וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעניינות שיא בקרית שמונה לקראת בית"ר

יצחק סולומון

28.9.2008 / 14:33

בצפון מצפים לכ-5,000 במשחק מול האלופה. אבובקרי לא מתרגש: "ניצחון על בית"ר שווה שלוש נקודות בדיוק כמו ניצחון על הכח"

בהלת כרטיסים בקרית שמונה לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא בלמעלה מ-5,000 צופים, לאחר השלמת היציע החדש, לראשונה בתולדות הכדורגל המקומי. המשחק מול בית"ר הפך לשיחת היום בקריה, במיוחד לאחר ניצחון הבכורה שהשיגה הקבוצה אתמול מול בני יהודה, מה גם שרבים מתושבי קרית שמונה הם אוהדי בית"ר. הדובר עדי פרג' אמר היום: "יש התעניינות חסרת תקדים, אנחנו מאמינים שהמגרש יהיה מלא עד אפס מקום".

המאמן מישל דיין החל היום בהכנות למשחק בשבת נגד האלופה. האימון התנהל עם המון מצב רוח, בעקבות הניצחון אתמול. דיין ערך אימון קל ואפשר לחניכיו לשחרר שרירים לאחר המאמץ שהשקיעו אתמול.

מי שערך אתמול הופעת בכורה במדי הקבוצה הוא הקשר הגנאי, יעוזה אבובקרי, שנמצא באצבע הגליל ימים ספורים בלבד, לאחר שהגיע מהפועל כפר סבא. אבובקרי לא גילה יכולת מרשימה, והוחלף במהלך המשחק. המאמן מישל דיין הסביר אחרי המשחק כי הוא זקוק לזמן כדי להתאקלם עם חבריו החדשים, מה גם שהצום השפיע עליו.

"אני מרגיש כאן בסדר, מתייחסים אלי מצוין, אני כאן תקופה קצרה, אבל מרגיש כאילו התחלתי כאן את העונה", אומר אבובקרי. המאמן מישל דיין הפתיע כאשר העלה אותו בהרכב, לאחר אימון אחד בלבד שערך עם חבריו החדשים. "זה בגלל שלא הרגשתי טוב כמה ימים לפני המשחק. מישל דיבר איתי, שאל איך אני מרגיש ואם אני יכול לשחק. אמרתי לו שאני רוצה לעלות לשחק", מספר אבובקרי.

הקשר בן ה-25, שמתגורר לבד בקריה, משוכנע שהקבוצה מסוגלת לשחזר את הישגי העונה שעברה. "אפשר לעשות עונה לא פחות יפה. יש כאן שחקנים טובים ואווירה מדהימה. אין שום סיבה שלא נעשה את מה שהקבוצה עשתה בעונה שעברה".

בקרית שמונה נכנסו לכוננות בית"ר, אבל הקשר הגנאי מסרב להתרגש מהמפגש עם הדאבליסטית. "עבורי זה משחק ליגה רגיל כמו כל משחק אחר. אם ננצח את בית"ר או את הכח נקבל בדיוק אותו מספר נקודות. אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומוכנים ולעשות את שלנו", הוא אומר.

במוקדמות גביע העולם 2006 בגרמניה הוא היה חלק בלתי נפרד מנבחרת גאנה. בימים אלה מתכוננת הנבחרת למשחק מול לסוטו, במוקדמות המונדיאל הבא. "כרגע אני לא בסגל, אולי בגלל שירדתי ליגה עם כפר סבא, אבל אני מאמין שאם תהיה לי עונה טובה עם קרית שמונה, אקבל זימון למשחקים הבאים", אומר אבובקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully