וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "הגיע הזמן שנשיג רצף ניצחונות"

אסף שקד

2.10.2008 / 15:00

לא רק הקשר מחכה שבית"ר ירושלים תעלה על דרך המלך, גם עידן טל יודע ש"צריך לחזור לבית"ר המאיימת, המעצבנת". טוטו תמוז כשיר

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) את האימון האחרון בבית וגן לפני משחק הליגה הקרוב מול מול עירוני קרית שמונה בשבת (19:00). מחר תקיים הקבוצה אימון צהריים בטבריה, ובשבת בבוקר תקיים אימון קל נוסף לפני היציאה לקרית שמונה.

סגל כמעט מלא עמד לרשותו של ראובן עטר באימון הבוקר, מלבד תומר בן יוסף החולה. גם טוטו תמוז, שנטש את האימון אתמול בגלל פציעה בברך, חזר להתאמן באופן מלא ויהיה כשיר למשחק בשבת. שמעון גרשון נטש את האימון באמצע בגלל כאבים במשפעה, אך בדומה לתמוז – גם הוא יהיה כשיר בסופו של דבר.

משה אוחיון, שנאבק על מקום בהרכב בעקבות הרחקתם של בואטנג ויצחקי, אמר: "ההכנות למשחק הזה, למרות המורחקים, הן הכנות כמו לכל משחק. אני מקווה מאוד שהפעם, בניגוד למשחק האחרון מול מכבי חיפה, נצא המנצחים בסופו של דבר".

על התחרות על חולצת ההרכב אמר אוחיון: "תמיד יש תחרות על ההרכב, ולא משנה אם יש שחקנים שמורחקים או לא. בסופו של דבר יש מאמן והוא יחליט מי יפתח בהרכב ומי לא".

עבור משה אוחיון זהו המשחק הראשון בקריירה במגרש בקרית שמונה. "זה המשחק הראשון שלי שם ואני יודע שמדובר בקבוצה חזקה מאוד וביתית", אמר אוחיון, "אבל אנחנו יותר טובים מהם, והגיע הזמן שננצח ונפתח רצף ניצחונות".

עמית בן שושן עדיין מחפש את שערו הראשון העונה, ואמר: "יש לנו סגל קצת חסר, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו והכל בסופו של דבר תלוי בנו. אני לא חושב שבגלל ההרחקה של ברק כל הכובד בהתקפה ייפול עליי, אנחנו קבוצה שבנויה מ-11 שחקנים כך שכל אחד יתן את החלק שלו במשחק".

לקראת המשחק אמר עידן טל: "אנחנו צריכים כולנו להיות בכושר יותר טוב, לשטוף יותר את המגרש ולעשות דברים אחרת. אני מאמין שזה יגיע, צריך לחזור להיות בית"ר המאיימת, המעצבנת, שקשה לשחק נגדה. לא לעשות רק דברים יפים, אלא גם להראות אגרסיביות, דברים ששכחנו לעשות, לדחוף יותר קדימה. המשחק שלנו לא שוטף, אבל אנחנו עובדים על זה".

על כושרו האישי אמר הקשר: "אני לא מרגיש טוב עם היכולת שלי, אבל ניכנס לכושר דרך האימונים ודרך המשחקים, אם אשחק כמובן. לשחק זה תמיד טוב, אבל כמובן שאני שחקן קישור, בכל הקריירה שלי שיחקתי בקישור ויותר קל לי שם. בשביל זה יש מאמן. ראובן אחלה, יש אווירה שונה מהמאמן הקודם, לא שהאווירה לא הייתה טובה אצלו".

"בטח שאפשר לנצח בקרית שמונה", סיכם טל את דבריו, "נבוא דרוכים ומפחידים יותר. יש פה את השחקנים הכי טובים בארץ, ברגע שהדברים יתחברו ניראה אחרת. למזלנו, מישל דיין לא משחק ואני אאחל לו מזל טוב כי יש לו היום יומולדת, אבל לא אאחל לו מזל טוב בשבת. אם יהיו לנו קצת יותר נקודות בסיבוב השלישי, אז נחשוב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully