וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ישדר את ליגת האלופות עד 2012

28.9.2008 / 7:14

ישלם 3.75 מיליון יורו לעונה עבור השידורים, שמ-2009/10 יכללו גם את שלב המוקדמות השלישי. אבי בר: "השידורים הפכו להיות מוסד"

ערוץ הספורט התבשר ביום שישי על ידי אופ"א כי הוא זכה במכרז זכויות השידור של ליגת האלופות עד שנת 2012, תמורת סכום של 3.75 מיליון יורו לעונה. חבילת זכויות השידור בהן זכה ערוץ הספורט כוללת את הזכויות הטלוויזיוניות ואת זכויות השידור באינטרנט ובסלולר, משחקים מלאים בשידור ישיר ותקצירים.

החל מהעונה הבאה, עונת 2009/10, הכניסה אופ"א מספר שינויים בחבילת זכויות השידור, וביניהם תוספת של הזכויות לשידור שלב סיבוב המוקדמות השלישי, סיבוב שעד כה זכויות השידור שלו היו שייכות לקבוצות המשתתפות עצמן. המשחקים הללו יהיו בידי ערוץ הספורט, כשמשמעותו של שינוי זה היא תוספת של 20 משחקים. כזכור, בשנתיים האחרונות לא הצליחה בית"ר ירושלים להעפיל לסיבוב השלישי וב-2006 נכשלה בו מכבי חיפה מול ליברפול. חבילת הזכויות כוללת גם את משחק הסופר- קאפ, בו מתמודדת הזוכה בגמר ליגת האלופות מול מחזיקת גביע אופ"א, משחק המתקיים מדי שנה בחודש אוגוסט, בסמוך לפתיחת העונה של המפעל ומשמש כסוג של הכרעה בזהות "אלופת האלופות" של אירופה.

שינוי נוסף שהכניסה אופ"א נוגע ללוח המשחקים, הוא פיצול שלב שמינית הגמר, כך שבמקום ארבעה ימי משחקים הפרושים על פני שבועיים (כשבכל ערב מתקיימים ארבעה משחקים במקביל), החל מהעונה הבאה ישוחק שלב זה על פני ארבעה שבועות, במשך שמונה ימים (כשבכל ערב יתקיימו שני משחקים במקביל). השינוי האחרון שהכניסה אופ"א נוגע למשחק הגמר, כאשר החל מעונת 2009/10 ישוחק גמר ליגת האלופות במוצאי שבת בשעה 21:45 ולא בימי רביעי כפי שהיה נהוג עד כה.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אנו שוב שמחים להביא לצופים בישראל את ערבי ליגת האלופות, שכבר הפכו להיות מוסד בישראל, עם המשחקים מהליגה הטובה בעולם ועם האולפן העוטף אותם. אנו עושים זאת כבר יותר מ-14 שנה. ושמחים שנוכל לעשות זאת גם בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully