וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקול תרועה רמה

2.10.2008 / 8:10

קול המלס פיקד על ה-1:3 של פילדלפיה על מילווקי. גראנד סלאם של לוני היקנה לדודג'רס ניצחון על הקאבס. איינג'לס-בוסטון 4:1

פילדלפיה - מילווקי 1:3 (פילדלפיה מוליכה 0:1 בסדרה)

מנצח: קול המלס
מפסיד: יובאני גאייארדו
שמירה: בראד לידג'

כשבראד לידג', 41 מ-41 במצבי שמירה בעונה הרגילה, עלה להגיש, פילדלפיה כבר הייתה בהייפ מטורף. אחרי שמונה אינינגים מוטרפים של קול המלס, כל שנשאר ללידג' הוא לשמור על יתרון נוח של 0:3 ולהעלות את הפיליז ליתרון. זה לא הלך בקלות, כשהקלוזר של הפיליז הרשה ריצה ושם את החובט בעל הפוטנציאל לריצה המנצחת על הצלחת, אבל בסופו של דבר הוא פסל את קורי הארט בסטרייקאאוט והבטיח את הניצחון הראשון לפילדלפיה מזה 15 שנים בפלייאוף.

זה היה משחק כמו שמשחק פלייאוף צריך להיות, עם אווירה מדהימה בפילדלפיה שבישרה לנו שאנחנו בתחילתו של אוקטובר. הפיליז העלו את קול המלס, שהיה טוב לכל אורך העונה, בעוד הברוורס מפתיעים עם יובאני גאייארדו, שחזר להגיש רק לאחרונה לאחר שהחמיץ את מרבית 2008. המלס הראה את כל החומר הכי מזוהם שיש לו בארסנל, הרשה רק שתי חבטות בשמונה אינינגים, והכיש תשעה חובטים כדי להראות שהוא על אמת. גאייארדו, לעומת זאת, הרבה להוליך (חמישה חובטים) ובסך הכל היה חלש עד שהוחלף לאחר ארבעה אינינגים.

כל שלוש הריצות של פילדלפיה נרשמו באינינג השלישי. קרלוס רואיז חבט לסינגל והמלס עלה לבסיס לאחר שגיאה של ריקי וויקס. ג'ימי רולינס וג'ייסון וורת' פסלו, ודווקא עם שני אאוטים התחילו המחבטים לעבוד. תחילה היה זה צ'ייז אטלי שחבט לדאבל שהכניס שתי ריצות, ריאן הווארד ופט ברל הולכו לבסיסים ומילאו אותם ואז גם שיין ויקטורינו הולך, על בסיסים מלאים, כדי להעלות ל-0:3. היתרון הזה הספיק להמלס עד לסיום, פילדלפיה עם יתרון 0:1 בסדרה. הלילה יגיש ברט מאיירס לפילדלפיה ויעשה זאת מול סי.סי. סבאת'יה במילווקי.

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 7:2 (0:1 לדודג'רס בסדרה)

מנצח: דרק לואו
מפסיד: ריאן דמפסטר

חבטה אחת של ג'יימס לוני שינתה את כל המשחק והוציאה את האוויר מהמפרשים של הקאביז, שמתכננים לסגור מעגל בשנת ה-100 לפעם האחרונה שבה זכו בוורלד סירייס. אחרי שבמשך ארבעה אינינגים הצליח ריאן דמפסטר לצלוח הופעה גרועה בלי לצאת עם נזק, בחמישי הוא נעקץ קשות, כשלוני חבט עליו לגראנד סלאם, הפך פיגור 2:0 ליתרון 2:4 ובהמשך הגדילו הדודג'רס כדי לעלות ל-0:1 בסדרה.

דמפסטר היה מצוין השנה בבית ולו פינלה בחר לפתוח איתו. על פניו, בארבעת האינינגים הראשונים נראה היה שההימור משתלם, למרות שדמפסטר לא הפסיק להוליך חובטים. ואז הגיע האינינג הרביעי, והוא גם נענש קשות. ביתרון 0:2 לשיקגו (הומר בן שתי ריצות של מארק דה רוסה באינינג השני) מילא דמפסטר את הבסיסים עם שלוש הולכות. פינלה כבר היה מוכן להחליף אותו אבל התעכב - וזה עלה לו במשחק. לוני ירה להומר, הכניס ארבע ריצות הביתה, הפך ל-2:4 ונתן את האות לדודג'רס. מני רמירז וראסל מרטין הוסיפו הומרים, בתווך חבט קייסי בלייק לסינגל שהכניס ריצה הביתה ולוס אנג'לס ביתרון 0:1 בסדרה.

לואו סיים את המשחק עם שישה ושישה והיה מצוין, דמפסטר סגר 4.2 אינינגים ושבע הולכות. הלילה צפויים לפתוח קרלוס זמבראנו משיקגו וצ'אד בילינגסלי מלוס אנג'לס.

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 4:1 (0:1 לרד סוקס בסדרה)

מנצח: ג'ון לסטר
מפסיד: ג'ון לאקי
שמירה: ג'ונתן פפלבון

הומר של ג'ייסון ביי, שגיאה ענקית של ולאדימיר גררו באינינג השמיני וג'ון לסטר אחד - כל אלה הספיקו לרד סוקס כדי לסגור עוד ניצחון באנהיים, ולרשום את הניצחון העשירי ברציפות שלהם על האיינג'לס בפלייאוף, שווה לשיא הליגה (אוקלנד על בוסטון, 1988-2003).

1:8 לאיינג'לס בעונה הרגילה? כשהרד סוקס מריחים פלייאוף הכל נראה שונה. לסטר הצדיק את האמון שנתן בו טרי פרנקונה והיה פשוט מצוין עם שבעה אינינגים כוחניים שכללו שישה חישמולים וריצה אחת שלא נזקפה לחובתו. ג'ון לאקי שמנגד היה טוב מאוד עד לאינינג השביעי, בו ביצע שגיאה ואיפשר לג'ייסון ביי את ההומר שהעלה את בוסטון ליתרון 1:2. ביתרון 0:1 (סינגל של טוריי האנטר באינינג השלישי) התפרק ביי, במשחק הפלייאוף הראשון שלו בקריירה, חבט כדור מצוין ליציע הימני הרחוק של המגרש והפך את התוצאה.

האיינג'לס לא סיימו את הסיפור כאן, ובאינינג השמיני הייתה להם הזדמנות מצוינת. ג'סטין מאסטרסון ניצל פעמיים בזכות ההגנה שלו וגם בזכות ולאדימיר גררו. גררו חבט לסינגל, וכשהאנטר חבט כדור קשתי שקווין יוקיליס לא הצליח לתפוס, היו אמורים להיות שני שחקנים על הבסיסים. אלא שאז ביצע גררו טעות ורץ לבסיס השלישי. יוקיליס שיגר לייזר ליד של מייק לואל, גררו נפסל ומאסטרסון השיג את האאוט השלישי.

באינינג התשיעי שמו הרד סוקס עוד שתי ריצות על סקוט שילדס, ג'ונתן פפלבון סגר היטב ובוסטון ניצחה 1:4. המשחק השני בסדרה, בלילה שבין שישי לשבת, יפגיש את ארווין סנטנה מאנהיים עם דייסקיי מאטסוזקה מבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully