וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "מאחל למשיח שנה טובה"

דור בלך

27.9.2008 / 21:59

מאמן מ.ס. אשדוד התקשה לקבל את החלטות השופט, שלטענתו עלו לקבוצתו בהפסד 2:1 בנתניה. מתיאוס: "המזל הולך עם הטובים"

תחושות קשות היו באשדוד בסיום ההפסד הדרמטי 2:1 בנתניה, כשעיקר האש מכוונת לעבר השופט מנשה משיח, שלטענת האורחים מנע מהם פנדל והרחיק את עידן שריקי שלא בצדק. במכבי נתניה האווירה הרבה יותר מחויכת, כשהקבוצה של לותר מתיאוס רושמת עוד ניצחון ומתבססת במקום הראשון בחלוף ארבעה מחזורים.

מאמן אשדוד יוסי מזרחי היה מאוכזב בסיום המשחק: "כשנותנים גול של צ'מפיונס ליג ומקבלים גולים של ליגה לילדים, אז זה מה שקורה. שוב קיבלנו שער ממצב סטטי, אבל אין לאשדוד שום בעיה והניצחון עוד יגיע. אם לא היו מרחיקים את שריקי לא היינו מפסידים, שילמתי על כך שעליתי עם מערך התקפי". המאמן המנוצח התייחס גם לשופט מנשה משיח, שלטענת מזרחי קיפח את קבוצתו. "מנשה משיח הרס לנו את ערב החג עם ההרחקה הלא מציאותית, אבל אני רק אאחל לו שנה טובה. עשו על שריקי פנדל ברור והוא קיבל על זה צהוב, אחר כך הוא קיבל עוד צהוב על נבדל ובאמת שאין לי מה להגיד על זה".

כובש הצמד לזכות מכבי נתניה, דדי בן דיין, אמר בסיום: "אליפות היא לא מילה גסה. אבל לנו אין על מה לדבר כרגע כי זה רק מחזור רביעי. תנו לנו לראות מה קורה, אנחנו נראים טוב והדרך עוד ארוכה. אני לא המושיע של נתניה, כל פעם זה מישהו אחר וזה מצביע על קבוצה בריאה", הצטנע מגן הנבחרת, "יש כאלה שחושבים שכדאי שאני אשחק בקישור, אבל זה לא יקרה. אני מגן ומתרכז קודם כל בתפקידי בהגנה, רק אחר כך אני משתדל לתרום ככל האפשר לחלק הקדמי. בדיוק כמו שעשיתי השבוע, בשבוע שעבר, לפני שבועיים ולפני חודש".

השוער לירן שטראובר עלה למשחק עם החולצה מספר 11 עקב בעיות לוגיסטיות שנוצרו עם הופעתה של אשדוד בחולצות בצבע תכלת. במועדון לא הספיקו להכין לו חולצה שחורה ולכן עלה עם המספר של דלה ימפולסקי. "חשבתי מה הכי קרוב למס' 1 ולכן בחרתי במספר הזה", סיפר שטראובר המשועשע, "קיוויתי שאולי זה יעזור לי לכבוש שער".

קצת יותר ברצינות, התייחס השוער הנתנייתי למשחק קבוצתו: "ניצחנו בשיניים וזה תמיד כיף. ידענו שיהיה משחק קשה, אשדוד בנו על כדורים ארוכים והתרכזו בהגנה. זה אמנם נראה שהם שלטו במחצית השנייה, אך זה היה אופטי כי אנחנו הורדנו רגל מהגז אחרי השער. ידענו שאנחנו צריכים לנצח כדי לשמור על המקום הראשון". לגבי המשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב אמר שטראובר: "זה עוד משחק ליגה, לא שום דבר מיוחד. מדובר במשחק קשה שאנו חייבים לנצח על מנת לשמור על המקום הראשון".

מתיאוס לא מבין את התקשורת

המאמן לותר מתיאוס שוב לא אהב את הביקורת מצד התקשורת: "אני לא מבין את התקשורת ששואלת אותי כל פעם אם אני מרוצה מהיכולת. מה ציפו, שבגלל שאני אלוף העולם ננצח כל משחק 0:5? שמעתי שהתל אביביות ניצחו רק בשיניים, אז מה הבעיה? כשהייתי אלוף עולם אף פעם לא הייתי מרוצה ותמיד עבדתי קשה. אני מנחיל לשחקנים שבזכות עבודה קשה יגיע גם המזל והוא הולך עם הטובים.

מתיאוס המשיך במונולוג: "בסופו של דבר אנחנו במקום הראשון, אך למרות זאת הקרב על האליפות יהיה קשה. בשנתיים האחרונות בית"ר לקחה אליפות בהליכה ובמקום השני סיימה... רגע, תנו לי להיזכר, כן, מכבי נתניה. השנה הקרב אמנם נפתח אבל זה יהיה קשה, כמו בכל הליגות הטובות בעולם".

בסיום המשחק נזרקו אבנים מכיוונם של אוהדי נתניה לעבר האוטובוס של אשדוד. שמשת האוטובוס נופצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully