וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר זומן לנבחרת ישראל במקום בכר

5.10.2008 / 16:55

מגן מכבי חיפה קיבל את הזימון לאחר שהתברר ששחקנה של קרית שמונה לא שירת בצבא. בחיפה רמזו לדוידוביץ’: ”לא תוכל להתאמן”

דרור קשטן פירסם אחר הצהריים (ראשון) את סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול לוקסמבורג (בשבת) ולטביה (ביום רביעי הבא) במוקדמות מונדיאל 2010. השינויים היחידים בסגל לעומת זה שזומן למשחק מול מולדובה היו זימונם של ברק בכר במקום שמואל קוזוקין, וצירופו של איתי שכטר, אבל מאוחר יותר הוזמן אייל משומר במקומו של בכר, לאחר שהתברר שהאחרון לא שירת בצה"ל.

לאחר שהתברר שבכר לא שירת בצבא, אמרו גורמים בנבחרת: "לאור הגילוי החדש, זימונו עשוי להישקל מחדש". גורם בהתאחדות היה נחרץ יותר כשאמר: "אם יתברר שהוא לא עשה צבא, הוא לא ישחק בנבחרת" ואכן, לאחר בירור קיבל מגינה של קרית שמונה את ההודעה של שחרורו.

עוד לפני כן אמר בכר לוואלה! ספורט: "זה נכון שלא עשיתי צבא, אבל ייתכן שאפשר לפתור את זה באמצעות שירות אחר כמו שירות לאומי".

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט (דפורטיבו לה קורוניה), ניר דוידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר (מכבי נתניה).

הגנה: אייל משומר (מכבי חיפה), קלמי סבן (מכבי נתניה), דדי בן דיין (מכבי נתניה), אבי סטרול (לוקרן), טל בן חיים (מנצ'סטר סיטי), יואב זיו (בית"ר ירושלים), דקל קינן (מכבי חיפה).

קישור: גל אלברמן (בורוסיה מנשנגלדבאך), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), תמיר כהן (בולטון), משה אוחיון (בית"ר ירושלים), יוסי בניון (ליברפול), בירם כיאל (מכבי חיפה), מאור בוזגלו (מכבי ת"א), סלים טועמה (סטנדרד ליאז').

התקפה: עומר גולן (לוקרן), אליניב ברדה (גנק), עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), רוברטו קולאוטי (בורוסיה מנשנגלדבאך), בן סהר (פורטסמות), איתי שכטר (מכבי נתניה).

השוער ניר דוידוביץ' נבדק הבוקר על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה על מנת לקבוע אם הוא כשיר לעמוד בשער מול לוקסמבורג. בכל מקרה, השוער אמור לעבור בדיקה נוספת על ידי רופא הנבחרת מרק רוסנובסקי.

נכון להבוקר נמצא כי דוידוביץ' אינו כשיר לשחק בשורות הנבחרת ואף לא יכול להתאמן בשורותיה במהלך השבוע (האימונים ייפתחו מחר, יום שני). גורם בנבחרת אמר היום יכי "למיטב הבנתי, זו הפעם השלישית שניר נפצע באותו מקום. אני מקווה מאוד שלא יצטרכו לפתוח לו את הברך, כי אז זה אומר שהוא יכול לשכוח מכדורגל להרבה זמן".

אלברמן על חשבון תמיר כהן?

הצוות המקצועי של הנבחרת, דרור קשטן ומשה סיני, היה אמור לפרסם את הסגל אתמול. אחת הסיבות שגרמו לעיכוב הייתה הפציעה של השוער. נראה כי בסופו של דבר השוער ייכלל בסגל ורק סמוך למועד המשחק יוחלט האם לזמן שוער אחר. כזכור, אתמול התברר כי השוער, שחזר מאיטליה בסוף השבוע וערך אימון מסכם עם מכבי חיפה ביום שישי במטרה לפתוח במשחק מול מכבי פתח תקוה, הודיע לצוות הרפואי של חיפה שברכו התנפחה. בחיפה ערכו לו טיפול, אבל בעקבות הנפיחות בברך הוא לא יכול היה לעלות למגרש.

בסביבתו של השוער הביעו אתמול אכזבה ואמרו: "אין לו מזל. עד שנראה היה שהוא יעמוד בין הקורות במקום דודו אוואט הוא נפצע. עכשיו רק צריך להחזיק אצבעות ולקוות שישחק".

מחר (שני), כאמור, אמורה הנבחרת לפתוח את ההכנות לקראת המשחק. כל הלגיונרים, מלבד הקפטן יוסי בניון, יגיעו לאימון הראשון שייערך אחר הצהריים. קשר ליברפול יגיע ביום שלישי, בו תקיים הנבחרת אימון בוקר ואימון נוסף אחר הצהריים. ביום רביעי תקיים הנבחרת אימון בוקר באצטדיון. הנבחרת תמריא למשחק רק ביום שישי, 24 שעות לפני המשחק, בעקבות צום יום הכיפורים שיסתיים ביום חמישי בערב. היום ינחתו בישראל אבי סטרול, אליניב ברדה ועומר גולן. עדיין לא ברור מי ימלא את מקומו של תמיר כהן המוצהב בהרכב. אחת האפשרויות היא גל אלברמן, למרות הפציעה שעבר לאחרונה.

נבחרת חוף השנהב תגיע למשחק ידידות בישראל, כך סיכמה הבוקר ההתאחדות. המשחק ייערך ב-19 בנובמבר. כשלושה חודשים אחר כך, ב-11 פברואר, תשחק בישראל נבחרת הונגריה. המשחק יהווה הכנה לקראת המשחק הביתי שייערך חודש מאוחר יותר מול יוון, במסגרת מוקדמות הגביע העולמי.

עדכון ראשון: 12:02
עדכון אחרון: 16:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully