וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הפסדנו את ההתמודדות כבר בבית"

קרן שמש

3.10.2008 / 17:36

הפועל ת"א נחתה לאחר שהודחה מגביע אופ"א ע"י סנט אטיין, המאמן הסביר למה לא היה סיכוי לקבוצה בגומלין. אנטבי: "הכול הלך הפוך"

יותם רונן

צילום ועריכה: איתי חסיד

הפועל תל אביב נחתה היום (שישי) בנתב"ג, יממה לאחר משחק ההפסד בגומלין הסיבוב הראשון בגביע אופ"א 2:1 לסנט אטיין. לאדומים, שסיימו את דרכם במסגרת האירופית, חיכתה קבלת פנים קרירה ביותר, כשאף אוהד של הקבוצה לא בא לקבל את פניה.

"הפסדנו את ההתמודדות כבר בבית", אמר מאמנה של הפועל תל אביב אלי גוטמן לאחר הנחיתה. "לצאת להר הגעש בפיגור של 2:1 זה יותר מדי. ניסינו, השתדלנו, אני מעריך את המאמץ של השחקנים, אבל הפסדנו לקבוצה טובה יותר". כנשאל גוטמן איזה לקחים הוא מפיק מהמשחק אמר: "ספגנו צמד גם נגד הפועל פתח תקווה, מה שמעיד על משחק הגנה לא טוב. יש לנו על מה לעבוד ויש מה לתקן".

על המסע הקשה והתלאות שעברה הפועל עד שנחתה בצרפת לא היו לגוטמן תלונות: "זה לא היה תלוי בנו, לכן אני לא אומר שהיה סיוט או לא סיוט. התכנון היה נכון, קרה מה שקרה, אנחנו ממשיכים הלאה".

"נקווה שנשתפר בהמשך ונציג יכולת יותר טובה", אמר שי אבוטבול, קשרה של הפועל תל אביב. "יש לנו המון דברים לשפר ואנחנו נעשה את זה. אני לא חושב שהיה לנו משחק טוב אתמול".

"לא שיחקנו טוב", הצהיר המגן הוותיק יגאל אנטבי, "ולא היינו טובים, אבל אין מה לעשות. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה אל הליגה. הפועל תל אביב קבוצה ראויה וטובה. אנחנו מנוסים באירופה, אבל לא הלך לנו. זה לא התחיל טוב על כל העיכובים והטיסה, וזה גם נגמר לא לא טוב. הכול הלך הפוך. עכשיו נשארה הליגה. הפועל ראויה להיות בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully