, ומבטיחים כי גנאים יעמוד לרשות הקבוצה, והבונוס הגדול מבחינתה של בני סכנין יהיה כאשר ייבחר לראשות העיר ויסייע לקבוצה.

"לא הבקענו, אבל הגענו למצבים וזה מה שחשוב", הסביר מאמן בני סכנין, פרדי דוד, לרדיו קול רגע את הסיבה למשחק התיקו המאופס של קבוצתו אתמול, מול הכח. "אם נמשיך להגיע למצבים יבואו השערים ויגיעו הניצחונות. אני עדיין רוצה ומקווה להאמין שזה לא המקום הריאלי של בני סכנין, אנחנו רוצים להיות מרכז טבלה ומעלה. אני מרגיש שיש לנו קבוצה שיכולה לעשות עונה יפה".

על הסיבה לספסולו של הכוכב המקומי, חאלד חלאיילה, אמר דוד: "הוא נמצא בתקופה לא טובה, הוא יודע את זה, אני הראשון שישמח שיחזור לכושרו מהעונה שעברה". שחקן בקבוצה: "רואים על חאלד שהוא מאוכזב מהמצב, אבל הוא מקצוען אמיתי ויצא מזה כמו גדול".

חאמד גנאים, שנפצע אתמול, התאמן היום חלקית. לעומתו, טל חן לא התאמן. השחקנים ששיחקו אתמול ערכו אימון קל. בקבוצה מקווים שהמגן בסאם גנאים יהיה כשיר למשחק בעוד שבועיים, מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully