וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיימת אפשרות שאצטרף להפועל ת"א"

קרן שמש

27.9.2008 / 21:57

אלי טביב נכח בניצחון האדומים (2:3) על הפועל פ"ת ורמז על עתידו. בפ"ת זועמים על השופט ("חכמון רעד"), 10 אוהדים התפרעו ונעצרו

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אלי טביב, הבעלים לשעבר של הפועל כפר סבא, נכח הערב (שבת) במשחק הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל פתח תקוה (2:3) ואמר בסיומו כי קיימת אפשרות שיצטרף להפועל ת"א בעונה הבאה. "זו אפשרות, כרגע אני לא פוסל שום דבר", אמר טביב בסיום המשחק, "כרגע אני נמצא בתקופת צינון מהכדורגל, נראה מה יהיה בעונה הבאה. מעבר לזה אין לי הרבה להוסיף". כידוע, במהלך הקיץ התהדקו היחסים בין טביב להנהלה האדומה, ולא פחות מארבעה שחקנים עשו את הדרך מכפר סבא לוולפסון (יבואה, ידין, דה סילבה ולוז).

גוטמן: "אני חולה על האוהדים האלה"

קשה לזכור מתי אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב נראה כל כך מאושר כפי שהיה בסיום הניצחון הראשון העונה של קבוצתו, 2:3 על הפועל פתח תקוה. "זה לא סתם ניצחון", אמר גוטמן הנרגש, שהתעמת עם האוהדים הנרגנים במהלך המשחק, "אמרתי לשחקנים שהם עומדים במבחן של חוסן מנטאלי, אני שמח שהם היו בוגרים, ושיצאנו מהמשחק עם 3 נקודות". בהתייחסו לאוהדים האדומים, איתם דומה שיש לגוטמן מערכת יחסים חמה במיוחד, אמר המאמן: "הקהל עומד מאחורי הקבוצה 90 דקות, גם בפיגור, ומגיע להם, אני חולה עליהם. זה ניצחון שנותן לנו פלטפורמה טובה להמשך".

גם יגאל אנטבי הוותיק ידע את חשיבות הניצחון. "זו הרגשה מצוינת", אמר המגן, "היה משחק קשה, נאלצנו לחזור מפיגור מוקדם. אני חושב שהראינו כמה הקבוצה הזאת חזקה מבחינה מנטלית. הבקענו, ולבסוף גם הגיע שער הניצחון". לגבי הסיכויים של הקבוצה לנצח את סנט אטיין ביום חמישי בגומלים של גביע אופ"א, אמר אנטבי את הקלישאה המוכרת: "בכדורגל הכל אפשרי, ונעשה הכל על מנת להוציא תוצאה טובה".

גוטמן לא היה היחידי שהפגין עצבים במהלך המשחק. במחצית הראשונה התפתחה מהומה גדולה ביציע 5 באיצטדיון, כמה מאוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם המשטרה, בין הניצים התפתחה תגרה ובסופו של דבר נעצרו עשרה אוהדים. למקור המהומה יש גרסאות סותרות: המשטרה טוענת כי המהומה החלה לאחר שהאוהדים קיללו את השוטרים, זרקו עליהם גרעינים ואף תקפו אותם וקיללו אותם בצורה קשה. האוהדים, מנגד, מספרים כי אין להם מושג מדוע התנפלו עליהם השוטרים בכזאת חמת זעם, ושמדובר בעוד מקרה של אלימות שוטרים ללא סיבה. כמאה מאוהדי הקבוצה עזבו את המגרש במחאה עם תום התקרית.

אגב, כמו בפעמים רבות בזמן האחרון, גם הערב נעקרו עשרות כיסאות ביציעי הפועל ת"א.

שחקנים בהפועל פתח תקוה: "השופט רעד בבלומפילד" (איציק יצחקי)

בהפועל פתח תקוה מאשימים את השופט אלי חכמון בהפסד להפועל תל אביב. בסיום המשחק הביעו שחקנים בקבוצה כעס רב על השופט ואמרו עליו בחדר ההלבשה: "את כל ה'קטנות' הוא שרק נגדנו. רעדו לו הרגליים בבלומפילד". בקבוצה טוענים כי במהלך המשחק שרק חכמון לעבירות מיותרות לזכות הפועל, שאחת מהן הובילה לשער השלישי של דימיטאר טלקיסקי.

בסיום המשחק נכנס המנהל המקצועי זאב זלצר לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ואמר להם: "אנחנו קבוצה טובה, נשתפר ונעבוד על איך לתקן שגיאות. יהיה בסדר". בקבוצה כעסו על סטיבן אופי שלא שמר על ערן זהבי בשער השני. מחפוד אמר: "הפועל החזיקה יותר בכדור אבל היינו יותר מסוכנים בחלק הקדמי. אני מאוכזב כי חושב שמגיעה לנו נקודה לפחות היום. הפועל פתח תקוה קבוצה חזקה. תודה לרונן אלעד שנתן לי הזדמנות להעמיד קבוצה כזאת. הפנים קדימה, לקראת המשחק מול בני יהודה".

בצוות המקצועי החמיאו לקשר ג'וניור ויזה, שממשיך לגלות מנהיגות במרכז השדה. "הוא שחקן בחסד עליון", אמרו בפתח תקוה. "כל כדור שלו מדויק. זה שחקן שמפחיד הגנות יריבות". גם אבוחצירה, שכבש ארבעה שערים בשלושה משחקים, סחט מחמאות ממחפוד וזלצר. בקבוצה היו מרוצים גם משיתוף הפעולה בין השניים, שהוביל בין היתר לשער הראשון.

גם המאמן אלי מחפוד השתדל למצוא את הדברים החיוביים."הובלנו 0:1, חבל שספגנו גולים כאלה - זה לא היה בהתאם למהלך המשחק. ב-2:2 החמצנו הזדמנות גדולה, ואם היינו מבקיעים המשחק היה אחרת", אמר מחפוד. "לסיים משחק כזה בהפסד, זה מאכזב. לא היה מגיע לנו להפסיד. הקהל נהנה מכדורגל טוב, וכמו שאמרתי בתחילת העונה - הפועל פ"ת תהיה קבוצה טובה. נשתדל לשחק כל משחק כדורגל חיובי וטוב, ואם נצליח גם התוצאות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully