וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי.סי. ממש לא סיסי

29.9.2008 / 7:17

סי.סי. סבאתיה דאג שלאחר 26 שנים תעלה מילווקי לפלייאוף אחרי 1:3 על הקאבס ועוד התפרקות של המטס. הסיפור לא גמור ב-AL מרכז

יש טריידים שלוקח שנים להעריך את שוויים, ויש כאלה שמניבים דיבידנדים מיידיים. כזה היה הטרייד שעשו מילווקי ברוורס כדי להביא את סי.סי. סבאתיה מקליבלנד ביולי. 122 הגשות, תשעה אינינגים וכל זאת על מנוחה של שלושה ימים בלבד - זה היה ההספק של האדון השמן, שניצח את שיקגו קאבס 1:3. כדי להשלים עלייה ראשונה מזה 26 שנים לפלייאוף, הברוורס היו צריכים הפסד של המטס לפלורידה וזה בדיוק מה שקרה. המארלינס ניצחו 2:4 ב"שיי סטדיום" ונתנו את האות לחגיגות במילווקי.

סבאתיה היה כמעט בלתי נגיע. זו הייתה הופעתו השלישית ברציפות על מנוחה של שלושה ימים, ולא נראה שהוא הושפע מכך. לאחר שנקלע לפיגור מוקדם של 1:0, הוא את העבודה שלו עשה, רק שההתקפה לא עבדה. עד שבאינינג השביעי השוו הברוורס והומר של ריאן בראון שבר שוויון בשמיני. דייל סוויים, מאמן מילווקי, ידע שאסור לו לקחת צ'אנס ולסמוך על הבולפן, ונתן את השרביט לסבאתיה, שהשלים תשעה ושבעה וסיים את העונה הרגילה שלו ב-NL עם מאזן 2:11. מרשים.

הברוורס, כאמור, היו זקוקים להפסד של המטס כדי לא ללכת איתם למשחק מיני-פלייאוף. השחקנים של ג'רי מנואל השתדלו ולא נשברו גם כשנקלעו לפיגור 2:0 מול פלורידה. הומר בן שתי ריצות של קרלוס בלטראן קבע 2:2 בתחתית האינינג השישי ונראה היה שניו יורק משנה מומנטום. אז בא האינינג השמיני עם הומר של ווס הלמס, עוד ריצה שהעלתה ל-2:4 ושמירה של מאט לינדסטרום שסגר את הדלת על העונה העצובה של ניו יורק. ההפסד של המטס גרם לכך שהמשחק מול המארלינס היה האחרון ששוחק ב"שיי סטדיום".

מילווקי מצטרפת לשיקגו קאבס, פילדלפיה ולוס אנג'לס דודג'רס. בסיבוב הראשון בפלייאוף יארחו הקאבס את הדודג'רס והברוורס ייצאו לפילדלפיה.

במשחקים נוספים ב-NL, טים לינסקאם הבטיח, כנראה, את הסיי יאנג, כשרשם ניצחון מספר 18 עם שבעה אינינגים ו-13 טיגונים ב-1:3 של סן פרנסיסקו על לוס אנג'לס דודג'רס. יוסטון גברה על אטלנטה 1:3, סט. לואיס ניצחה את סינסינטי 4:11, פילדלפיה סיימה בסטייל מול וושינגטון 3:8. אריזונה עברה את קולורדו 1:2.

AL: בין שיקגו ומינסוטה תכריע דטרויט

למרות שזה היה אמור להיות יום המשחקים האחרון בעונה הרגילה גם ב-AL, הניצחון של שיקגו וייט סוקס על קליבלנד השאיר את המתח באוויר. מינסוטה ניצחה את קנזס סיטי 0:6, ועם הפסד של הוייט סוקס הייתה מבטיחה עלייה לפלייאוף. אלא שהגרביים גברו על קליבלנד 1:5, וכעת ישחקו את משחק ההשלמה הדחוי מול דטרויט ביום שני. אם תנצח שיקגו, תקיים ביום שלישי מפגש עם הטווינס על העליה לפלייאוף. כך יוצא, בעצם, שהשחקנים של אוזי גיין יקיימו שני מפגשים עם חשיבות פלייאוף על מנת להיכנס לאוקטובר. קריפי.

בכל מקרה, ההגשות של מינסוטה ושיקגו עשו הפעם את שלהן. למרות שמארק בהרלי מהוייט סוקס נקלע לפיגור מוקדם 1:0, הוא הגיש שבעה וטיגן שישה, וההתקפה דאגה להבטיח את הניצחון. הטווינס סמכו ידיהם על סקוט בייקר, והוא לא איכזב עם שבעה אינינגים כוחניים ותשע קטילות. העונה הנפלאה הזו מסרבת להיפרד מאיתנו.

ומשהו קצת פחות הר-גורל אבל עדיין חשוב: מייק מוסינה, המגיש בן ה-39 של ניו יורק יאנקיז, רשם עונה ראשונה בקריירה בת 20 ניצחונות לאחר 2:6 של הפסים על בוסטון. מוסינה הפך למגיש המבוגר ביותר שרשם עונה ראשונה של 20 ניצחונות. הקודם היה ג'יימי מוייר מסיאטל, שהיה בן 38 כשעשה זאת ב-2001 (ולפי החישוב שלנו, היום שנת 2101, כי הוא כבר בן 138). במשחק השני נמנעו הרד סוקס מסוויפ ביתי וניצחו 3:4.

לוס אנג'לס איינג'לס עמדה לבסוף במשימת 100 הניצחונות כשגברה על טקסס 0:7 וסיימה את העונה עם מאזן מרשים של 62:100. טורונטו גברה על בולטימור 1:10, טמפה ביי גברה על דטרויט 7:8 וסיאטל ניצחה את אוקלנד 3:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully