וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון הורחק לעוד שלושה חודשים

2.10.2008 / 20:48

מנהל מכבי פתח תקווה לא הגיע לדיון בבית הדין ויעדר מהמגרשים חצי שנה. עזורי זעם על השחקנים: "זו לא שכונה, זו קבוצת כדורגל"

הדקות שקדמו לאימון הערב (חמישי) של מכבי פתח תקווה היו סוערות מאוד, ולוו בצעקות של המאמן גיא עזורי על שחקניו. עזורי כעס מאוד על השחקנים, שלטענתו מגיעים לפני האימון, בועטים לשער מבלי להתחמם, מה שלדעתו גורם לפציעות. עזורי כינס את השחקנם ואמר להם: "זאת הפעם האחרונה שאני רואה כאן מישהו שבועט לשער לפני האימון מבלי לעשות חימום. זו לא שכונה, זו קבוצת כדורגל".

עזורי תקף את השחקנים בטענה שהם לא מספיק נזהרים, ומגיעים לאימון ללא מגני עצם. "אין דבר כזה שלא באים עם מגנים לאימון", אמר עזורי לשחקנים. "אני דורש מכם מקצוענות. שחקנים פה עלולים לקבל מכות".

עזורי לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שבת, 17:00) וצפוי לתרגלו מחר. כמו כן, יערוך עזורי אסיפת וידאו בפני השחקנים. על פי ההערכות, המאמן לא צפוי לבצע שינויים מיוחדים בהרכב שניצח ביום שבת 0:1 את הכח עמידר רמת גן. בקבוצה בונים על החלוץ, טל בן חיים הכישרוני, וכמו כן מקווים שליאור אסולין ימשיך להציג את היכולת הטובה מהשבוע שעבר.

איציק לוזון הורחק לשלושה חודשים נוספים (משה בוקר, "הארץ")

הדיין ישראל שמעוני החליט להרחיק מהמגרשים את מנהל מכבי פתח תקווה, איציק לוזון, לשלושה חודשים נוספים. לוזון הוזמן לדיון בעקבות דבריו בבית הדין כי "זה לא בית דין אלא בית דין חארטה". בסך הכל ייעדר לוזון מהמגרשים במשך חצי שנה. לוזון עצמו, שלא הופיע לדיון, מתכוון לערער לבית הדין העליון על שני העונשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully