וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בציר פילדלפי

4.10.2008 / 14:44

וושינגטון מגיעה למשחק חם מול האיגלס, במוקד משחקי המחזור ה-5. הפטריוטס בסן פרנסיסקו, בפאלו באריזונה, דאלאס-סינסינטי

השבוע האחרון ב-NFL היה סוער בעיקר מחוץ למגרש. אם הפיטורים של סקוט ליינהאן עברו בקול דממה דקה בסט. לואיס, אלה של ליין קיפין היו רועשים במיוחד, בהתאם לאופי הידוע של אל דייויס. אבל בעוד אוקלנד היא כאוס חסר גבולות, קבוצה שהיא בגדר טוטאל-לוס, עצוב לראות מה שקורה בראמס, שבתחילת העשור היו אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של הליגה. הם עדיין צריכים לנצח כדי להוריד את ה-0 מהמאזן העונה, רק שכרגע עומד להם על הקווים ג'ים האסלט, בדיוק אותו האיש שדירדר את ההגנה שלהם לתהומות. נקווה לטוב.

ואיך עבר לנו השבוע החולף מבחינת הימורים? דווקא לא רע, עם 9 מ-13 ו-31 מ-59 במאזן הכללי. יכול היה להיות יותר טוב, ועל זה נאמר: "מי שהולך לישון עם הניינרס, קם עם אינטרספשן". בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות השבוע, כשאל תשכחו - המשחקים מתחילים ב-19:00 בגלל הזזת השעונים.

METV:

19:00: ניו יורק ג'איינטס - סיאטל

22:15: דאלאס - סינסינטי

FOX:

19:00: פילדלפיה - וושינגטון

ESPN:

2:15, בין ראשון לשני: ג'קסונוויל - פיטסבורג

2:30, בין שני לשלישי: ניו אורלינס - מינסוטה

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

צומת הדרכים של פילדלפיה (שעה ראשית: 19:00)

פילדלפיה (2:2) - וושינגטון (1:3)

רק ארבעה מחזורים עברו, וכבר ברור דבר אחד: ה-NFC מזרח עומד להיות הבית הכי איכותי בליגה השנה, ובגדול. הניצחון של הרדסקינס בדאלאס בשבוע שעבר הוכיח שאין ארוחות חינם בליגה, ואחרי שני ניצחונות הבית מול אריזונה וניו אורלינס, עמד ג'ים זורן, יקירו החדש של המדור, במבחן רציני ביותר. זורן והסקינס לא נוסעים השבוע רחוק מדי, למפגש עם יריבה שמצד אחד עשתה בית ספר לבן רות'לסברגר ופיטסבורג, ומצד שני נכנעה לקייל אורטון והברס. ג'ייסון טיילור שוב לא ישחק בהגנת הרדסקינס, בריאן ווסטברוק לא בכושר מלא ובסימן שאלה בפילדלפיה.

התחזית: הבית הזה חייב להישאר מבולגן, זה כתוב למעלה. ניצחון לאיגלס


ניו יורק ג'איינטס (0:3) - סיאטל (2:1)

על כל הנוף הזה משקיפים, בינתיים, הג'איינטס בנחת, עם שלושה ניצחונות, בלי הפסד ומפגש עם עוד יריבה נוחה. פלקסיקו בורס, שהושעה על ידי הג'איינטס, לא ישחק, אבל לפחות הרוויח כמה דולרים כשהקבוצה ניכתה 50 אחוז מעונשו הכספי, והוא ישלם רק 117 אלף דולר. אם כבר בתופסים עסקינן, מאט האסלבק, שסבל ממחסור חמור באנשים שיקלטו לו כדורים במחזורים הראשונים, מקבל בחזרה את דיון בראנץ' ואת בובי אנגראם.

התחזית: הג'איינטס שיחקו באש מול סינסינטי, והפעם גם ייכוו. גלינג, גלינג, גלינג - הפתעה, ניצחון לסיהוקס


בולטימור (2:1) - טנסי (0:4)

מבחן חוץ לא קל לג'ף פישר ולשחקניו, שלראשונה בתולדות הפרנצ'ייז פתחו עם מאזן 0:4. הרייבנס מצליחים לשחזר את ימיהם היפים בהגנה, אבל גם את ימיהם הדי מחורבנים בהתקפה. ג'ו פלאקו ימשיך להנהיג את התקפת בולטימור, אבל יקבל בפעילות מועטת, אם בכלל, את וויליס מגאהי, הרץ האחורי הפצוע בחזהו. וינס יאנג חזר להתאמן באופן מלא בטנסי ויראה מהספסל את קרי קולינס, שיצטרך להסתדר בלי התופס הפצוע ג'סטין גייג'.

התחזית: ניצחון לרייבנס


קרוליינה (1:3) - קנזס סיטי (3:1)

אחרי שהשתעשעו באטלנטה בשבוע שעבר, הפנתרים מקבלים עוד משוכה שהם אמורים לעבור. זאת, כמובן, בתנאי שיעצרו את לארי ג'ונסון, שרשם בשבוע שעבר 198 יארד על ההגנה האומללה של דנבר. דיימון היוארד ימשיך לפתוח בקנזס סיטי, במפגש שיהיה הרביעי, בסך הכל, בכל הזמנים בין השתיים.

התחזית: הבאנקר של השבוע. ניצחון לפנת'רס

מסיבת רוקיז בגרין ביי

גרין ביי (2:2) - אטלנטה (2:2)

הפאקרס עסקו כל השבוע במצב הכתף של ארון רוג'רס, שנפצע במשחק מול טמפה ביי. רוג'רס התאמן באופן חלקי ביותר, וההחלטה אם להרכיבו תתקבל סמוך לשעת המשחק. אם הוא לא ישחק, מי שיפתח יהיה הרוקי מאט פלין, ואם זה יתקשה, יעביר מייק מקארת'י את השרביט לרוקי אחר, בריאן ברום. ומי עולה באטלנטה? ניחשתם נכון, עוד רוקי, מאט ריאן. בקיצור, שמחה וששון בלמבו פילד. צפו לקרב חפירות.

התחזית: ניצחון לפאקרס


מיאמי (2:1) - סן דייגו (2:2)

שבוע החופש לא בא לדולפינס בזמן, לאחר שהיו בגרוב מהניצחון על ניו אינגלנד. הוא בכלל התברר כמעוות לאחר שריקי וויליאמס החליט לקחת עוד שאכטה כי חשב שלא יזיק להעביר את השבוע בסבבה, וכנראה שסיים את הקריירה. רוני בראון ימשיך לשאת בנטל לאחר משחק השיא שלו לפני שבועיים, מול הגנה חשודה של הצ'ארג'רס, שנכנסה לפיגור מהיר באוקלנד בשבוע שעבר. נורב טרנר ופיליפ ריברס ינסו להימנע מהרפתקאות מיותרות סטייל זו שבחור השחור.

התחזית: ניצחון למיאמי


יוסטון (3:0) - אינדיאנפוליס (2:1)

למרות החששות הרבים אחרי נזקי סופת "אייק", הטקסאנס יחזרו ל"ריליאנט סטדיום", שם ינסו להמשיך את רצף הניצחונות הביתיים שלהם, העומד על ארבעה. מול מאט שאוב ויוסטון עומדת חיה פצועה ומסוכנת בדמותה של אינדיאנפוליס, שלקחה שבועיים כדי לחשוב איך עוצרים את הסחף מפתיחת עונה גרועה, שהייתה צריכה לכלול שלושה הפסדים. מרווין הריסון ודווייט פריני לא ערכו אימון ביום שישי אבל צפויים לשחק.

התחזית: יוסטון נראית חלשה מדי. ניצחון לאינדיאנפוליס


דטרויט (3:0) - שיקגו (2:2)

היי, נחשו מה קרה? דטרויט לא הפסידה בשבוע שעבר. היא גם לא ניצחה, אבל מה שחשוב הוא שלא נוסף מספר לטור ה-L. מבחינת שיקגו, יכול להיות שקייל אורטון מצא את הגרוב אחרי המשחק מול פילדלפיה. הברס עשויים לשחק בלי מגן הפינה צ'רלס טילמן, שנמצא בסימן שאלה בגלל פציעה בכתפו. התופס ברנדון לויד בחוץ בשל פציעה בברך.

התחזית: ניצחון לדובים

גריסי פוגש את דנבר (שעה ראשית: 22:05-22:15)

סן פרנסיסקו (2:2) - ניו אינגלנד (1:2)

הניינרס הראו, לפחות על פי המשחק בשבוע שעבר, שהם לא מוכנים עדיין לעליית המדרגה ב-NFC מערב החלש. ג'יי טי או'סליבן חזר לסורו, וסן פרנסיסקו הייתה בינונית מינוס ושבה עם הפסד מניו אורלינס. הפטריוטס חוזרים משבוע החופש אחרי התבוסה הביתית למיאמי, וברור שביל בליצ'יק הפיק לקחים, השאלה אם מול ההגנה של סן פרנסיסקו, שבדרך כלל מתעלה בבית, יוכל להוציא ממאט קאסל את המקסימום.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד


דאלאס (1:3) - סינסינטי (4:0)

הבנגאלס שברו שיאים חדשים של פאתטיות בשבוע שעבר בהפסד הביתי לבראונס, אבל לפחות מקבלים בחזרה את קרסון פאלמר שחוזר מפציעה. דאלאס עדיין מלקקת את פצעי ההפסד לוושינגטון, ונראה שאין יריבה נוחה מהבנגאלס כדי לפרוק עליה קצת זעם.

התחזית: ניצחון לדאלאס


אריזונה (2:2) - בפאלו (0:4)

אחרי שספגו מהלומות קשות, תרתי משמע, בניו יורק מהג'טס, חוזרים הקרדינלס הביתה. אריזונה גילתה שיש לה יותר מדי דברים לשפר בהגנה, ובנוסף איבדה את התופס אנקואן בולדין, שסובל משבר בסינוס האף. הבילס חזרו מסט. לואיס עם ניצחון 14:31 לאחר שכבר פיגרו 14:0, ולא מומלץ לטרנט אדוארדס וחבריו לנסות את זה גם במדבר.

התחזית: יכול להיות שבפאלו תהיה על מאזן 0:5? כן. ניצחון לבילס


דנבר (1:3) - טמפה ביי (1:3)

אצל הברונקוס אף פעם לא משעמם. דנבר ציפתה וייחלה לפתיחה של 0:4, אלא שלצ'יפס היו תוכניות אחרות. לארי ג'ונסון חשף את החולשה העצומה של דנבר בעצירת הריצה, והבאקנירס יקוו לשלוט בשעון עם הרבה נשיאות של ארנסט גרהאם ו-ווריק דאן. טמפה ביי עלולה לשחק בלי הליינבקר דרק ברוקס, הסובל מפציעה בשריר הירך. הפיקנטריה במשחק הזה: בריאן גריסי, שנבחר על ידי הברונקוס בדראפט של 1998, פותח לראשונה נגדם. על פי ניסיון העבר במשחקי הבית של הסוסונים, הוא ימסור הרבה, השאלה לאיזה ידיים.

התחזית: ניצחון לדנבר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

וגם ביג בן בספק

ג'קסונוויל (2:2) - פיטסבורג (1:3) - בין ראשון לשני, 2:15

אחרי הניצחון ההרואי באינדיאנפוליס, התקשו מאוד הג'אגוארס מול יוסטון והשיגו ניצחון שני עם הרבה מזל. הסטילרס מוכים וחבולים בכל גזרה אפשרית, במיוחד בהתקפה. הכיס של בן רות'לסברגר לא מזהיר, בלשון המעטה, ווילי פארקר עדיין פצוע, רשארד מנדנהול והגארד קנדל סימונס גמרו את העונה ובן רות'לסברגר סובל מפציעת כתף ובסימן שאלה למשחק. הג'אגוארס, שהדיחו את הסטילרס בפלייאוף לפני שנה, אמורים לנצל את החסרונות הללו בהתקפת הסטילרס כדי לנצח.

התחזית: והם ינצלו. ניצחון לג'קסונוויל


ניו אורלינס (2:2) - מינסוטה (3:1) - בין שני לשלישי, 2:30

הויקינגים עדיין מחפשים פיתרונות לכל מיני עמדות, ובראש ובראשונה לעמדת הקוורטרבק. אחרי הניצחון על קרוליינה, שוב הראתה מינסוטה בטנסי שאין לה יותר מדי מה למכור בחוץ. היא מגיעה למשחק קשה בסופרדום נגד הסיינטס, שגם הם לא הבריקו עד עתה, אבל בבית אמורים לנצל את המץ' אפ הברור הזה, למרות שייאלצו לשחק שוב בלי מרקז קולסטון וג'רמי שוקי. התופס ברנארד בריאן פצוע ובסימן שאלה במינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully