וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי פ"ת: אלישע לוי לא נסוג

3.10.2008 / 11:57

"אם מובילים, תמשיכו לתקוף", אמר המאמן. ארבייטמן בחוד, פנטאני עדיין על הספסל. חדש: מנוי למשחקים מול הגדולות. בפ"ת, פרדה מחוץ לסגל

מכבי חיפה ערכה בבוקר יום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 17:00, שידור ישיר בספורט 1). חיפה ממוקמת שנייה בטבלה וניצחון עשוי לנתב אותה לפסגה במקרה שנתניה לא תנצח ברמת גן את מכבי תל אביב.

אלישע לוי תרגל את אייל משומר כמגן ימני ואת אלון חרזי כבלם, וזה אומר ששי מימון יצטרך לחכות להזדמנות מהספסל. הבלם המורחק דקל קינן יעודד את חבריו מהיציע. למרות שנראה היה, על פי האימון ביום רביעי, שאייל גולסה הצעיר יפתח על חשבונו של בירם כיאל – האחרון תורגל היום בהרכב וימשיך לפתוח בהרכב. החלוץ שלומי ארבייטמן המשיך להתאמן עם גופיית ההרכב ות'מבינקוסי פנטאני, שרשם השבוע עוד זימון לנבחרת דרום אפריקה, יפתח על הספסל.

לוי ערך אסיפת וידאו במהלכה הקרין את המשחק מול בית"ר ירושלים (1:1). המאמן שם דגש בעיקר על העובדה שהקבוצה נסוגה לאחור לאחר שער היתרון. "אם אנחנו מובילים, צריך לצאת קדימה ולתקוף – לא לחזור אחורה. מכבי פתח תקוה קבוצה מסוכנת", הסביר המאמן. השוער ניר דוידוביץ', שחזר מאיטליה, השתתף באימון ויפתח בין הקורות במשחק.

מכבי חיפה הנפיקה מנוי לחמשת המשחקים מול הגדולות במחיר מיוחד. מדובר במשחקים הביתיים מול קבוצות מכבי תל אביב, מכבי נתניה, קריית שמונה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. ביציעים 4-2 מחיר המנוי יהיה 490 שקלים במקום כ-600 שקלים. בשאר היציעים המחיר יהיה 350 שקלים. לחיילים וסטודנטים המחיר יהיה 210 שקלים. את המנויים ניתן לרכוש דרך קופת גרבר.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, ליאוניד קרופניק, אלון חרזי, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, שלומי ארבייטמן.

דני פרדה קיבל הודעה: "אתה מחוץ לסגל"

הקשר דני פרדה קיבל הבוקר (שישי) הודעה כי הוא לא נכלל ברשימת שחקני הסגל של מכבי פתח תקוה לקראת המשחק בקריית אליעזר מול מכבי חיפה. הקשר הופתע מכך מאוד, אבל בקבוצה הסבירו שבכל שבוע מספר שחקני מפתח ייאלצו לשלם את המחיר בעקבות ריבוי שחקנים בסגל. לירן כהן, לעומתו, חזר לסגל ויפתח על הספסל. כזכור, פרדה כבר קיבל הערות על כך שהוא מחזיק יותר מדי בכדור ובמשחק הקודם הוא מצא את עצמו על הספסל.

המגן חגי גולדנברג קיבל הודעה כי לא ייכלל בסגל הקבוצה הבוגרת, זאת במקביל לעיכוב בחתימה על החוזה שלו. גולדנברג לא ייכלל בסגל עד שיחתום על חוזה לחמש שנים. במועדון מכחישים כי קיים קשר בין הירידה של השחקן, שפתח בהרכב של הקבוצה הבוגרת במספר משחקים רשמיים העונה לקבוצת הנוער, לבין החתימה על חוזה.

בין הצדדים קיים סיכום לחמש שנים, אבל גולדנברג חתם עד כה על חוזה לעונה אחת. בפתח תקווה טוענים כי היה אמור לחתום על חוזה לאחר שמלאו לו 18, לפני כשבועיים, אך החוזה עדיין לא נחתם. הפער בין הצדדים קשור, בין היתר, לסעיף יציאה לחו"ל. בפתח תקווה מעריכים כי החוזה ייחתם לאחר שובו של פרקליטו, עו"ד יוסי גייר, מחופשה פרטית. אתמול התאמן השחקן עם קבוצת הבוגרים והיום עם הנוער.

בעקבות הביקורת של גיא עזורי על שחקניו אתמול, הגיעו שחקני הקבוצה עם מגינים לאימון הבוקר. כזכור, עזורי כעס על כך שהשחקנים לא התאמנו עם מגיני עצם. השחקנים לא הורשו להיכנס למגרש לפני תחילת האימון בטענה שאסור לבעוט לשער ללא חימום. שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול כי לא פעם נהגו לערוך התערבויות לפני האימון, אך עזורי כעס בגלל סיבה אחרת: לטענתו, הדבר עשוי לגרום לפציעות. האימון אתמול, אגב, נמשך חצי שעה מעל המצופה בגלל שאימון הבוקר בוטל.

הקשר הסלובני דליבור סטבאנוביץ' גילה השבוע יכולת טובה באימוני הקבוצה והוא עשוי לפתוח מחר בהרכב מול מכבי חיפה. לשתי הקבוצות מאזן נקודות זהה: שמונה לאחר ארבעה מחזורים. בפתח תקווה סבורים שניצחון, שיקרב את הקבוצה לפסגה, עשוי לשנות את המטרות. השחקנים נשמעו אתמול אופטימיים. "כמו בכל משחק, אנחנו באים לנצח גם בחיפה. מכבי פתח תקווה לא מפחדת מאף קבוצה בליגה", אמרו. החלוץ פבלו בסטיאניני סבל השבוע ממתיחה במפשעה, אך צפוי לפתוח.

הרכב משוער מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגאמדוב, קובי גנון; סירמאנה דמבלה, דליבור סטבנוביץ', עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully