וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: זמן טוב לעשות סדר

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

1.10.2008 / 17:37

תחילת אוקטובר מבשרת על המאבקים הקשים בתוך החטיבות. USC פוגשת את אורגון, וויסקונסין מול אוהיו סטייט, ואוקלהומה נופשת

השבוע הראשון של אוקטובר מביא עלינו לטובה את חודש מלחמות העולם הפנים-חטיבתיים. כל הקבוצות בחטיבות הגדולות נראות עדיין טוב, וכל משחק בכל מחזור יכול לקבוע סדרי עולם חדשים לקראת המחזור שיבוא אחריו. מי ציפה שואנדרבילט תהיה עוד אריה ב-SEC ? מי ציפה שאוקלהומה סטייט וקולורדו יהיו עדיין איום ממשי על ראשות הביג-12? חודש אוקטובר הוא לרוב חודש של סדר. הגדולות צריכות להוכיח שהן באמת גדולות, והציפיות שנבנו לאחיותיהן הקטנות הן לא מוצדקות. למי יש יותר גדול? הגיע הזמן לשים את הכל על השולחן. ועכשיו, תשתעלו.

שום USC, שוב אורגון

בויזי סטייט (17) – לואיזיאנה טק

הברונקוס פותחים את המחזור של המדורגות כבר הערב (רביעי), במפגש שאמור להיות נעול מבחינתם. אחרי הניצחון באורגון בשבוע שעבר, איאן ג'ונסון מקבל את הספוטלייט ואמור להמשיך את העלייה של חניכי כריס פיטרסון לעוד שבוע לפחות.

דרום פלורידה (10) – פיטסבורג (בחמישי, שידור ישיר באי.אס.פי.אן)

בתחילת העונה רבים הימרו על פיט בתור המועמדים לקחת את הביג-איסט. מאז, פיטסבורג הצליחו להפסיד לבאולינג גרין בפתיחה ולהתאושש קצת, השאלה היא האם מול קבוצה ביתית כמו דרום פלורידה זה יספיק. השוורים, מהצד השני, נמצאים בדיוק באותו מצב בו היו בשנה שעברה – מאזן מושלם של 0:5 – רק שבשנה שעברה כאן התחילה הנפילה. הלו"ז של השוורים יחסית פשוט בחודש הקרוב, ואם נוסיף לחשבון את העובדה שהשנה הביג-איסט הוא הביג-איזי, לא נתפלא אם יסיימו את העונה באורנג' בול (שימו לב – ניחוס מספר 1).

יוטה (15) – אורגון סטייט (בשישי, שידור ישיר בערוץ המורמונים)

גיבורי המחזור הקודם יוצאים לעוד משחק לא פשוט, הפעם מול המורמונים מיוטה. הבונים נראים הרבה יותר טוב בבית מאשר בחוץ, מצד שני – אם יש מוקש ליוטה העונה, אורגון סטייט היא אחת מאלה שיכולים להביא את ההפתעה.

יוטה סטייט – בריגהם יאנג (8)

מקס הול ימשיך להערים מספרים, והפעם באמת נראה אותנו מנחסים אותו.

דרום קליפורניה (9) – אורגון (23)

הטרוג'אנס עדיין המומים מההפסד באורגון בשבוע שעבר (לסטייט), והם לא יכולים להרשות לעצמם הפסד פנים-חטיבתי נוסף. הברווזים אמנם פצועים, אבל מתי הם לא היו פצועים? לטרוג'אנס זה בהחלט משחק של להיות-או-לחדול בחטיבה (וניסיון לנקמה בהפסד בשנה שעברה), ואילו הברווזים ישמחו להיות אלו שקוברים לסאנצ'ז את העונה סופית, למרות שאתם יודעים – סופית זו מילה מאוד נזילה במכללות. צפו לסקור גבוה.

ואנדרבילט (19) – אובורן (13)

תראו מי מובילה את ה-SEC. הקומודורס, שהפתיעו את ספורייר והמשיכו את המומנטום בצורה יפה, ינסו לעשות זאת גם לטומי טאברוויל והטייגרס שלו. מבחן גדול ראשון לואנדי, שבבית תמיד מסוכנים, ועוד מול הטייגרס, שיכולים להכניס כל משחק לקומה. צפו לסקור נמוך ומשחק של חפירות.

הכנה טובה לטקסס

ויסקונסין (18) – אוהיו סטייט (14)

שתי המאכזבות הגדולות של הביג-10 שסוחבות הפסד, כשההבדל הוא שהגיריות סוחבות הפסד חטיבתי, ואם ויסקונסין יפסידו את זה, חלום הרוז-בול יתרחק פלאים. ביני וולס הוכיח שהוא בריא כבר בשבוע שעבר, וצפו לדו-קרב על הקרקע בינו לבין פי.ג'יי היל – מי שינצח את המאבק הזה, כנראה ינצח את המשחק. טרל פריור, שהתרגל לשחק הרבה, יצטרך ללמוד למסור הרבה יותר בשבת.

ביילור – אוקלהומה (1)

לא מבחן קשה במיוחד למובילים החדשים של הדירוג, אבל דווקא בזה הצליחו הסונרס ליפול בשנה שעברה. קחו בחשבון שהדבר הכי בוער להם בראש הוא לשמור על הבריאות של בראדפורד, מורי וצ'ייני (מה שבינתיים עובד לא רע), כי כבר בשבוע הבא – מלחמת העולם עם טקסס, ומיד לאחר מכן קנזס מגיעה לביקור. מנואל ג'ונסון אמור לחזור לכושר, מה שאומר צרות צרורות לביילור.

אלבמה (2) – קנטאקי

הרבה מהמרים על הוויילד-קאטס בתור מי שיעיפו את סייבן מהפסגה. אנחנו לא כל כך בטוחים, למרות שגם הם מגיעים בלתי מנוצחים למפגש הזה. אין משחק קל ב-SEC, ופארקר ווילסון חייב את הניצחון הזה, בטח שבבית.

נברסקה – מיזורי (4)

הקורנהאסקרס אמנם נראים יותר טוב מאשר בעונה שעברה, אבל מיזורי נראית פשוט מפחיד. הצמד דניאל-את-מקלין פשוט חורך הגנות, וקשה לנו להאמין שההאסקרס יחזרו לגדולתם דווקא על חשבון הטייגרס. מצד שני, ממוריאל סטדיום בנברסקה כבר ראה דברים מעולם.

קולורדו – טקסס (5)

זה ההימור של רן לאפסט של השבוע. הבפאלוס הם קבוצה ביתית מובהקת – רק תשאלו את פט ווייט והמאונטנירס של ווסט וירג'יניה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לסמינולס מפלורידה סטייט, קולוראדו רוצים להראות לטקסס שהם מכשול לא קטן במרוץ לראשות הביג-12. להזכירכם – קולורדו ניצחו בשנה שעברה את אוקלהומה.

פרדו – פן סטייט (6)

פן סטייט נראים כיום כקבוצה הכי מאוזנת באמריקה. התקפה מצוינת והגנה – כרגיל – אימתנית. הבעיה היחידה שלהם בשנים האחרונות היא חוסר יציבות בחוץ. פרדו סוחבת הפסדים לאורגון ולאייריש בחוץ, וכדי להציל לעצמם את העונה לפני המפגש מול הבאקאייז בשבוע הבא הם חייבים לנצח, ולדעתנו – כדאי שיזמינו את הצימר לנופש כבר מעכשיו (ניחוס מספר 2).

טיבו, העונה עוד מעט נגמרת

קנזס סטייט – טקסס טק (7)

עוד מוקש מבית היוצר של הביג-12. המשוואה כאן היא פשוטה – סקור גבוה והמשחק של הרד-ריידרס, סקור נמוך ואנחנו בתחום של הוויילד-קאטס. סטייט היא קבוצה ביתית בטירוף, וגרהאם הרל צריך להיזהר שלא להיות שאנן מדי (ע"ע קולט מק'קוי מלפני שנה).

ארקנסו – פלורידה (12)

אם יש קבוצה שיכולה להוציא את טיבו מהבוץ שבו שקע – הרי שזו ארקנסו. טיבו – ואנחנו כנראה נמשיך להזכיר את זה כל עוד זה יימשך – עדיין לא הגיע לעונה, ולמרות הגידול בכלים ההתקפיים שעומדים לרשותו נראה כחסר אונים התקפית, הרבה יותר מאשר בשנה שעברה. ארקנסו, ובכן, כשהמאמן שלכם הוא בובי פטרינו, מגיע לכם כל מה שתקבלו.

אייווה סטייט – קנזס (16)

הג'יי-הוקס, מחביבי המדור, יצעדו בגאון גם אחרי המחזור הקרוב, ורצוי גם בלי פציעות מיותרות. ריסינג, אחד הק"בים הטובים בליגה (והאהובים עלינו), אמור להחזיר את המספרים שהתרגלנו לראות ממנו. אם לא, ההגנה תעשה את העבודה.

וירג'יניה טק (20) – ווסטרן קנטאקי

אחרי השוק במחזור הראשון, דווקא וירג'יניה טק התחילה להתעורר, ונמצאת במגמת עלייה (ראו ערך הניצחון בשבוע שעבר בנברסקה). מגמת השיפור צפויה להמשיך גם בשבת.

אוקלהומה סטייט (21) – טקסס איי.אנד.אם

מייק גאנדי עומד על מאזן מושלם עד כה, ולקראת המשחק בשבוע הבא במיזורי הוא מקבל חימום לא רע מול ההאגיס שנחלשו מאוד מהשנה שעברה. לצערו של גאנדי, גם בשנה שעברה ההאגיס לא נראו מי יודע מה, ובכל זאת ניצחו אותם.

פרזנו סטייט (22) – הוואי

הבולדוגס עדיין נאחזים בציפורניים בכדי להישאר בדירוג, והם אמורים להמשיך לעלות עוד מקום או שניים אחרי המפגש בשבת מול הלוחמים של "איפה לעזאזל קולט ברנאן?" הוואי.

צפון קרוליינה – קונטיקט (24)

תקשיבו לנו, ותקשיבו לנו טוב – המשחק הזה הולך להיות ה-משחק של המחזור. הטאר הילס לגמרי כבר לא מכללה של כדורסל בלבד (ותודה לבוץ' דייוויס), ויוקון כבר הוכיחה בשנה שעברה שהיא פאוואר-האוס לא קטן בביג-איסט (סליחה, ביג-איזי).

אחרי מחזור מטורף של הפתעות, בו שלוש מתוך הטופ-5 הפסידו, אל תצפו לאותו הדבר, אבל גם אל תצפו לפחות. ממש כמו עוד ערב של גינס. ואם כבר הזכרתם את המילה הזו, בדיוק נזכרנו שמחכים לנו בחוץ. סוף שבוע נעים שיהיה לכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully