וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "ההרגשה לחזור לכאן מצוינת"

קרן שמש

3.10.2008 / 17:30

אולימפיאקוס נחתה לקראת משחק הפרידה של מכבי תל אביב מהסנטר הקרואטי. יותם הלפרין: "יהיה מוזר לשחק נגד מכבי, אבל זה משחק אימון"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: איתי חסיד

קבוצת אולימפיאקוס נחתה היום (שישי) בישראל לקראת משחק הפרידה של מכבי תל אביב מניקולה וויצ'יץ' (שבת, 20:15, שידור ישיר בערוץ הספורט). הסנטר הקרואטי, ששיחק שש שנים בתקופת הזוהר של מכבי תל אביב, נחת ביחד עם חבריו לקבוצה ויותם הלפרין, שגם חצה הקיץ את ים התיכון בדרכו מתל אביב לאתונה.

"ההרגשה לחזור לכאן מצוינת", אמר וויצ'יץ' הנרגש. "באתי להגיד שלום ולא להתראות לאוהדים. זה מאוד מרגש לחזור ואני שמח על כך". כשנשאל וויצ'יץ' האם עוברות בראשו מחשבות על סיום הקריירה במדי הקבוצה הצהובה ענה: "יש עוד זמן עד שהקריירה שלי תיגמר".

לגבי משחק הפרידה ממנו אמר: "יהיה לי מוזר לשחק נגד מכבי תל אביב, אבל אני מאוד מתרגש ושמח על המעמד". וויצ'יץ' התייחס לשתי הקבוצות החדשות שנבנות בפיראוס ובתל אביב: "אלו קבוצות חדשות. צריך לראות עם הזמן מי תהיה טובה יותר. אני מבחינתי אעשה הכול כדי לעזור לאולימפיאקוס להיות בטופ".

"אנחנו קבוצה חדשה שאט אט תתלכד ותתגבש", אמר יותם הלפרין, אקס מכבי תל אביב ושחקן אולימפיאקוס בהווה. "אני מאמין שנתחבר והכול יהיה בסדר". כשנשאל הלפרין איך זה ירגיש לו לשחק נגד מכבי תל אביב אמר: "מאוד מוזר, אבל מטרת המשחק זה לתת כבוד לניקולה. בשביל הקבוצה זה משחק אימון".

הלפרין גם התייחס לפתיחת העונה הרעה של הצהובים, לאחר חמשת ההפסדים שלהם במשחקי ההכנה ואמר: "לא צריך לתהרגש יתר על המידה מההפסדים, אלו משחקי אימון. אני מאמין שעם הזמן הדברים יהיו אחרת".

סופוקליס שחורציאניטיס: "בכל פעם שמשחקים מול מכבי פוגשים פה חברים, מכבי היא קבוצה מעניינת וזה אתגר, יש לנו שחקנים מצוינים, הטובים ביותר, זה הזמן שלנו לאחת הקבוצות הטובות באירופה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully