וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו גם ליין קיפין בחוץ

1.10.2008 / 1:05

יממה לאחר שסקוט ליינהאן פוטר מסט. לואיס, הודח גם מאמן הריידרס. אל דייויס: "הוא בייש את המועדון". בולג'ר חזר לפתוח בראמס

כמו במקרה של סקוט ליינהאן, גם הפרידה של אוקלנד מליין קיפין הייתה עניין של זמן. יממה אחת בלבד לאחר שליינהאן קיבל את המגף בסט. לואיס, הפך קיפין למאמן השני בליגה שפוטר, ובצורה המשפילה ביותר: דרך הטלפון בלי סכומי פיצויים ובלי מתן רשות לדבר לשחקנים של הקבוצה. אל דייויס עשה זאת שוב. טום קייבל, מאמן קו ההתקפה, הוא המועמד המוביל להיות מאמן הריידרס עד תום העונה.

קיפין הצעיר, ששימש מתאם התקפי ב-USC, הפך למאמן הראשי הצעיר בהיסטוריה של הליגה כשמונה בפברואר 2007. הוא סיים את הקדנציה באוקלנד עם הפסד 28:18 לסן דייגו ומאזן כללי של 15:5. בין קיפין לדייויס שררה מתיחות מתחילת העונה, לאחר שהמאמן ביקר את הבעלים על כך שזה סירב לפטר את מתאם ההגנה רוב ריאן לאחר עונת 2007. הוא גם לא רצה את ג'אבון ווקר וד'אנג'לו וויליאמס, שתי ההחתמות הגדולות של אוקלנד באביב האחרון. מאז עונת הסופרבול של 2002 היה קיפין המאמן הרביעי של הקבוצה, שצברה 20 ניצחונות בלבד ב-84 משחקים.

אחרי הפיטורים כינס דייויס מסיבת עיתונאים, בה יצא בשצף קצף כנגד המאמן הצעיר: "הייתה סיבה טובה לכך שקיפין שוחרר. הוא בייש את המועדון". הוא ציין כי קיפין התנגד גם לבחירתו של ג'מארקוס ראסל בדראפט 2007 ובאופן כללי פשוט התנגד. דייויס גם הסביר מדוע לא פיטר את קיפין בסיום העונה שעברה. "אולי לא רציתי להודות בטעותי, היום זה די ברור שטעיתי. האחריות היא שלי".

ג'ים האסלט עשה צעדים ראשונים כמאמן סט. לואיס לשביעות רצונו של הבעלים צ'יפ רוזנבלום, כשהחזיר מייד את מארק בולג'ר לעמדת הקוורטרבק הפותח. בולג'ר, בעל השכר הגבוה בהיסטוריה של המועדון, הודח בשבוע שעבר על ידי סקוט ליינהאן לטובת טרנט גרין. בולג'ר והראמס יחזרו לשחק רק בשבוע 6, מאחר שיש להם חופש ביום ראשון הקרוב.

עדכון אחרון: 1.10.08, 1:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully