וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ישחק עם מקס מירני בזוגות

2.10.2008 / 0:09

הטניסאי הישראלי, שמושבת בשל פציעתו של יוני ארליך, החליט לשתף פעולה בטורנירים הקרובים עם הבלארוסי, שמדורג 30 בדירוג הזוגות

אנדי רם ישתף פעולה בשבועות הקרובים לפחות עם מקס מירני הבלארוסי בעקבות הפציעה המתמשכת של בן זוגו הקבוע, יוני ארליך. רם, ששיחק בגביע הדיוויס לפני שבועיים יחד עם הראל לוי בעקבות פציעתו של ארליך במרפק, החליט להפסיק את מנוחתו פה בארץ וכבר בטורניר וינה ישתף פעולה עם בן זוגו הטרי.

מירני בן ה-31 לא נחשב לשחקן יחידים בולט כיום בסבב ומדורג 526 בעולם כשבשיאו, לפני חמש שנים, הגיע למקום ה-18, דירוג השיא שלו. מירני החליט להתרכז במשחקי הזוגות ומדורג כיום 30 בעולם ובשיא שלו היה אפילו ראשון. במהלך רוב השנה הוא שיתף פעולה עם ג'יימי מארי הבריטי, אך בשני טורנירי הגראנד סלאם הראשונים של השנה, אליפות אוסטרליה והרולאן גארוס, הם הודחו כבר בסיבוב הראשון.

בווימבלדון נעצר הצמד הבלארוסי-בריטי בשמינית הגמר ובפלאשינג מדו הודחו השניים שוב כבר בפתיחת הטורניר. אגב, מ-1997 עד היום הוא זכה ב-34 תארים בזוגות, כשהאחרון שבהם היה בדלריי ביץ' בארצות הברית בתחילת השנה עם מארי אחרי שהשניים גברו בגמר על האחים בראיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully