וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז בספק לקרית שמונה

אסף שקד

1.10.2008 / 15:14

החלוץ הצעיר, שסבל מפציעה במשחק מול מכבי חיפה, נפצע שוב, הפעם באימון. עדיין לא ברור מי יחליף את בואטנג ויצחקי המורחקים בהרכב

טוטו תמוז שנפצע במפרק במהלך המשחק מול מכבי חיפה, חזר הבוקר (רביעי) להתאמן יחד עם יתר חבריו בבית"ר ירושלים, אך כרבע שעה לסיום האימון נפצע בברכו, חש בכאבים עזים ונטש את האימון. בצוות המקצועי של הקבוצה יבדקו את החלוץ מחר, אז תתברר גם חומרת הפציעה. בבית"ר מקווים מאוד שהשחקן יהיה כשיר למשחק בשבת מול קרית שמונה, במיוחד לאור הדילול בחוד עם הרחקתו של יצחקי במחזור האחרון מול מכבי חיפה.

יצחקי עצמו, כמו גם המורחק השני, דרק בואטנג, ערכו הבוקר אימון כרגיל עם יתר חבריהם, אך ביום שבת הם יחסרו למאמן ראובן עטר וזאת לאחר שספגו כרטיסים אדומים במשחק ביום ראשון. עדיין מוקדם לקבוע מי יהיו השחקנים שיתפסו את מקומם של שני המורחקים בהרכב, אך על פי מה שמסתמן, יהיה אלה שניים מבין שלושת השחקנים הבאים: מיכאל זנדברג, עידן טל (שיוסט לקישור, מה שיחזיר את זיו כנראה להרכב) ומשה אוחיון.

קצב מכירת הכרטיסים בבירה שומר על יציבות ועד כה נמכרו למשחק כ-3,00 כרטיסים במכירה המוקדמת. ההערכה היא כי למעלה מ-1,000 אוהדים של בית"ר ירושלים יגיעו למגרש המחודש בקרית שמונה, בנוסף לתושבים מקומיים שיגיעו לחזק את אוהדי בית"ר.

הקבוצה תצא כבר ביום שישי בבוקר לקרית שמונה, שם היא צפויה לערוך לקראת השעה 16:00 את האימון המסכם לקראת המשחק. בניגוד לעונה שעברה, בה לנה הקבוצה בבית מלון בטבריה יממה לפני המשחק, הפעם החליט עטר ללון בקרית שמונה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully