וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים הודיע רשמית על התמודדות לראשות העיר

יצחק סולומון

1.10.2008 / 12:43

יושב הראש המיתולוגי של בני סכנין החליט לרוץ לראשות העירייה המקומית, וייתכן כי ייאלץ לעזוב את ניהול הקבוצה, שמתכוננת למשחק בשבת

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, הודיע ערב החג על החלטתו הרשמית להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר סכנין. ייתכן וגנאים ייאלץ לעזוב את ניהול הקבוצה, אולם בסכנין משוכנעים כי שאר חברי ההנהלה יוכלו למלא את מקומו נאמנה, אם ייאלץ לפרוש. הדובר מונדר חלאיילה: "מאזן ממשיך כרגיל לנהל את הקבוצה. הוא נותן מענה לכל בעיה שצצה, עובדה שתוך פרק זמן קצר הצליח לארגן שלושה שחקנים איכותיים על סף סגירת חלון ההעברות".

ערב החג הופצו ברחבי העיר סכנין אלפי פלאיירים מטעמו של גנאים, בהם הודיע את מה שידעו כולם כבר חודשים ארוכים, כי החליט להתמודד על ראשות העיר סכנין. בהודעה שהוציאה הנהלת בני סכנין נאמר: "בהכרזתו שבאה ערב חג אלפטר הדגיש מאזן את חשיבות התפקיד לקידום העיר סכנין ואת המחויבות שלו לתת את כל כוחותיו על מנת לשרת נאמנה את תושבי העיר ואת נכונותו ויכולתו לשאת באחריות בכבוד ובצניעות".

הדובר מונדר חלאיילה מסביר כי ניהול הקבוצה לא ייפגע מהחלטת היושב ראש לרוץ בבחירות: "כל חברי ההנהלה של הקבוצה נמצאים הרבה שנים בקבוצה, הם כבר 12 שנים בניהול קבוצה, צברו ניסיון אדיר, שיכול לתת להם כלי טוב להמשך הדרך, מה גם שיווצר מצב שבראש העיר יעמוד ראש עיר חובק, אוהד ומסייע לקבוצה. כרגע, מאזן הוא יושב ראש לכל דבר".

לאחר שקיבלו אתמול יום חופשי עקב החג, יחזרו היום חניכיו של המאמן פרדי דוד לאימונים, ויתכוננו למשחק הגורלי מבחינת הקבוצה מול הכח רמת גן. שחקן בקבוצה הגדיר היום את המשחק ואמר: "זה משחק שיכול להעלות אותנו על דרך המלך או לקבור אותנו עמוד בתחתית". המגן השמאלי בסאם גנאים ימשיך להיעדר גם מול הכח, הבלם טל חן בספק גדול. בחוד יפתחו אובודו אוקצ'ה ורוברטו פושקאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully