וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בסיבוב השני של טורניר טוקיו

1.10.2008 / 16:52

הישראלי הפסיד לארגנטינאי (12 בעולם) חואן מרטין דל פוטרו 7:5, 6:0 ואמר: "הרגשתי ממש מרוקן". פאר הפסידה למדורגת 178 בעולם

אחרי השבוע החלומי שלו בבייג'ינג בו העפיל עד לגמר בו נכנע רק לאנדי רודיק, סיים היום (רביעי) דודי סלע את דרכו בטורניר טוקיו (סך פרסים של 869 אלף דולר) בסיבוב השני, כשהפסיד 7:5, 6:0 לחואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי. סלע (שעלה השבוע למקום ה-66 בעולם) נישא על גלי המומנטום מהטורניר הקודם והצליח לכפות מערכה ראשונה צמודה, אבל במערכה השניה יחסי הכוחות כבר היו ברורים הרבה יותר, ודל פוטרו ניצח בקלות בתוך שעה ועשר דקות.

עם כל הכבוד לכושר הנהדר של סלע, דל פוטרו הוא אחד משלושת הטניסאים החמים בעולם בחודשים האחרונים, והוא ניצח לא פחות מ-25 מ-26 משחקיו האחרונים, שהעלו אותו עד למקום ה-12 בעולם. הארגנטינאי בן ה-20 שבר את ההגשות של סלע כבר במשחקון הפתיחה, אבל הישראלי החזיר בשבירה משלו והצליח עוד להוביל 4:5, לפני שדל פוטרו לקח את שלושת המשחקונים הבאים וניצח 5:7 במערכה.

במערכה השניה הקרב כבר לא היה שקול, כשדל פוטרו שוב שבר במשחקון הפתיחה, ולא הביט לאחור בשאר המערכה בדרך לניצחון מוחץ 0:6 וניצחון במשחק.

דודי סלע אמר בסיום: "לא היה לי כוח פיזית ומנטלית. הרגשתי ממש מרוקן ולא הצלחתי להתרכז. הוא שחקן שאם נותנים לו חצי הזדמנות הוא לוקח אותה והיום הוא פשוט שיחק הרבה יותר טוב. אני נוסע מפה לארץ לכמה ימים ואז למוסקבה. אני אמלא מצברים בארץ ואתן את כל כולי עד סוף השנה".

יואב שב, מאמנו של סלע: "דודי לא שיחק טוב, הוא היה מאוד עייף ודל פטרו ניצל את זה ושיחק טוב. אנחנו כבר חושבים על השבוע הבא. היו שבועיים מצוינים ואני מקווה שנמשיך את השנה בדרך הזו".

שחר פאר הודחה בסיבוב השני

לאחר שהצליחה לחסל את התקווה המקומית, קימיקו דאטה קרום בסיבוב הראשון, התפנתה שחר פאר לנסות ולנצח גם בסיבוב השני של טורניר טוקיו, והפעם פגשה את ג'רמילה גאידוסובה הסלובקית. לרוע המזל, למרות שהיה נדמה כאילו המחבט מספר אחת של ישראל פתחה את השנה העברית כמו שצריך, הפסידה פאר בשלוש מערכות למדורגת 178 בעולם, ואת הסיבוב השלישי של הטורניר תראה מהמלון, או מהבית.

פאר דווקא הצליחה לנצח את המערכה הראשונה 5:7 אחרי טניס לא רע בכלל, אך משם השתלטה הסלובקית על המשחק ולא הביטה אחורה. אחרי 1:6 קליל של גאידוסובה במערכה השניה, הלכו השתיים למערכה שלישית ומכרעת. פאר הצליחה לחזור משבירה ופיגור 3:1, ל-3:3, והמשחק הלך לשובר שוויון דרמטי. פאר הצליחה להוביל מספר פעמים, אך במצב של 9:9 בשובר השוויון נשברה, וגאידוסובה הצליחה לנצח 9:11, ובמשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully