וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "אוהדי בית"ר ניסו לתקוף אותי עוד לפני המשחק"

יצחק סולומון

5.10.2008 / 16:36

עבאס סואן הגיש תלונה במשטרה נגד התוקפים ואמר: "לאוהדים האלה אין גבולות, הגיע הזמן לעשות סוף לחוליגנים האלה לפני שיקרה אסון"

"אוהדי בית"ר ירושלים ניסו לתקוף אותי עוד לפני המשחק בשבת", גילה היום (ראשון), עבאס סואן, קשר עירוני קרית שמונה לרדיו קול רגע בעמקים. סואן פירט:"כשהגעתי למגרש החניה באצטדיון והחניתי את הרכב התגודדו סביבי שבעה אוהדים של בית"ר שהתחילו להתגרות בי. לא הגבתי, ולשמחתי הגיעו למקום אוהדים של קרית שמונה, שמיהרו להפריד ולהרגיע את הרוחות. אני לא יודע איך זה היה מסתיים אם הם לא היו מגיעים".

סואן המשיך ואמר: "ראיתי את הפרצופים שלהם, לא תהיה לי בעיה לזהות אותם. לאוהדים האלה אין גבולות. הם מתפרעים בירושלים, בתל אביב ובקרית שמונה. הגיע הזמן לעשות סוף לחוליגנים האלה, לפני שיקרה אסון". סואן הגיש היום תלונה במשטרת קריית שמונה בעקבות ניפוץ השמשה ברכבו. בעקבות הגשת התלונה החליטה משטרת קריית שמונה כי השחקנים יחנו את רכביהם מעתה בתוך תחומי האצטדיון.

כצפוי, האימון היום התנהל עם המון מצב רוח ובמורל גבוה, בעקבות הניצחון אתמול על בית"ר ירושלים. שחקנים בקבוצה עקצו היום את תושבי קרית שמונה שאוהדים את בית"ר. "עכשיו יש להם באמת סיבה טובה לאהוד רק את קרית שמונה", אמרו.

נציגים מבית הספר רננים בעיר, לילדים עם מוגבלות, הגיעו היום לאימון. בית הספר נתמך מזה מספר שנים על ידי יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי. הקפטן יניב לביא: "בכל פעם שאני נתקל בילדים המקסימים האלה אני מתרגש מחדש. אם אנחנו יכולים לשמח אותם, אין מאושר ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully