וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "משחק כזה לא צריך להיות תלוי בשופט"

מאמן מכבי חיפה התייחס לשיפוט של אלון יפת ב-1:1 עם בית"ר. "היה צריך להפעיל היגיון". עטר: "אם נמשיך באותה התלהבות, לא צריך לדאוג"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נעלו הערב במשחקן את המחזור הרביעי של ליגת העל. יממה לפני השנה החדשה סיימו הקבוצות בתיקו 1:1, במשחק חם ומלא באירועים. הרמה אמנם לא הייתה גבוהה ומשובחת כפי שלה אנו כל כך מייחלים, אבל כעת אנו מסתפקים גם בזה - שני שערים, שלושה אדומים (יצחקי, קינן ובואטנג) ולא מעט אירועים ליד השערים.

הדבר המטריד במשחק היה הצלילות ברחבות וההתחזויות. הבעיה הגדולה עוד יותר שהשופט אלון יפת קנה הכול, דבר שהשפיע על תוצאת המשחק. למזלו, במהלך בדקה ה-83, בו זנדברג ספק הוכשל, הוא קיבל את קריאתו של הקוון שלו, דני קרסיקוב, וביטל את ההחלטה לתת פנדל שני לבית"רים.

עטר: "אי אפשר לתכנן שלושה מורחקים"

"אני חושב שהיה צריך להפעיל היגיון", אמר בסיומו של המשחק מאמן מכבי חיפה אלישע לוי כשהתייחס לשיפוט של אלון יפת. "משחק כזה גדול לא צריך להיות תלוי בשופט. היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת עם השריקות של השופט. הייתה אווירה טובה, קהל מצוין. נהניתי מאוד מהמשחק, ואני חושב שבשביל משחקים כאלה הקהל מגיע".

לגבי משחקה של קבוצתו אמר לוי: "השחקנים שלנו היו מאוד מחויבים ועשו הכל כדי לנצח. אנחנו יוצאים מכאן ברגשות מעורבים. היינו שווים יותר מתוצאת תיקו. רצינו להכריע את המשחק, אבל לא הצלחנו. מצד שני, שידרנו חוזק של קבוצה חזקה שלא נבהלה".

בחיפה הביעו אכזבה רבה מתצוגת השיפוט של יפת וטענו לאחר שריקת הסיום כי הוא לא היה מרוכז במשחק. בחיפה טענו כי יפת היה צריך להפעיל קצת יותר שיקול דעת בהרחקה של קינן ויצחקי שגרמה למשחק להיות יותר זהיר. בירם כיאל, שנפצע במהלך המשחק בכף רגלו הימנית, נשלח לצילום בבית החולים רמב"ם.

לאחר שער היתרון ביקש לוי משחקניו להתרכז בהנעת כדור. השחקנים ביצעו את ההוראה עד שער השוויון. מאמן הנבחרת דרור קשטן ועוזרו משה סיני צפו בשוער ניר דוידוביץ' מהיציע ונראה שהתרשמו מאוד מיכולתו. דוידוביץ' הפגין קור רוח בשער והסיכויים שיפתח בשער הנבחרת במשחק הבא מול לוכסמבורג גבוהים. למרות שלא הבקיע אתמול, בקבוצה עדיין מרוצים מההתקשמות של יניב קטן, שעושה רושם כי הוא חוזר לכושר משחק.

למרות חילוקי הדעות בקרב הקהל, תמונתו של ראובן עטר התנוססה ביציע הירוק ומאמן בית"ר אף זכה לקריאות עידוד במהלך המשחק.

עטר התייחס להתפתחויות הלא צפויות שקרו במשחק: "אי אפשר לתכנן שלושה מורחקים במשחק. במחצית הראשונה לא ידענו לקבל אותם באמצע השדה, אבל במחצית השניה שמרנו עליהם כמו שצריך. הייתה הרבה התלהבות, הגענו להרבה מצבים אבל הייתה יכולת מצוינת של ניר דוידוביץ'. אם נמשיך באותה התלהבות ובאותה נחישות, לא צריך לדאוג, ואני בטוח שאת הנקודות ניקח עם אותה נחישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully