וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר-בני סכנין: מי תישאר על האפס?

יצחק סולומון ודור בלך

3.10.2008 / 12:30

שתי הקבוצות מחפשות ניצחון ראשון העונה, והמארחים מקווים שהיכולת הסבירה תבוא הפעם לידי ביטוי. פרדי דוד משדר עסקים כרגיל

ההרגשה בבני סכנין ערב המשחק מול הכח עמידר רמת גן (שבת, 17.00) היא שמדובר במשחק שיקבע את פני המועדון העונה. שחקן בקבוצה הגדיר את המצב כך: "ניצחון אחד, אפילו דחוק, יעלה אותנו חזרה על המסלול. הפסד ישלח אותנו להתמודד כל העונה בתחתית, דבר שאף אחד בקבוצה לא רוצה".

באימון הטקטי שערך היום המאמן, פרדי דוד, הוא תרגל יציאה מהירה מהגנה להתקפה. במהלך האימון עצר דוד מספר פעמים את המהלכים והסביר לחניכיו איך צריך לעשות זאת נכון. שחקן בקבוצה: "פרדי משדר עסקים כרגיל למרות שמדובר במשחק מפתח".

הקשר חאלד חלאיילה, שאינו נמצא בכושר טוב בשבועות האחרונים, עלול לאבד את מקומו, אם כי לא בטוח שדוד ימהר לעשות מהלך כזה משום שחלאיילה הוא שחקן בית מוערך ואהוד מאוד על קהל האוהדים, מה גם שהסברה היא שצום הרמדאן פגע בו ומנע ממנו לגלות את יכולתו הטובה, וכעת עם סיום הצום הוא עשוי לחזור לעצמו. החלוץ אושרי גיטא, שלא כבש אף שער בליגה, יאבד את מקומו בהרכב הפותח לטובת שני החלוצים הזרים החדשים, פושקאוס ואוקוצ'ה, שכבשו במשחק האחרון מול מכבי תל אביב.

הרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, איתן עזריה, מזואה אנסומבו, יניב לוזון (חאלד חלאיילה), יחיאל צגאי, חאמד גנאים, רוברטס פושקאוס, אובודו אוקוצ'ה

דהאן: "הגיע הזמן לתרגם את היכולת לניצחונות"

עדיין ללא ניצחון ליגה מגיעה הכח עמידר רמת גן למפגש תחתית מול סכנין, ובמועדון יודעים שפרט לניצחון כל תוצאה תסבך אותם. "אנחנו נראים טוב כל העונה, אבל הגיע הזמן גם לתרגם את זה לניצחונות", ביקש דודו דהאן מחניכיו באימון המסכם.


הכח תמשיך במסורת של ארוחה משותפת לפני המשחק, אחריה יערוך דהאן אסיפה מסכמת. למרות הטעות בשבוע שעבר, השוער הגמבי רוברט באדג'י ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. גם השוער יודע שמשחק חלש נוסף והוא יאלץ לראות את ניל אברבנל, שהצטיין בגביע הטוטו, תופס את מקומו בשער. דידי אונגר וקרלוס סבליוס שהצטרפו בשבוע שעבר צפויים לערוך בכורה בהרכב על חשבונם של גל לוי ועומר רפס.


הרכב משוער: רוברט באדג'י, בני חדד, ישראל ראש, אביב חדד, חיים פנטורמלי, קאן ג'אמה, מייקל טוקורה, עידן וייצמן, דידי אונגר, קרלוס סבליוס, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully