וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד

דור בלך

27.9.2008 / 21:30

מתיאוס רצה לשמור את נתניה במקום הראשון ותפילותיו נענו בעזרת צמד של בן דיין (49, 90), שקבע 1:2 על אשדוד. עידן שריקי הורחק

למרות היכולת הלא מרשימה וההדחה המוקדמת מגביע אופ"א, מכבי נתניה של לותר מתיאוס מוליכה נכון לעכשיו את טבלת ליגת העל. היהלומים של דניאל יאמר פגשו בקופסה את מ.ס אשדוד ובתום משחק סוער ודרמטי ניצחו 1:2 בזכות צמד של דדי בן דיין. למרות הניצחון, נתניה לא ממש הרשימה במשחק, במיוחד במחצית הראשונה, אך שחקניו של לותר מתיאוס יכולים להתעודד מכך שעמדו במבחן התוצאה.

באשדוד רצו להתאושש מההפסד להפועל פתח תקוה, ולמוטיבציה הזו הצטרפה המוטיבציה המוגברת של ברוך דגו, שכזכור שוחרר מנתניה על ידי מתיאוס בתחילת העונה. בסופו של משחק, השער שספגה הקבוצה בתוך תוספת הזמן, והחמצתו של דגו מול שטראובר, לא ממש סייעו ליוסי מזרחי ושחקניו להתאושש ממשהו, נהפוך הוא, נראה שהם הוסיפו טראומה קטנה לאוסף.

בפתיחת המשחק אשדוד לא נבהלה מהמארחת והגיעה להזדמנות טובה בדקה ה-7 מרגליו של קובי דג'אני. בהמשך ירדה רמת המשחק, והקצב היה אטי. לקראת סיום המחצית הקבוצות ניסו לגנוב שער, אבל בתום 45 דקות ירדו הצדדים לחדרי ההלבשה ללא גולים.

נתניה פתחה את המחצית השנייה עם לחץ על אשדוד, וכבר בדקה ה-49 עלתה ל-0:1 משער של דדי בן דיין. השער שינה את קצב המשחק לחלוטין ואשדוד הפכה אגרסיבית והתקפית. למרות שהגיעה למספר הזדמנויות, האורחת לא מצאה את הרשת של שטראובר. אבל לבסוף הסבלנות השתלמה, ובדקה ה-85 אמיר לביא בעט בומבה אל המשקוף ופנימה, ואשדוד חגגה שוויון 1:1 מוצדק. סיום המשחק היה סוער במיוחד. עידן שריקי הורחק בכרטיס אדום (צהוב שני) ובתוספת הזמן דדי בן דיין, המצטיין בשורותיה של נתניה, כבש וקבע 1:2 דרמטי לנתניה.

מהלך המשחק

דקה 7 - כדור חופשי לזכות אשדוד מאגף שמאל. ברוך דגו העביר למרכז, קובי דג'אני הפציץ מ-25 מטרים, והכדור חמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 45 - עידן שריקי פרץ לרחבה הנתנייתית, נתקל בקלמי סבן ונפל. השופט מנשה משיח הוציא לו כרטיס צהוב על התחזות.

דקה 45 - דדי בן דיין הרים כדור לאיתי שכטר, והאחרון בעט וולה נפלא, והכדור ניתז מגופו של אדיר טובול האשדודי.

דקה 46 - בעיטה חופשית לנתניה באגף ימין. אומברטו סובב לרחבה ושכטר נגח מתוך תיבת החמש החוצה.

דקה 49 - גול! קרן של אומברטו הגיעה לבן דיין, שמקרוב הכניע את שמוטולסקי וקבע 0:1 למכבי נתניה.

דקה 58 - דגו נותר חופשי מול שטראובר אבל בעט ברישול והשוער הנתנייתי הדף לקרן.

דקה 59 - החמצה של אשדוד. ליאור ראובן הרים כדור מתוך הרחבה, ושריקי בעט למשקוף המארחת.

דקה 77 - בן דיין מצא את שכטר ברחבה, והאחרון בעט מהאוויר אך הכדור לא הלך למסגרת.

דקה 83 - רביד גזל מצא את אלנתן סלמי, וזה הכניע את שמוטולסקי במשחק הבכורה שלו בנתניה, אך הקוון הניף דגל, והפושט פסל את השער שלא בצדק.

דקה 85 - גול! שער ענק של אמיר לביא, שבעט מ-20 מטרים פצצה למשקוף ופנימה. שוויון 1:1.

דקה 90 - כרטיס אדום לעידן שריקי. החלוץ לא שמע שריקה לנבדל, המשיך לשחק וספג צהוב שני.

דקה 92 - אלמתן סלמי קיבל כדור ברחבת אשדוד, ותוך כדי נפילה בעט לעבר שער אשדוד. השוער הדף, סלמי בעט שוב, ולבסוף שמוטולסקי קלט.

דקה 94 - גול! בן דיין פרץ באגף, העביר לגזל במרכז, גזל החזיר לבן דיין שכבש וקבע 1:2 לנתניה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דניאל אומברטו, ביבאן פרנסמן, שליו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

הרכב מ.ס אשדוד: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, מתן אוחיון, קובי דג'אני, יוסי אופיר, ברוך דגו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully