וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליצ'יק שוב אשם

2.10.2008 / 11:35

אל דייויס האשים את מאמן הפטריוטס על שערך אימון לרנדי מוס כשזה עדיין שיחק באוקלנד. טראוויס הנרי הסתבך בפרשת סמים ענקית

ביל בליצ'יק עשה לעצמו שם של מניפולטור לא קטן, ושמו נשאב גם לתוך סערת הרוחות באוקלנד. בימים האחרונים טען בעלי הקבוצה, אל דייויס, כי בליצ'יק שוחח עם רנדי מוס ואף אימן אותו עוד בזמן שהותו בריידרס, הרבה לפני אפריל 2007, הזמן בו חתם מוס בניו אינגלנד פטריוטס. המאמן, מצידו, טען כי הסיפור מצוץ מהאצבע: "אמרתי הרבה פעמים, הפעם הראשונה שבה שוחחתי עם רנדי הייתה ביום שלמחרת הדראפט. שום שיחה לפני כן ובוודאי שלא אימון". בליגה תמכו בגרסתו של בליצ'יק, ומסרו כי אוקלנד לא התלוננה על שום שיחה לא חוקית בין הפטריוטס לבין מוס.

אנקואן בולדין, התופס של אריזונה שנפצע בשניות הסיום במשחק ההפסד לג'טס ביום ראשון, סובל משבר בסינוסים באפו. מועד חזרתו עדיין לא ידוע. ארון רוג'רס, הקוורטרבק של גרין ביי, עזב את אימון הקבוצה מוקדם בגלל כאבים בכתפו, זכר לפציעה מול טמפה ביי. הוא בסימן שאלה למשחק ביום ראשון מול אטלנטה.

פינת הפלילים מביאה לנו מטען כבד במיוחד, תרתי משמע, בכיכובו של האיש ששהה בה לא אחת, טראוויס הנרי. הרץ האחורי ששוחרר מדנבר בתחילת העונה מואשם בניסיון לרכוש כמות גדולה ובסחר של קוקאין מסוחר סמים ששיתף פעולה עם המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully