וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עייפות בהפועל פ"ת: "שבע וחצי בבוקר, בקושי קמנו"

29.9.2008 / 11:20

השחקנים הגיעו מוקדם לאימון קיבוץ עינת. שחקן: "רצתי עם עיניים עצומות, בשביל זלצר ומחפוד היה שווה". בעיות חדשות: שזרוע בקיבוץ עינת

שחקני הפועל פתח תקוה התעוררו היום מעט מוקדם מהרגיל, ליתר דיוק - בשעות המוקדמות של הבוקר. הסיבה: אתמול קיבלו השחקנים הודעה לפיה הם נדרשים להתייצב בשעה רבע לשמונה, לכל המאוחר, בקיבוץ עינת. חלק מהשחקנים לא רצו לאחר והגיעו רבע שעה קודם. מאמן הכושר רני גולדינג העביר אימון כושר מפרך, המאמן אלי מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר העבירו אימון טקטי.

"בקושי קמנו מהמיטה", סיפרו שחקנים בדרכם לאימון. "קשה להתאמן בשעה כזאת, אז רצתי עם עיניים עצומות". יחד עם זאת אמרו שחקנים בקבוצה: "בשביל זאביק ואלי היה שווה. הקבוצה מתקדמת, יש לנו הרגשה של בטחון לקראת השנה החדשה". לאחר האימון ארזו השחקנים את חפציהם ועזבו במהירה את מתקן האימונים, בדרכם לסידורים לקראת החג. פטי נימבה וקוני ג'אקאריג'ה לא התאמנו בגלל עומס על השרירים, ג'וניור ויזה ערך אימון חלקי.

בעיה אחרת במלאבס: ביום ראשון ייערך במשך שלושה שבועות שזרוע במתקן האימונים בקיבוץ עינת והקבוצה תאלץ לנדוד למגרש אחר, ככל הנראה לאצטדיון האורווה. הקבוצה יצאה לפגרת החג ותחזור להתאמן ביום רביעי באצטדיון, כהכנה לקראת המשחק הביתי מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully