וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לניצחון נקנית בייסורים

30.9.2008 / 9:47

פיטסבורג גברה על בולטימור 20:23 בהארכה, אבל איבדה שני שחקנים לכל העונה. ריצ'רד קולייר יצא מכלל סכנה, רגלו נקטעה

פיטסבורג (1:3) - בולטימור (1:2) 20:23 (הארכה)

כל פיסת דשא שגמאו הסטילרס בניצחון הזה נקנתה בייסורים ובאבידות. פיטסבורג חזרה מפיגור של 10 נקודות בהפסקה, נכנסה להארכה וניצחה משער שדה של ג'ף ריד מ-46 יארד, אבל הסיפור של המשחק הזה הוא כמות הפציעות שהיו בו. אחרי שווילי פארקר לא שותף בגלל פציעה, נכנס הרוקי רשארד מנדנהול ונפגע בכתפו. יחד עם הגארד קנדל סימונס (פציעה חמורה בגיד אכילס) השניים סיימו את העונה וייכנסו לרשימת הרזרבות. בבולטימור נפצע בחזה הרץ הפותח של הקבוצה וויליס מגאהי, שהוחלף על ידי לרון מקליין. בן רות'לסברגר נתן עוד משחק בינוני עם 14 מ-24 ל-191 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי, כשבצד השני רושם ג'ו פלאקו מספרים דומים - 16 מ-31 ל-192 יארד וטאצ'דאון. 137 מהיארדים נקלטו על ידי דזמונד מייסון.

ציון לגנאי מקבלת ESPN ישראל, שאמנם צ'יפרה את חובבי הבייסבול בתחילת הערב עם משחק לא מתוכנן, אבל חתכה את השידור בתחילת ההארכה ולא איפשרה לצופים לראות את מהלך הניצחון. אתם יודעים, חברים שם, זה לא אמור לבוא אחד על חשבון השני.

ולחדשות אחרות בליגה:

אריק סמית', הסייפטי של הג'טס שפגע באנקואן בולדין מאריזונה ביום ראשון, נקנס ב-50 אלף דולר והושעה ממשחק אחד בעקבות כניסה עם הקסדה בתופס. בולדין נח בביתו, כשהקרדינלס עדיין לא הודיעו על חומרת פציעתו.

לארון רוג'רס, שנפצע בכתפו ביום ראשון בהפסד גרין ביי בטמפה ביי, אין נזק רציני בכתף והוא צפוי לשחק מול אטלנטה. גם קרסון פאלמר, שהחמיץ את משחק ההפסד מול קליבלנד, אמור לפתוח במשחק הבא של הבנגאלס, מול דאלאס.

ריצ'רד קולייר, התאקל של ג'קסונוויל שנורה ונפצע קשה לפני פתיחת העונה, יצא מסכנת חיים. הרופאים קטעו את רגלו והוא יישאר משותק מאזור המותניים ומטה. רגלו השמאלית נקטעה בשל קרישי דם רבים באזור המפשעה, ממנה הוצאו חמישה כדורים. עצוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully