וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בית"ר: דרבי אוהדים בצפון

אסף שקד ויצחק סולומון

3.10.2008 / 12:40

לא מעט תושבי קרית שמונה, שהתרגלו לעודד את בית"ר ירושלים, נמצאים בתסבית בעקבות ביקורה של האלופה בצפון

בית"ר ירושלים יצאה כבר היום (שישי) בצהריים לטבריה על מנת להתכונן למשחק מול עירוני קריית שמונה (שבת, 19:00), משחק שלמעשה יהיה עבור עטר ושחקניו "צומת דרכים" חשובה להמשך הדרך. אחרי התיקו הביתי מול מכבי חיפה במחזור האחרון, איבדה הקבוצה 2 משחקניה החשובים – ברק יצחקי ודרק בואטנג, שספגו כרטיסים אדומים. ההרחקה של השניים אומנם הותירה סגל דליל, אך פתחה את הדלת לשחקנים שעד כה זכו לעלות מהספסל.


היום בצהריים קיימה הקבוצה את האימון המסכם בטבריה, כשגם הפעם לא הודיע עטר לשחקניו מהו ההרכב שיפתח במשחק. החיסרון של יצחקי ובואטנג פותח חלון הזדמנויות חדש למשה אוחיון ומיכאל זנדברג לפתוח בהרכב, כמו גם ליואב זיו שצפוי לחזור להרכב כמגן שמאלי.


חוליית ההגנה של בית"ר צפויה לעבור שינוי בודד מהמשחק האחרון. יואב זיו שסופסל ונכנס רק במחצית השנייה, צפוי לשוב ל-11 ולפתוח כמגן שמאלי על חשבון עידן טל. בקישור העניינים יראו מעט אחרת. ההרחקה של בואטנג צפויה להעניק למשה אוחיון את חולצת ההרכב, לראשונה העונה. הקשר האחורי הוא למעשה השחקן היחיד שמתפקד על העמדה של הגנאי ולאור העובדה הזאת המקום שלו בהרכב כמעט מובטח. דאריו פרננדס ואבירם ברוכיאן, צמד השחקנים הטוב ביותר עד כה בבית"ר ירושלים, ימשיך לקבל מקום קבוע בהרכב – הקשר הירושלמי יפתח שוב באגף ימין ואילו הארגנטינאי במרכז הקישור. על עמדת הקשר הימני יתחרו על מקום בהרכב עידן טל שפתח במשחק האחרון כמגן שמאלי ללא הצלחה, ומיכאל זנדברג שפתח על הספסל מול חיפה.


חוליית החוד תעבור גם היא שינוי קטן. ההרחקה של יצחקי מותירה את עטר ללא ברירות ולצידו של טוטו תמוז יפתח עמית בן שושן שיוסט לעמדה התקפית יותר מזו שפתח מול חיפה.


כ-1,500 אוהדי בית"ר ירושלים צפויים להגיע למשחק, חלקם תושבי קריית שמונה והצפון וחלקם אוהדים שיצאו כבר ביום שישי לאזור.


הרכב משוער בית"ר ירושלים: טבטרקו קאלה, יואב זיו , כריסטיאן אלברז , אריק בנאדו, שמעון גרשון, עידן טל (מיכאל זנדברג), דאריו פרננדס, משה אוחיון, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז, עמית בן שושן.

דיין: "הבנתי שחלק מהאוהדים שלנו הם אוהדי בית"ר"

"החבר'ה התאמנו טוב, צברו ביטחון לאחר הניצחון הראשון על בני יהודה, אני סומך עליהם", אמר היום (שישי) מאמן עירוני קרית שמונה, מישל דיין, לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים. דיין תירגל היום באימון המסכם את הרכב קבוצתו וינסה להפתיע את הדאבליסטית.

למרות שבית"ר ירושלים אינה מזכירה את הקבוצה הדורסת מהעונה שעברה, דיין אינו מקל ראש באלופה: "צפוי משחק קשה. בית"ר זה בית"ר. זה משהו שבמשחק זה או אחר היא יכולה להתחבר ולהציג את היכולת הדורסנית שלה. אסור לנו להקל ראש, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולעשות את העבודה".

המשחק אמנם יתקיים בקרית שמונה, אבל דיין מבין שלקבוצתו לא יהיה יתרון ביתיות: "למרות שהמשחק יהיה אצלנו, הבנתי שחלק מהאוהדים שלנו אוהדים את בית"ר", הוא אומר ולא כל כך מבין את התופעה. מההרכב ימשיך להיעדר הקשר הפצוע, גיא צרפתי, שסובל מפציעה בגב. לעומתו יחזור להרכב הקפטן, יניב לביא, שבשבוע שעבר לא שיחק מול בני יהודה בגלל החלטה מקצועית של המאמן.

ההתלבטות לגבי המגן ברק בכר, שסובל כבר מספר שבועות מכאבים ברגל, תהיה עד לרגע האחרון. בקבוצה אומרים שבכר לא ימהר לוותר על משחק כל כך חשוב. בכל מקרה, רן קוז'וק הוכן כאלטרנטיבה. במחצית המשחק יערך טקס החנוכה הרשמי של היציע החדש באצטדיון המקומי. כזכור, לפני שבועיים נערך טקס דומה במעמד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שהעניק לאנשי הקבוצה כדור וביקש מהם לא להבקיע אותו לרשת הקבוצה האהודה עליו, בית"ר ירושלים.

ההרכב המשוער: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, רן קוזו'ק (ברק בכר), עבאס סואן, יובל שבתאי, חייר סספדאס, אגודה קאובינה (עומר פרץ) יובל אבידור, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully