וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי זעם על השחקנים: "אתם נאיביים"

4.10.2008 / 19:17

מאמן מכבי פ"ת לא אהב את היכולת בהפס 3:1 בחיפה. שחקנים: "היינו צריכים להוביל 0:2 בדקה ה-20". כעס גם על השופט משיח

במכבי פתח תקווה הביעו אכזבה בעקבות ההפסד 3:1 למכבי חיפה. במועדון הביעו כעס רב על השופט, מנשה משיח. בקבוצה טוענים כי השער הראשון שהבקיע חיפה, נכבש לאחר דחיפה של אלון חרזי על קובי גנון, שנגח לשערו הוא. גנון אמר בתגובה: "חרזי דחף אותי בבירור. לא היה מגיע שער לחיפה. זאת הייתה עבירה".

עזורי אמר בסיום: "זו ליגה של 33 משחקים, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד. אבל כמו ששיחקנו נגד מכבי תל אביב בלי רגשי נחיתות, כך היינו צריכים לשחק. פתחנו מצוין, אבל אז נעלמנו לחלוטין. במחצית השנייה נראנו יותר טוב, אבל עדיין לא מספיק. נפיק מהמשחק הרבה מאוד לקחים. עכשיו יש פגרה של שבוע. יש לנו מספיק דברים לחשוב עליהם. ברמה הכללית אנחנו קבוצה שצריך יהיה יותר קשה לשחק נגדה".

בסיום המשחק, עזורי לא נראה מרוצה מהתוצאה. הוא נכנס לחדר ההלבשה וצעק על שחקניו: "אתם נאיביים. הייתם צריכים לנצח את המשחק. אין מה לעשות עכשיו, תרימו את הראש והלאה, למשחק הבא".

בעקבות הדברים של עזורי, אמרו שחקנים בקבוצה כי הם חשים שלמרות התוצאה, הקבוצה לא נפלה מחיפה. אחד השחקנים: "כבר בדקה ה-20 היינו צריכים להוביל 0:2. גם בוקסנבוים, גם עמאר וגם אסולין הגיעו למצבים טובים, והיינו צריכים לנצח את המשחק עוד לפני שהחל. חבל, אבל צריך להסתכל למשחק הבא. העונה, מה שיקבע את גורלנו זה המשחקים נגד הקבוצות שלא מתמודדות על האליפות".

בקבוצה הודיעו לאחר המשחק כי החלוץ פבלו בסטיאניני יועמד לועדת משמעת משום שמיהר לרדת לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף על דליבור סטבאנוביץ' בדקה ה-40.. "זו התנהגות שאינה ראויה, הוא יעמוד לועדת משמעת ונחליט מה יהיה עונשו", אמרו בקבוצה.

הקשר, דני פרדה, שלא נכלל בסגל למשחק, היה מצוברח מההחלטה. בקבוצה טוענים שמדובר בהחלטה מקצועית של עזורי. העבודה שבקבוצה בחרו "להעניש" את פרדה נוצרה בעקבות טענות שהקשר מחזיק יותר מדי בכדור ולא משתף את חבריו. לעומתו, הקשר לירן כהן, שותף במשחק, ובקבוצה מקווים שהשחקן ישחזר את היכולת מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully