וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדו כבר מהגדר

קובי פרחי

5.10.2008 / 10:57

קובי פרחי, סולן "אורפנד לנד" ודובר מכבי "קביליו" יפו, לא מבין איך רק 300 איש קנו מניה בקבוצה. אז קדימה, בלעדיכם זה לא יעבוד

אז מה היה לנו בינתיים? שני משחקי ליגה, שלושה משחקי גביע. המאזן: ניצחונות, שהאחרון שבהם היה בשישי האחרון כשגברנו בחצי גמר גביע המחוז על עירוני בית דגן בתוצאה 0:4.

הצלחתה של יפו עד לרגע זה היא תוצאה של צוות מקצועי וחברי הנהלה נכונים, שחקני נשמה, גיוס בעלי זכות, תורמים ומכירת שטחי פרסום וחסות. כל אלה אפשרו לנו להעמיד קבוצה ראויה בתקציב גבוה. מכבי יפו מודל 2008 אינה נשלטת ע"י עסקנים או בעלי הון, זוהי קבוצת אוהדים מסורים. האחריות על כתפינו היא עצומה ויש משהו אחד שאני לא מצליח להבין ומדיר שינה מעיניי: אם לכל משחק של יפו מגיעים 1,000-1,200 אוהדים, איך יתכן שמספר רוכשי המניות (בעלי זכות בעמותה, למען הדיוק) שלנו עומד על פחות מ-300?

כששמעתי על הפרויקט קניתי מיד מניה ב–1,000 ש"ח ולא הסתפקתי בכך. שיגעתי את סבא, אבא, דוד ובת דודה שלי, שלבסוף קנו זכות. חפרתי בראש לשני חברים טובים שלי, שהם בכלל לא מאוהדי הקבוצה, וגם הם רכשו מניה. אנחנו לא אנשים אמידים ואין לנו כסף מיותר, אבל רכשנו את המניה, כי מעבר לכך שהדבר מקנה לנו זכות בעמותה - השותפות בהחזרתה לחיים של מכבי יפו, היא זכות בפני עצמה.

אומרים שקשה לבנות אימפריה ולשמר אותה קשה שבעתיים. קבוצת הבוגרים, הנוער והנערים שלנו הם פרויקט תובעני, ישנן עלויות, והרי לא מדובר פה בהרפתקה לשנה אחת בלבד. מכבי יפו כבר מתה פעם אחת ואסור לנו לקחת את חזרתה לחיים כעובדה סופית ומוגמרת, בכל שנה הקבוצה צריכה להקים את עצמה מחדש, ומכיוון שאין לנו איזה אוליגרך מאחורינו (וטוב שכך) הדבר נמצא אך ורק בידיים שלנו, האוהדים, אלה שמכבי יפו פועמת בליבם.

אני פונה מכאן לכל אוהדי מכבי יפו שעדיין לא הצטרפו – אני לא שופט אתכם, לא כועס עליכם, אתם בני משפחתי ואני אוהב אתכם, אבל למה אתם מחכים? זה הרגע לקבל החלטה, לעשות מעשה, אין רגע אחר. לפני 9 שנים חלינו במחלת לב, לקחו לנו את הקבוצה והנה נמצא המרפא והמחיר שלו, באורח פלא, סמלי.

אחיי היקרים - עלו לספינה, חזקו את אחיזת החלום במציאות, קנו זכות, הכריזו בקול: "מכבי יפו לא תיפול שנית!". יפו צריכה אתכם, בניגוד לשנים עברו, הפעם, גורלה נמצא בידכם בלבד . זו המורשת שלנו מביתו של האבא והסבא שלנו. אתם, רק אתם, במעשה אחד, פשוט וזול יחסית תוכלו לשמור עליה חיה, נושמת ובועטת, שוב בחיים.

* קובי פרחי הוא סולן להקת המטאל הבינלאומית "אורפנד לנד", ובין היתר פרחי משמש כדובר הרשמי של מכבי יפו קביליו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully