וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפילדלפיה מרגישים את האחווה

27.9.2008 / 11:35

הפיליז כמעט בפלייאוף אחרי ניצחון על וושינגטון והפסד המטס, שעזר גם למילווקי. מינסוטה והוייט סוקס הפסידו, הרייז אלופי המזרח

עוד לילה דרמטי עבר על ה-MLB, ולמניעת אי הבנות, הנה תמונת המצב הכללית.

AL: במזרח, טמפה ביי הפסידה בדטרויט 4:6, אבל תבוסת הרד סוקס ליאנקיז 19:8 עזרה לה להבטיח את ראשות ה-AL מזרח. ההפרש בין השתיים עומד על שני משחקים, אולם לסיום העונה נותרו שני משחקים בלבד ובמאזן הפנימי ניצחה טמפה ביי את בוסטון 8:10 העונה.

במרכז, נראה שהוייט סוקס פשוט מגישים למינסוטה את אליפות הבית, אולם הטווינס לא לוקחים בשלב זה. מינסוטה נוצחה בביתה 8:1 על ידי קנזס סיטי, בעוד שיקגו מפסידה לקליבלנד 11:8. יתרון הטווינס עדיין עומד על חצי משחק, כשלהם נותרו שני משחקים ולשיקגו שלושה.

NL: במזרח, פילדלפיה ניצחה את וושינגטון 4:8 והגדילה את הפער מהמטס לשני משחקים, לאחר שהאחרונים הפסידו לפלורידה 6:1. כשנותרו שני משחקים לסיום העונה, המטס צריכים סוג של נס כדי לסיים באותו מאזן עם הפיליז, שזקוקים לניצחון אחד בשני המשחקים הבאים מול הנשיונלס החלשים.

הבעיות של המטס לא מסתיימות פה, כשמילווקי גברה על שיקגו קאבס, שמקפידה לאחרונה לעלות בהרכב חסר - 1:5. לברוורס, על מאזן 71:89, יתרון של משחק על פני המטס, והפסד של ניו יורק הלילה יחד עם ניצחון של מילווקי יסגור, בעצם, את תמונת הפלייאוף ב-NL ויעלה את פילדלפיה כאלופת המזרח ואת הברוורס מעמדת הויילד קארד.

NL: והמטס, כרגיל, נחנקים

פילדלפיה - וושינגטון 4:8

ריאן הווארד אולי מנפנף את המחבט יותר מדי, אבל בחודש האחרון הוא העלה טיעון די מעניין לתואר ה-MVP. הווארד הלוהט חבט להומר ה-11 שלו בספטמבר וה-48 בסך הכל העונה, הפיליז ניצחו והבטיחו לפחות משחק מיני-פלייאוף עם המטס. "אני אוהב את העמדה שבה אנחנו נמצאים", אמר המאמן צ'רלי מנואל, "אבל רק כשנהיה ביתרון שני משחקים כשנותר אחד נוכל לפתוח שמפניות". ג'ו בלנטון הגיש שישה אינינגים וזכה בניצחון, קורי קאסטו עם הומר לנשיונלס וקולין באלסטר עם ההפסד.


ניו יורק מטס - פלורידה 6:1

למטס לא הייתה תשובה לכריס וולסטאד, שהגיש שישה והכיש ארבעה, ועכשיו הם תלויים בחסדי הקאבס, המשחקים מול מילווקי, כי לא סביר שאת הבית הם יקחו. "הצבנו את עצמנו עם הגב אל הקיר", אמר המאמן ג'רי מנואל, "ואנחנו היחידים שאפשר להאשים. היו לנו הזדמנויות ולא ניצלנו אותן". ג'וש ווילינגהאם חבט להומר בפלורידה ומייק פלפרי הגיש הופעת איכות של שישה ושלושה, אבל רשם את ההפסד בגלל האימפוטנציה ההתקפית של חבריו.


מילווקי - שיקגו קאבס 1:5

מספר גורמים עומדים לזכות הברוורס: האחד - המטס לוזרים. השני - הקאבס מעלים הרכבים ניסיוניים ולא מתאמצים. השלישי - הם עצמם משחקים די טוב לאחרונה וזכו בניצחון חמישי ברציפות תחת המאמן החדש דייל סווים. ריקי וויקס חבט להומר בן שלוש ריצות שהבטיח את הניצחון במשחק שהיה צמוד במשך יותר משישה אינינגים. "האווירה כאן היא משהו שונה עכשיו", אמר וויקס. עם ניצחון הלילה והפסד נוסף של המטס, מילווקי תהיה בפלייאוף למרות הבעיות בספטמבר. סת' מקלונג החליף את ג'ף סופאן באינינג השישי וזכה בניצחון מרשים שכלל ארבעה אינינגים ושישה איוורורים. הומר לג'ים אדמונדס בשיקגו, הפסד לשון מרשל.


יתר התוצאות ב-NL:

אריזונה - קולורדו 4:6
סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס (אלופי המערב) 5:6
סן דייגו - פיטסבורג 6:3
יוסטון - אטלנטה 4:5
סט. לואיס - סינסינטי 6:7

כולם נותנים, אף אחד לא לוקח

מינסוטה - קנזס סיטי 8:1

המשימה של המנג'ר רון גארדנהייר הייתה לשמור על רמת מתח גבוהה של שחקני הטווינס אחרי הסוויפ המרשים על הוייט סוקס. הוא לא הצליח לעשות את זה, והדעיכה הורגשה היטב במטרודום. למזלם של התאומים, שיקגו שוב מעדה ואיפשרה להם להישאר בפסגה. קייל דייויס, שפורח בתקופה האחרונה, הכיש שמונה חובטים בשישה אינינגים של עבודה, מייק אבילס ובילי באטלר חבטו להומרים ובשקט בשקט הגיעו הרויאלס לעונה של 74 ניצחונות, לא פרט טריוויאלי בכלל למי שהיו הנמושות של הליגה בשנים האחרונות. רק 4.1 אינינגים לפרנסיסקו ליריאנו, שחוסר היציבות שלו צריך להדאיג את גארדנהייר אם מינסוטה תיכנס לאוקטובר.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 11:8

והגרביים ממשיכים להיכשל, סימן ממש לא טוב עבורם. ריאן גארקו הלם בשיקגו ללא רחם עם שני הומרים וחמישה ריביז, בן פרנסיסקו הוסיף הומר, סקוט לואיס זכה בניצחון וג'נסן לואיס בשמירה. "אני כל הזמן שומע שיש לנו סיכוי, אבל אם נמשיך לשחק ככה, אין לנו סיכוי", אמר מאמן הוייט סוקס אוזי גיין, שקבוצתו עומדת לפגוש גם את קליף לי, הסיי יאנג המיועד. משחק איום לג'ון דאנקס, שצלח ארבעה אינינגים בלבד עם שבע ריצות חובה, ובמצב עניינים כזה גם הומרים של איי ג'יי פיירזינסקי, ג'רמיין דיי ופול קונרקו לא עזרו.


דטרויט - טמפה ביי 4:6

למרות ההפסד, מזל טוב לרייז שלא רק עלו לראשונה לפלייאוף, אלא גם זכו בבית המזרח. המאמן ג'ון מאדון ושחקניו נשארו ב"קומריקה פארק" לאחר הסיום עד אחרי חצות, כדי לראות את בוסטון נכתשת על ידי היאנקיז ולעשות עוד סיבוב שמפניות. "זה אחד הדברים שאתה חולם עליהם תמיד", אמר מאדון, "הרגשה שלא תיאמן". בשורה טובה נוספת עבור טמפה ביי היא שהאאוטפילדר קרל קרופורד חזר מפציעה ויהיה כשיר לפלייאוף. גארי שפילד חבט לשני הומרים, רמון סנטיאגו הוסיף אחד וג'סטין ורלאנדר ניצח עם חמישה ושמונה, כשפרננדו רודני קוצר את השמירה. הפסד לאנדי זוננשטיין, הומר לבי ג'יי אפטון בטמפה ביי.


בוסטון - ניו יורק יאנקיז 19:8

הסדרה הזו לא קובעת דבר לשתי הקבוצות, אבל מבחינת היאנקיז, אם להיפרד מהעונה כבר עכשיו, עדיף לעשות את זה בסטייל. הפסקות גשם הביאו לסיום המשחק רק ב-1 בלילה שעון מזרח, כשקודי רנסום המבטיח רושם שני הומרים וג'וני דיימון חובט לאחד לפסים. דייויד רוברטסון זכה בניצחון, ג'ייקובי אלסבורי וקווין יוקיליס עם הומרים לבוסטון, שעלתה בהרכב חסר ביותר. הפסד לדייויד פאולי.


יתר המשחקים:

לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 12:1
בולטימור - טורונטו 3:0
סיאטל - אוקלנד 8:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully