וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הכח עמידר רמת גן

27.9.2008 / 21:56

גיא עזורי ושחקניו שמרו על מאזן נקי מהפסדים ושער של עומר בוקסנבוים (24) העניק להם ניצחון על הסגולים, שטרם ניצחו העונה

אחרי מינויו המאוחר של גיא עזורי כמחליפו של ניצן שירזי, החלה מכבי פתח תקוה היטב את העונה תחת שרביטו של המאמן הצעיר, והיא עדיין ללא הפסד, עם שער חובה אחד בלבד. מול הכח עמידר רמת גן, מכבי פתח תקוה המשיכה במומנטום החיובי, ניצחה 0:1 משער של עומר בוקסנבוים (24) וחיזקה את עמדתה בצמרת הטבלה.

במשחקיה של הכח, העולה החדשה, הובקעה כמות השערים הגדולה ביותר עד כה, עם שתי תוצאות תיקו 2:2 והפסד 4:2 לבית"ר ירושלים במחזור הקודם. אומנם הפעם הסגולים ספגו רק שער אחד, אבל אין בכך כדי לנחם מישהו בקבוצה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון בליגת העל העונה.

מכבי פתח תקוה שלטה ברוב שלבי המחצית הראשונה, כשהאורחים מרמת גן התבססו בעיקר על ברק בדש בהתקפה. בדקה ה-24 יתרונה האיכותי של פתח תקוה בא לידי ביטוי משער של עומר בוקסנבוים, שקבע 0:1. במחצית השנייה האורחים מרמת גן לא הצליחו להכניע את אוהד כהן וחבריו, קצב המשחק היה אטי ורוב המשחק התנהל במרכז המגרש. בסיום המלאבסים שמרו על מאזן נקי מהפסדים, וחגגו ניצחון ביתי.

מהלך המשחק

דקה 25 - גול! ליאור אסולין בעט, רוברט באדג'י הדף ועומר בוקסנבוים עט על הריבאונד כדי לקבוע 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 38 - דמבלה מצא את ליאור אסולין ברחבת הסגולים, וזה בעט כדור שחמק בסמוך למסגרת.

דקה 51 - בסטיאניני בעט מתוך הרחבה כדור שטס מעל שערה של הכח עמידר.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגאמדוב, בובאן גרנצ'רוב, קובי גנון; סולי צמח, סירמאנה דאמבלה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; פאבלו באסטיאניני, ליאור אסולין.

הרכב הכח עמידר רמת גן: רוברט באדג'י, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, אמיר אבו ערער, עידן וייצמן, מייקל טוקורה, גל לוי, עומר רפס, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully