וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף? רק עוד רגע

30.9.2008 / 3:04

גראנד סלאם של אלכסיי רמירז היקנה לוייט סוקס ניצחון 2:6 על דטרויט, ופגישה עם מינסוטה שתקבע מי מהשתיים עולה לפלייאוף

שיקגו וייט סוקס - דטרויט 2:6

האם יהיה לנו דרבי של עיר הרוחות בוורלד סירייס? עוד חזון למועד, אבל החלום הזה עדיין קיים. הוייט סוקס היו חייבים לנצח במשחק ההשלמה את דטרויט כדי להשתוות במאזנם למינסוטה ולכפות משחק מיני פלייאוף, וזה בדיוק מה שהם עשו, בסיוע נדיב של אלכסיי רמירז. בשוויון 2:2 באינינג השישי חבט הקובני פצצה על בסיסים מלאים, השלים אינינג בן חמש ריצות והיקנה לגרביים הזדמנות נוספת להשתחל לפלייאוף.

גאווין פלויד הגיש היטב על מנוחה של שלושה ימים, סגר שישה אינינגים על 118 הגשות, הכיש שמונה חובטים והוכיח שלוייט סוקס יש ביג גיים פיצ'ר אם ייכנסו לאוקטובר. הטייגרס נעלו עונה רעה שאותה סיימו במקום האחרון (מי היה מאמין, אחרי שהיו פייבוריטים באפריל?) ונראו כמו שנראו עונה שלמה: מתאמצים, משתדלים אבל עם בולפן מחורבן. ארמנדו גלאראגה רשם את ההפסד.

המשחק שודר ב-ESPN, כך ששווה לעקוב הערב אחרי לוח השידורים של הרשת. המנצחת בין הוייט סוקס לטווינס תתמודד ביום חמישי עם טמפה ביי. ברביעי יתקיימו לתוך הלילה המשחקים הראשונים משלוש סדרות הפלייאוף האחרות: פילדלפיה - מילווקי (22:05), שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס (1:35) ולוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון (5:05).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully