וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי הת'ומה

1.10.2008 / 9:14

הומר של ג'ים ת'ומה באינינג השביעי היקנה לשיקגו וייט סוקס ניצחון 0:1 על מינסוטה ופגישה עם טמפה ביי בשלב הראשון של הפלייאוף

שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 0:1

טעות אחת של ניק בלקבורן. זה מה שהיו צריכים אוזי גיין, מאמן הוייט סוקס, והקבוצה שלו. אחרי עונה מורטת עצבים וכמעט קריסה, השתחלו הגרביים הלבנים לפלייאוף והראו שיש על מי לסמוך. ג'ים ת'ומה חבט להומר באינינג השביעי, ג'ון דאנקס סיפק הופעה מעולה על מנוחה של שלושה ימים והוייט סוקס קיבלו פגישה עם טמפה ביי בסיבוב הראשון בפלייאוף. אגב, לראשונה מאז 1906 העפילו שתי הקבוצות של שיקגו לפלייאוף באותה עונה.

זו הייתה הופעה דומיננטית של דאנקס, שהוכיח שאפשר לסמוך עליו. אחרי שגאווין פלויד הגיש היטב במנוחה של שלושה ימים מול דטרויט, דאנקס היה מבריק. 103 הגשות בלבד, שמונה אינינגים וארבע הכשות היו מנת חלקו במשחק הזה. מהצד השני, בלקבורן היה מצוין במשך שישה אינינגים, אבל בשביעי ביצע את הטעות הגורלית, הגיש לת'ומה כדור למרכז הצלחת והתוצאה הייתה הומר - 0:1. בובי "פלייאוף הוא עוד סיבה לחמישה מגשי פיצה" ג'נקס סיפק את השמירה ויהיה לנו הרבה בידור אתו בפלייאוף.

"בכל פעם שאנחנו עם הגב לקיר אנחנו מנצחים", אמר אוזי גיין, מאמן שיקגו, שהפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שעולה לפלייאוף דרך שלושה ניצחונות על שלוש קבוצות שונות. "אתה אף פעם לא רוצה לשים עונה של 162 משחקים על הכף בצורה כזו", אמר ג'סטין מורנו ממינסוטה, "זה כואב וזה יהיה לילה ארוך עבורנו, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully