וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חלק נוסף לפאזל

28.9.2008 / 1:44

פילדלפיה רשמה ניצחון דרמטי 3:4 על וושינגטון ועלתה לפלייאוף. המטס ניצחו והשתוו למילווקי במאזן הכללי, מינסוטה והוייט סוקס הפסידו

ערב המשחקים האחרון ב-NL צפוי להיות מרתק, כשניו יורק מטס ומילווקי ברוורס עומדות כעת על מאזן שווה (72:89) ולשתיהן משחק אחד בלבד. במהלך הלילה (מוצ"ש ובין שבת לראשון) ניצחו המטס את פלורידה 0:2, בעוד הברוורס הפסידו לשיקגו קאבס 7:3. סי.סי. סבאתיה יעלה לגבעה, שוב על מנוחה של שלושה ימים, במילווקי למשחק הנעילה מול הקאביז, כשניו יורק תשלח למערכה את אוליבר פרז, שיתמודד עם סקוט אולסן מהמארלינס. במקרה שאחת הקבוצות תנצח והשניה תפסיד, המנצחת תעלה לפלייאוף. אם שתיהן ינצחו או יפסידו, ייערך משחק מיני-פלייאוף בין שתיהן בלילה שבין שני לשלישי, כשהמנצחת תשחק באוקטובר.

אבל הבשורה הגדולה של הערב ב-NL שייכת לפילדלפיה, שניצחה במותחן את וושינגטון 3:4 והבטיחה את אליפות המזרח זו השנה השניה ברציפות. לפיליז יש כעת יתרון בלתי מחיק של שני משחקים על המטס.

סנטנה מחזיר את ההשקעה

פילדלפיה - וושינגטון 3:4

בראד לידג' עלה השנה לשמור 40 פעמים והצליח לשמור 40 פעמים. בפעם הזו, הקובעת מכולן, נדמה היה שהוא מאבד את זה. ביתרון 2:4 צימקו הנשיונלס ומילאו את הבסיסים עם אאוט אחד בלבד. אבל אז ביצע ג'ימי רולינס את מהלך העונה שלו, ירד היטב לכדור של ריאן צימרמן שהפך לדאבל פליי, לידג' שמר בפעם ה-41 והפיליז הולכים לפלייאוף מראש בית המזרח זו השנה השניה ברציפות. ג'יימי מוייר הגיש שישה אינינגים נאים כדי לזכות בניצחון וג'ייסון וורת' חבט להומר מספר 24 העונה. ג'ון לנאן עם ההפסד.


ניו יורק מטס - פלורידה 0:2

המטס ידעו שכדי לשמור על סיכויי הפלייאוף צריך לנצח את המארלינס, והטילו למערכה את יוהאן סנטנה על מנוחה קצרה של שלושה ימים. התוצאה: תשעה אינינגים, תשע הכשות, שלוש חבטות חובה והופעת סופרמן מאיש הברזל של ניו יורק. סנטנה סוגר עוד עונה נאה של 16 ניצחונות ו-ERA של 2.53, ואם המטס יגיעו לפלייאוף בהחלט צפויה לנו חוויה מעניינת אתו. יש לציין בצד השני את ריקי נולאסקו, שהכיש עשרה חובטים בשבעה אינינגים ואלמלא סנטנה היה מצמצם מאוד את סיכויי הניו יורקרים.


מילווקי - שיקגו קאבס 7:3

הברוורס היו היחידים הלילה שלא מילאו את חלקם בעסקה. טד לילי לקח נו היטר לאינינג השביעי, שם נשבר על ידי דאבל של ריאן בראון. ביתרון 0:4 לשיקגו חזרו הברוורס, צימקו ל-4:3 ומילאו את הבסיסים בשמיני, אבל ניל קוטס יצא מהמצב הקשה, קוסקיי פוקודומיי חבט להומר בן שתי ריצות במעלה האינינג התשיעי והבטיח ניצחון לשיקגו שסיבך את מילווקי. עם סי.סי. סבאתיה על הגבעה יקוו הברוורס לניצחון ולמעידה של המטס כדי להימנע ממיני-פלייאוף. לילי זכה בניצחון, בן שיטס רשם את ההפסד, הומר גם לדאריל וורד בשיקגו.

יתר התוצאות ב-NL:

יוסטון - אטלנטה 11:5
סט. לואיס - סינסינטי 5:8
אריזונה - קולורדו 4:6
סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:1
סן דייגו - פיטסבורג 2:3

AL: סוף ספטמבר השחור

מינסוטה - קנזס סיטי 4:2

הטווינס פשוט נראים בהלם. אחרי שכבר הובילו 0:2, גלן פרקינס הכניס אותם לברוך והרויאלס השוו ל-2:2. באינינג השביעי הגיע המהפך עם סינגל קשתי של ריאן שילי, שהכניס שתי ריצות הביתה על ג'סי קריין (למה לעזאזל מכניסים תמיד את הגרוטאה הזה?) וגרם להפסד של קודמו של קריין על הגבעה, מאט גרייר, ושל הטווינס. גיל מש ניצח עם שישה ושבעה וג'ואקים סוריה שמר בפעם ה-42 העונה. בגלל ההפסד של שיקגו לקליבלנד מינסוטה עדיין במקום הראשון, חצי משחק מעל לוייט סוקס. הלילה יעלו להגיש סקוט בייקר ממינסוטה וברנדון דאקוורת' מקנזס סיטי.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 12:6

לא טוב, המצב של שיקגו, כשחאווייר ואסקז שוב מתרפק, והגרביים שוב מחמיצים הזדמנות. שש ריצות של האינדיאנס באינינג השישי גרמו למשחק לברוח מהישג ידם של הגרביים, והמצב הוא כזה: אם שיקגו תפסיד הלילה ומינסוטה תנצח - הטווינס בפלייאוף. כל תוצאה אחרת תגרום לגרביים לשחק משחק השלמה מול דטרויט, שיקבע האם תעלה לפלייאוף או תסיים בשיוויון עם הטווינס, מה שיגרום גם למשחק מיני פלייאוף בין השתיים. שין סו צ'ו עם הומר לקליבלנד, זאק ג'קסון עם הניצחון. ג'רמיין דיי ופול קונרקו הלכו רחוק בשיקגו.

יתר התוצאות ב-AL:

סיאטל - אוקלנד 3:7
בולטימור - טורונטו 1:2
דטרויט - טמפה ביי 3:4
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 8:4 (המלאכים תקועים על 99 ניצחונות)
המשחק בין בוסטון ליאנקיז נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully