וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בלי שיוויון

4.10.2008 / 8:42

טמפה ביי גברה על הוייט סוקס 2:6, הומר של דרו היקנה לבוסטון ניצחון 5:7 על האיינג'לס וכל סדרות הפלייאוף עומדות על מאזן 0:2

טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 2:6 (0:2 לרייז בסדרה)

מנצח: סקוט קאזמיר
מפסיד: מארק בהרלי

"כשנותנים לך - תיקח", אומר פתגם ידוע, והוייט סוקס לא באמת לקחו. שיקגו יכולה לבכות החמצת הזדמנות להוציא את המשחק מידי הרייז כבר באינינג הראשון, מה שעלה לה במשחק. הוייט סוקס שמו שלושה שחקנים על הבסיס בלי אאוטים מול סקוט קאזמיר חסר השליטה, יצאו, אמנם, עם שתי ריצות מהאינינג, אבל העובדה שלא פתחו אותו לרווחה התנקמה בהם בהמשך.

לרייז, מלבד היתרון המבטיח שיקחו למשחק השלישי בסדרה, יש סיבה נוספת לחשוב שיגיעו רחוק בפלייאוף הזה - העובדה שבכל משחק קם לו קלאץ' אחר. במפגש הקודם זה היה אוואן לונגוריה עם הצגה התקפית, ובמשחק הזה חבט אקינורי איוואמורה להומר שהפך את התוצאה ושינה את המומנטום במשחק.

הגרביים פתחו, כאמור, עם שתי ריצות מסינגל של ג'ים ת'ומה והקרבה של אלכסיי רמירז כדי לעלות ל-0:2 באינינג הראשון. דיונר נבארו חבט לסינגל שהכניס את ווילי אייבאר בשני וקבע 1:2. באינינג החמישי טעה מארק בהרלי, שעם ג'ייסון בארטלט על הבסיס הגיש למרכז ונתן לאקינורי איוואמורה צ'אנס לחבוט רחוק עם כדור למרכז הצלחת. זה בדיוק מה שקרה, איוואמורה ירה פצצה למרכז וככה פתאום 2:3 לרייז.

קאזמיר, אחרי אינינג ראשון איום, נרגע בסך הכל וסיים 5.1 אינינגים שהספיקו לו לניצחון. הבולפן של הרייז, עם גרנט בלפור וג'יי פי האוול, עשה כרגיל עבודה טובה, ובאינינג השביעי דאגה טמפה ביי לסגור את הדלת עם שני סינגלים מכניסי ריצות של קרל קרופורד ורוקו באלדלי ועם דאבל של דיונר נבארו - 2:6 בסיום. "יש לנו ספסל שמח, יש פה הרגשה מחשמלת - זה מה שהביא אותנו לפה", סיכם באלדלי. הסדרה יוצאת כעת לשיקגו, למשחק מספר 3 בליל ראשון.

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 7:5 (0:2 לרד סוקס בסדרה)

מנצח: ג'ונתן פפלבון
מפסיד: פרנסיסקו רודריגז

נראה שבפלייאוף אין חוקים, מלבד לסדרות בין הרד סוקס לאיינג'לס. ב-2004 הפסיד פרנסיסקו רודריגז את המשחק השני בסדרה, הרד סוקס ניצחו 0:3 בדרך לזכיה בוורלד סירייס. בשנה שעברה שוב הפסיד רודריגז את המשחק השני בסדרה, בוסטון המשיכה שוב עד לתואר. והשנה? משחק 2 בסדרה, רודריגז שוב מפסיד, בוסטון מנצחת ואם להאמין לדינמיקה משתי הסדרות הקודמות בין השתיים, גם את העונה הזו יסיימו הגרביים עם מצעד אליפות בבוסטון.

רודריגז הרשה הומר שובר שוויון בן שתי ריצות לג'יי די דרו באינינג התשיעי, ובוסטון לוקחת איתה יתרון של 0:2 לפנוויי פארק, כשג'וש בקט יעמוד על הגבעה בלילה שבין ראשון לשני. זה היה הניצחון ה-11 ברציפות של בוסטון על האיינג'לס בפלייאוף (הספירה החלה בפיגור 3:1 ב-1986), וכרגע נראה שלאנהיים אין תשובה.

הראלי מאנקי של המלאכים דווקא עבד לא רע עד האינינג התשיעי. האיינג'לס נקלעו לפיגור מוקדם של 4:0 כבר באינינג הראשון, מהומר בן שלוש ריצות של ג'ייסון ביי, שני שלו בפלייאוף. דייסקיי מאטסוזקה שלט במשחק עד לאינינג החמישי, בו איבד לחלוטין שליטה ויצא בנזק מינימלי של ריצה אחת, כשהמלאכים מצמקים ל-5:3. ההגשה של בוסטון לא הצליחה להוציא את מארק טשיירה ו-ולאדימיר גררו (עלו לבסיס ארבע פעמים כל אחד, שלוש חבטות והולכה), וג'סטין מאסטרסון שילם על זה עם הולכה של מייק נאפולי על בסיסים מלאים באינינג השביעי - 4:5. בשמיני המחיר כבר היה כבד יותר, כשמאסטרסון הרשה טריפל לשון פיגינס, וג'ונתן פפלבון נכנס במקומו, פסל את טשיירה על חבטת הקרבה ופיגינס נכנס הביתה - 5:5.

רודריגז עלה לגבעה באינינג השמיני במצב של פיגור, והיה בסיטואציה נוחה יותר מבחינתו בתשיעי. אלא שהקלוזר, שמאז הפלייאוף המצוין של 2002 מקפיד לפשל, נתן דאבל לדייויד אורטיז, שהוחלף על ידי קוקו קריספ כרץ. קווין יוקיליס פסל ואז הגיע הרגע הגדול של דרו, שמעך את הכדור, את רודריגז ואת האיינג'לס - 5:7 לבוסטון בסיום, הסדרה חוזרת לפנוויי פארק כשהאיינג'לס עם הגב לקיר.

דרו סיכם את המשחק: "קיבלתי זריקת צ'יינג' אפ לצלחת, זו הייתה מהסיטואציות שבהן אתה נאבק כדי להוציא חבטה טובה. אחרי האינינג השביעי חזרו לי הכאבים, אבל הצלחתי להתאושש. זה הומר ראשון שלי אחרי יותר מחודשיים, ולחבוט להומר יותר טוב מאשר לרוץ על הבסיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully