וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חיפה זרקו חפצים על אסולין, הקבוצה תעמוד לדין

5.10.2008 / 7:55

בהתאחדות מעריכים שחיפה תספוג שני משחקים ללא קהל. מקורבים לדוידוביץ' על הפציעה: "אין לו מזל". לוי: "צריכים להיראות יותר טוב"

מכבי חיפה תעמוד לדין בעקבות דו"ח השופט מנשה משיח, שטען כי במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה אתמול (שבת) השליכו אוהדי חיפה בדקה ה-60 חפצים לעברו של החלוץ ליאור אסולין. בהתאחדות אמרו היום כי העונש שחיפה עשויה לספוג הוא שני משחקים ללא קהל, זאת בעקבות עונש על תנאי שעומד לחובתה מלפני שנה, אז כזכור אוהדי הקבוצה השליכו חפץ לעברו של עוזר המאמן סלובדן דראפיץ'.

השוער ניר דוידוביץ', לא ישחק כמעט בוודאות במשחק הנבחרת בלוקסמבורג ביום שבת הבא. השוער, שחזר מאיטליה בסוף השבוע, וערך אתמול (שישי) אימון מלא עם חיפה והיה אמור לפתוח בין הקורות, הודיע הבוקר לצוות הרפואי של חיפה שברכו התנפחה. בחיפה ערכו לו טיפול, אבל בעקבות הנפיחות בברך הוא לא יכל לעלות למגרש.

לאחר הטיפול הודיע לו הצוות הרפואי כי בעוד 24 שעות תיוודע חומרת הפציעה, ובתוך כך, יתברר האם ישנו סיכוי קלוש שישחק מול לוקסמבורג. במכבי חיפה מקווים כי יוכלו לסייע לשוער, אך גם במועדון הבינו לאחר הטיפול שהסיכויים הם נמוכים מאוד. בכל מקרה, השחקן יגיע מחר (ראשון) לטיפול נוסף ויהיה במעקב של הצוות הרפואי במהלך היממה הקרובה.

בסביבתו של השוער אמרו הערב כי הושער מאוכזב מאוד. "אין לו מזל. עד שנראה היה שהוא יעמוד בין הקורות במקום דודו אוואט הוא נפצע. עכשיו רק צריך להחזיק אצבעות ולקוות שישחק".

בסיום המשחק התברר שגם הבלם, אלון חרזי, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בחיפה אמרו כי הפגרה הקרובה טובה לקבוצה בעיקר על מנת שמספר שחקנים שסובלים מפציעות קלות יוכלו להתאושש.

החלוץ הגנאי, אוסיי רנספורד, שמועמד להצטרף למכבי חיפה, נופה מסגל נבחרת גאנה עד גיל 20. רנספורד גילה יכולת חלשה מאוד במשחק הנבחרת מול גמביה וגם החמיץ פנדל. המאמן, סלאס טטח, כעס מאוד על השחקן והחליט לשחררו מהסגל לעת עתה.

"אנחנו מצפים משחקנים להתקדם", אמר טטח לכלי התקשורת בגאנה. "שחקנים לא משחקים בקבוצות שלהם, ולכן הכושר שלהם יורד", הוסיף טטח על רנספורד ואמר שהוא נראה חלוד.

אלישע לוי: "אנחנו משיגים את כוח ההרתעה"

המאמן אלישע לוי, התייחס למשחק הניצחון 1:3 על מכבי פתח תקווה: "מכבי חיפה נראית טוב אבל עדיין אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. פתחנו לא טוב היום ואחרי זה נכנסו לעניינים. ראינו משחק טוב וקצבי ואני שמח שאנחנו משיגים את כוח ההרתעה"

"אנחנו שאפתנים ורוצים להצליח. יש לנו שילוב טוב בין צעירים לוותיקים ואין שום סיבה שלא תראו את חיפה למעלה לאורך כל העונה", סיכם המאמן, שעלה למקום הראשון, לפחות באופן זמני.

"פאנטיני שחקן מצוין. הוא פתח טוב את העונה עד הפציעה נגד הפועל תל אביב ואחרי זה הוא קצת נחלש. היום הוא חזר לא רק עם שערים יפהפיים אלא גם עם יכולת טובה. גם הוא צעיר ושאפתן ונראה ממנו עוד הרבה", התייחס לוי לחלוץ הדרום אפריקאי, שנכנס כמחליף וכבש צמד שערים.

אלון חרזי הוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך ביכולת הזו ואנחנו עובדים על זה מתחילת העונה. השאיפה שלנו היא להוות גורם חשוב בצמרת. בשנתיים האחרונות לא כל כך הצלחנו ואנחנו רוצים לחזור למקום הטבעי שלנו. כל דבר הוא אפשרי, אבל אנחנו לא רוצים סתם לרתום את העגלה לפני הסוסים. אם יהיה אפשר לדבר על משהו - נדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully