וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "נבקש סליחה ביום כיפור"

יצחק סולומון ודור בלך

4.10.2008 / 19:14

מגן סכנין בחר להתנצל בפני האוהדים לאחר התיקו 0:0 החלש של קבוצתו בוינטר. דהאן: "כנראה שצריך להוריד את השחקנים לקרקע"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אכזבה רבה הייתה הערב (שבת) בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר ששחקניו של המאמן, פרדי דוד, סיימו עוד משחק ללא ניצחון, עם 0:0 בוינטר מול הכח עמידר רמת גן. "כנראה שנגזר עלינו להילחם בתחתית. אולי זו לא העונה שלנו", אמר שחקן בקבוצה.

גם המיני מהפכה שערך דוד בהרכב, כאשר סיפסל את חאלד חלאיילה, מכוכבי הקבוצה, לא עזר. "מה שהלך פשוט בעונה שעברה לא הולך השנה", אומר שחקן בסכנין. גם הניסיון של דוד ללכת על כל הקופה, כאשר במחצית השנייה הכניס חלוץ שלישי, הברזילאי מייקון דוס סנטוס, לא הועיל לשער ניצחון.

המגן איתן עזריה העדיף לפנות למי שבאמת סבל במשחק המשעמם - אוהדי שתי הקבוצות. "לקראת יום כיפור, אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהתנצל בפני האוהדים", אמר עזריה, "המשחק התנהל בצורה מגעילה ולא ראינו כאן כדורגל. אנחנו מקווים לחזור טוב יותר אחרי פגרת הנבחרת".

"אני מסתכל על חצי הכוס המלאה", אמר הקפטן מאיר כהן, "נכון שלא ניצחנו ובעוד משחק לא כבשנו, אבל לקחנו נקודה במשחק חוץ קשה. אנחנו לא צריכים לבכות על מה שהיה, אלא להסתכל קדימה. מחר נחזור להתאמן, נשתדל להפיק לקחים, ולהגיע למשחק הבא מרוכזים ומפוקסים יותר".

כהן ממשיך לשמור על נימה אופטימית ואומר: "המיקום שלנו בטבלה משקר. אין לי ספק שאנחנו שווים יותר. אני מאמין שעוד נתחבר ונתפוצץ על המגרש, ואז כולם יראו את סכנין האמיתית".

החלוץ הליטאי, רוברטו פושקאוס, יטוס מחר (ראשון) לארצו וישתתף במשחק של נבחרת ליטא, מול סרביה, במסגרת מוקדמות גביע העולם. ליטא מובילה בראש בית מספר 7. שחקני הבית של בני סכנין אמרו כי יעשו כל מאמץ כדי לסייע ליושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, לזכות בראשות העיר סכנין, לאחר שהצהיר שמית על כוונתו להתמודד. הדובר מונדר חלאיילה: "אנחנו מאמינים שבראש העיר יעמוד מאזן, שיחבק, יאהב ויתמוך בקבוצה".

דהאן: "נוריד את השחקנים לקרקע"

בגזרת הכח עמידר רמת גן נשמעו מאוכזבים מהתצוגה החלשה של השחקנים בתיקו 0:0 הערב (שבת) בוינטר מול בני סכנין. הכח עדיין בחיפוש אחר ניצחון ליגה ראשון מאז החזרה לליגת העל. אני לא מרוצה לא מהיכולת ולא מהתוצאה", אמר המאמן דודו דהאן, "החצי הראשון היה הגרוע ביותר שלנו העונה, אבל בחצי השני הייתה רק קבוצה אחת על במגרש - הכח. היינו בשלב מסוים עם ארבעה חלוצים על המגרש, אבל איך שנראינו היום לא יכולנו לנצח אף אחת, גם לא קבוצה חלשה יותר מסכנין".

דהאן הודה גם שכמה שחקנים הושפעו כנראה ממילים טובות להן זכו לאחרונה. "כנראה שהמחמאות מהתקשורת עלו לשחקנים שלי לראש, אני אדאג להוריד אותם חזרה לקרקע, ואעשה זאת בדרך שלי. ליגת העל העונה הרבה יותר שיוויונית ומאמנים באים יותר להתקיף. אפשר לסמוך עליי הניצחונות עוד יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully