וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחת המאה

5.10.2008 / 8:13

בייסבול: הקאבס שוב הפסידו לדודג'רס, 3:1, ועפו מהפלייאוף בלי לנטרל את קללת מאה השנים. מילווקי צימקה ל-2:1 מול פילדלפיה

לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 1:3 (הדודג'רס ניצחו את הסדרה 0:3)

מנצח: הירוקי קורודה
מפסיד: ריץ' הארדן
שמירה: ג'ונתן ברוקסטון

היה שקט ועגום בחדר ההלבשה של הקאבס אחרי המשחק. כל התקוות לשים קץ למאה שנים בלי אליפות התפוגגו ברגע שג'ונתן ברוקסטון מהדודג'רס זרק את הכדור האחרון ופסל בסטרייקאאוט את אלפונסו סוריאנו. גם השנה שיקגו לא תזכה באליפות, לאחר סוויפ מביך ללוס אנג'לס בסדרה הראשונה בפלייאוף 2008 בבייסבול.

אכזרי מאוד להוביל לכל אורך העונה את הבית שלך, לסיים עם המאזן הטוב ביותר בחטיבה ולהפסיד בתוך שלושה משחקים. אבל אם רוצים למצוא את ההבדל המרכזי בסדרה, הוא כנראה טמון במאמנים. מצד אחד, ג'ו טורה, שועל פלייאוף ותיק, ומצד שני לו פינלה, מאמן ליגה מצוין שלא מצליח להרים את הרמה של הקבוצה שלו כשזה קובע בפלייאוף. זה היה הפסדו השלישי של פינלה לטורה באוקטובר, כשבשניים הקודמים הוא אימן את סיאטל וטורה את היאנקיז.

למרות שהקאבס הם הסיפור המרכזי בסדרה הזו, אסור לקחת קרדיט מהדודג'רס, שפשוט היו עצומים. זה לא רק טורה, זו גם יכולת הקלאץ' של מני רמירז וההגשה הכבירה שניטרלה את המחבטים של הקאביס. הלילה היה זה הירוקי קורודה היפני, שעם 6.1 אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים קטל את חובטי שיקגו. מהצד השני, הקאבס עשו טרייד במהלך העונה על ריץ' הארדן בדיוק למעמד הזה. התפוקה שלו: 4.1 אינינגים עם 84 הגשות בלבד והפסד.

לוס אנג'לס עלתה כבר באינינג הראשון ליתרון 0:2, כשג'יימס לוני, גיבור המשחק הראשון, חבט לדאבל שהכניס את ראסל מרטין ורמירז הביתה. באינינג החמישי חבט מרטין לדאבל שהכניס את רפאל פורקאל, וגם ריצת ניחומים של דרק לי באינינג השמיני לא הספיקה - 1:3 ענק ללוס אנג'לס בסיום.

"אתם אוהדים מיוחדים", פנה טורה הנרגש לאוהדי הקבוצה בסיום, "הדרך שבה תמכתם בנו ראויה לציון. אל תלכו לשום מקום, יש לנו עוד משחקים לנצח בשבוע הקרוב".

מילווקי - פילדלפיה 1:4 (1:2 לפיליז בסדרה)

מנצח: דייב בוש
מפסיד: ג'יימי מוייר
שמירה: סלומון טורס

ובינתיים, הסדרה בין הברוורס לפיליז נמשכת, כשמילווקי הייתה לקבוצה הראשונה שמבטיחה שיהיו לנו ארבעה משחקים לפחות בסדרה שלה. דייב בוש הגיש 5.1 אינינגים טובים, הקהל ב"מילר פארק" היה משולהב ומילווקי הוציאה את הפיליז מוקדם מהמשחק. כבר באינינג הראשון עלו הברוורס ל-0:2, לאחר שפרינס פילדר חבט כדור הקרבה ואחריו הכניס ג'יי ג'יי הארדי עם סינגל את ביל הול הביתה.

באינינג החמישי הקריב גם ריאן בראון כדי להעלות ל-0:3 ולאחר שריאן הווארד הכניס את ג'ייסון וורת' הביתה וצימק ל-3:1, חבט ג'ייסון קנדל לסינגל באינינג השביעי, הכניס את הארדי וקבע 1:4.

"זה היה לילה גדול מאוד", סיכם הארדי, שסיים את הערב עם שלוש חבטות. "אני חושב שנוכל להירגע ולשחק אפילו טוב יותר מחר (הערב - ד.ר.)". במשחק הלילה יגיש ג'ף סופאן ממילווקי מול ג'ו בלנטון מפילדלפיה. מייק קמרון הוסיף: "עכשיו העברנו אליהם קצת מהלחץ. לא שיחקנו טוב בשני המשחקים הראשונים, אבל הייתה לנו היום המון אנרגיה". הדודג'רס כבר מחכים למנצחת בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully