וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבור מתחיל להיות עמוק מדי

3.10.2008 / 7:48

בייסבול: הקאבס שוב הפסידו בבית 10:3 לדודג'רס, וצנחו לפיגור 2:0. ניצחון לפילדלפיה על מילווקי 2:5, טמפה ביי גברה על הוייט סוקס

טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 4:6 (טמפה ביי מוליכה 0:1 בסדרה)

מנצח: ג'יימס שילדס
מפסיד: חאווייר ואסקז
שמירה: דן ווילר

אבאן לונגוריה צפוי להיות רוקי השנה ב-AL, כמעט ללא מתחרים, אבל לא תמיד יודעים שחקנים, בעיקר רוקיז, להמשיך את היכולת שלהם בפלייאוף, במיוחד בקבוצה חסרת ניסיון במעמד. לונגוריה עלה הלילה (חמישי) לטרופיקנה פילד בטמפה ביי כשהוא כולו חדור אנרגיות, סיים עם שני הומרים, שלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים והיה האחראי הראשי לניצחון הראשון אי פעם של הרייז בפלייאוף.

טמפה ביי עלתה בלי מורא ובלי חשש, ועם תמיכה לא שגרתית של אצטדיון מלא. הפתיחה הייתה טובה, כשלונגוריה חבט להומר מידיו של חאווייר ואסקז החלש (4.1 אינינגים בלבד), אבל באינינג השלישי ביצע ג'יימס שילדס (6.1 אינינגים וארבע הכשות) טעות קשה, הגיש לדיוויין ווייז לאמצע הצלחת והחובט של שיקגו העניש בהומר בן שלוש ריצות - 1:3 לוייט סוקס.

טמפה ביי לא חיכתה יותר מדי. בתחתית האינינג הכניס אקינורי איוואמורה בטריפל את ג'ייסון בארטלט הביתה ונכנס בעצמו על הקרבה של ווילי אייבאר. לונגוריה חזר לאקשן וירה להומר השני שלו - 3:4, היתרון שוב של הרייז. שילדס נרגע ואיפשר לחברים להגדיל ל-3:6, לפני שהסתבך ומילא את הבסיסים עם אאוט אחד באינינג השביעי. כאן נכנס גרנט בלפור המצוין, שבהופעת קלאץ' סילק שני חובטים בסטרייקאאוט וגם פלט כמה מלים לכיוונו של אורלנדו קבררה, השרוף השני. דן ווילר סגר, לא לפני שנתן הומר לפול קונרקו - 4:6 בסיום.

לונגוריה סיכם את המשחק, התייחס להופעה הגדולה שלו ודיבר גם על ההגשה של שילדס: "חיכיתי להגשות נוחות, במיוחד בשלב המוקדם של המשחק. שילדס היה שם עבורנו לכל אורך העונה, הוא השאיר אותנו במשחק ואפילו אחרי שהרשה את ההומר, הוא השאיר אותנו במשחק".

בהמשך הלילה תארח שיקגו קאבס את הדודג'רס ופילדלפיה תתמודד עם מילווקי. פרטים על המשחקים הללו - במרוצת הבוקר.

פילדלפיה - מילווקי 2:5 (0:2 לפיליז בסדרה)

מנצח: ברט מאיירס
מפסיד: סי.סי. סבאת'יה
שמירה: בראד לידג'

לפני הסדרה הובעו ספקות רבים ביכולתו של סי.סי. סבאת'יה בפלייאוף. המגיש, שסחב את הברוורס על הגב לאוקטובר ראשון מזה 26 שנים, לא תיפקד טוב בעונה שעברה במדי קליבלנד כשזה הגיע לרגעים המכריעים, והחשש הגדול היה שהוא שוב יתפרק. סבאת'יה, לצערם של אוהדי קליבלנד, הצדיק את החשש הזה. הוא סחב פחות מארבעה אינינגים של עבודה, כשהוא מרשה גראנד סלאם מכריע לשיין ויקטורינו באינינג השני.

יכול להיות שלעובדה שהוא עולה בפעם הרביעית ברציפות על מנוחה של שלושה ימים יש משמעות, אבל עייפות אמורה להתבטא מאזור האינינג הרביעי או החמישי, לא מהשני. לאחר שהוליך את ברט מאיירס היריב בדו קרב של תשע הגשות, סבאת'יה מילא את הבסיסים לויקטורינו. הכדור שזרק פגש במדויק את המחבט של האאוטפילדר, שירה במדויק ליציע השמאלי והעלה ל-1:5. כל שנותר לברוורס לעשות הוא לצמק ל-5:2 באינינג השביעי ללא הצלחה להגיע ליותר מכך. בראד לידג', שבמשחק הראשון נזקק להרבה מזל כדי לשמור על הניצחון, היה חד הפעם ועם תשע הגשות בלבד סיפק את השמירה.

המשחק הבא בין השתיים ייערך בין שבת לראשון במילווקי, כשג'יימי מוייר מפילדלפיה יפתח מול דייב בוש מהברוורס.

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 10:3 (0:2 לדודג'רס בסדרה)

מנצח: צ'אד בילינגסלי
מפסיד: קרלוס זמבראנו

האמריקאים מאמינים גדולים בגורל, בנומרולוגיה, בקתרזיס ובמה שלא תרצו, והמספר 100 שירת היטב את המטרות. ומה יותר טבעי עבור הקאבס מלשחרר את הקללה הרובצת על המועדון בשנה ה-100 ללא זכיה בוורלד סירייס?

אלא ששאיפות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שהפסידו את המשחק הראשון בסדרה, הקאבס מצאו את עצמם פתאום עם הגב לקיר ועם ידיעה שהפסד נוסף יגרום לכך שהמשימה תהפוך להיות קשה מאוד. יש קבוצות שמנתבות את הלחץ לאפיקים חיוביים, ויש כאלה שכמו הקאביז, מתפרקות. אחרי ההפסד הזה, הקאבס אולי לא צריכים נס אבל הם בהחלט צריכים הופעה עילאית בשלושת הבאים כדי להיחלץ מהבור העמוק שכרו לעצמם.

כשקרלוס זמבראנו רשם נו היטר נגד יוסטון ב-14 בספטמבר, חשבו בשיקגו שהנה, האס הונצואליאני חוזר לעצמו. אלא שאז באה הופעת נפל ועוד אחד, והיה די ברור שזה לא זה. ביג זי הרשה חמש ריצות כבר באינינג השני, ולמרות שהמשיך יותר משישה אינינגים, הנזק כבר נעשה. מהעבר השני היה צ'אד בילינגסלי, לאחר עונת פריצה, מצוין, ועם 6.2 אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים לא השאיר סיכוי למחבטים של הקאביז.

הפסטיבל החל, כאמור, באינינג השני, כשטעות של מארק דה רוסה איפשרה לאנדרה אית'ייר להעלות ל-0:1. שגיאה הגנתית נוספת נתנה אור ירוק לקריסה של זמבראנו, כשרפאל פורקאל המצוין, שחזר רק לאחרונה מפציעה, העלה ל-0:2 עם באנט (חבטת הקרבה, לכאורה) שהעלה אותו לבסיס וראסל מרטין ניקה את הבסיסים עם דאבל - 0:5 כדי לסמן אינינג ענק ללוס אנג'לס. אחר כך זה כבר היה משחק של חתול ועכבר, כשמני רמירז פוגש באינינג החמישי היטב את הכדור וחובט להומר שני בסדרה. בפיגור 10:1 באינינג התשיעי הוסיפו הקאביז שתי ריצות לפרוטוקול, ויסעו בלב כבד ללוס אנג'לס, שם ייערך בין שבת לראשון המפגש השלישי בסדרה. ריץ' הארדן משיקגו יתמודד עם הירוקי קורודה מלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully